Nee, ik denk toch dat ze het via TMF hebben gehoord.quote:
Nee, dat is shit on youquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:50 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dat is de eerste D12 hit. Wat een noob.
Nou.. Ze kunnen het toch ook via de FP hebben....quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch dat ze het via TMF hebben gehoord.![]()
Still breathin'.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Borkydude het volgende:
Hoe is het met Bizarre?
nee, het was idd raakgeschotenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Entonie het volgende:
niemand zal em missen.
"Ik poep op jou, je moeder en je vrouw."quote:
Als je weet hoe het eraan toe gaat in dit rapwereldje kun je je beter afvragen met wie hij NIET beef mee had. Het is toch te gek, iemand vermoorden vanwege een rap.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef martinlutherking het volgende:
Waarom is die Proof dan doodgeschoten? Met wie had die gozer beef?
ja manquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef MrSASO het volgende:
Ik wou dat ze 50 Cent hadden neergeknald
quote:je hebt gekke mensen, of haters. dat gebeurt echt vaak genoeg.
Mensen moeten meer respect voor elkaar hebben![]()
RIP
kUsjhée
jah mi2
ik flip m als bizzy dood is :S
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef Jasza het volgende:
We are following our leads. But, one male [Proof], 32, was taken to Holy Cross hospital with a gun shot to the head. Another male, 35, was taken to Sain private transporation and he is in critical condition."
Eminem en Busta zijn 35, zou et dan toch waar zijn dat het 1 van de 2 is?
17 October 1972quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef Jasza het volgende:
We are following our leads. But, one male [Proof], 32, was taken to Holy Cross hospital with a gun shot to the head. Another male, 35, was taken to Sain private transporation and he is in critical condition."
Ten eerste was Proof geen 32 zoals hier aangegeven, maar 30. En is Eminem geen 35. Ten tweede denk ik dat het om een wat dikker persoon gaat, aangezien de geruchten gingen dat het Bizarre was. Kans dat het echte slachtoffer op hem leek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef Jasza het volgende:
Ow dan zit iemand op me msn over Eminem iig te lullenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
17 October 1972
Dat maakt Eminem 33 jaar.
Maar Proof scheen ook maar 30 te zijn, dus je mag er twee jaar bij optellenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
17 October 1972
Dat maakt Eminem 33 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |