Ik kan ook mijn abbo verlengen dus ga er geen overbodige euries aan bestedenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Lod het volgende:
Grijp je kans: [TK] Sony Ericsson W810i.
Jammer dat hij alleen mp3 en aac ondersteunt. Ruim 80% van mijn muziekcollectie is in ogg-formaat.
Geen beschermklepje meer idd, ik twijfel weer, vond dat wel een voordeel van de w800i, jammer dat deze telefoon dat weer niet heeft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:40 schreef marc1982 het volgende:
zonder camera-klepje toch?
geen bescherming toch?
Camera van de w810i is zelfs iets beter dan de 800quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:31 schreef marc1982 het volgende:
Ik ga denk ik voor de K800i omdat deze wel een klepje heeft en ook een betere camera
is ie al uit dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:33 schreef bier_hier het volgende:
ik heb hem gisteren gekocht
relax dingetje
ik heb 0 euro , 25 euro hi abo,quote:Op woensdag 19 april 2006 21:50 schreef marc1982 het volgende:
[..]
is ie al uit dan?
wat heb je er voor betaald..
en hoe ziet camera zonder klepje eruit?
alsof het snel beschadigd of niet?
Heb je hem bij Hi/ KPN zelf besteld? Want als ik met 2 jaar wil verlengen bij Hi dan moet ik flink wat euro's neertellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef WalkingDisaster het volgende:
schop!!
Net gebeld door KPN, krijg hem gratis opgestuurd
Had Hi20, ben overgestapt op Hi25+2jaar verlengen.
Iemand ervaringen die hij wil delen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:36 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Jah gratis
Ik moest bij de BelCompany ( heb ik 2jaar terug mijn abo afgesloten ) ook 110,- bijleggen. Toen heb ik contact gezocht met KPN zelf. Klantenservice nr: 1200 ( toch?) die deden mij eerst al een toffe aanbieding:
Hi20 -> Hi25+2jaar verlengen = Qtek 9100 voor 130,- ( bij nieuw Hi25 was hij 229,- )
Toen toch maar aangegeven dat ze me moesten bellen zodra de W810i leverbaar was ( vrijdag )
En gister belde hij op, en bood me de tel gratis aan
Ah kijkaan, dan ga ik er vanuit dat ze mij eerdaags ook bellen! Ik heb ze vorige week nog gebeld en toen wisten ze bij Hi nog van niks wat betreft de W810i.quote:
- Nee hij wordt niet traag bij het sms-enquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Never-Break het volgende:
Wil me deze ook gaan kopen.
Een paar vraagjes voor de mensen die hem al hebben.Wordt ie traag? Ik heb zelf de T630 gehad en als ik bijvoorbeeld berichten deed typen kwamen de letters pas als ik al 10 woorden had getypt. Voor de mensen die bekend zijn met de T630, de oplader hiervan, en dan vooral het uiteinde dat je in de telefoon moest steken, versleet nogal snel zodat je heel vaak zat te hannessen voordat ie daadwerkelijk ging opladen. Is het dezelfde soort oplader als de T630? Bij intensief gebruik van de mp3-speler, gaat de batterij dan snel leeg? Of is dit relatief vol te houden? Hoe lang houdt ie het bijvoorbeeld vol bij gemiddeld bellen en de mp3-speler een uurtje per dag?
Verder nog andere punten die van belang kunnen zijn?
Alvast bedankt..
Hoe gayquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:34 schreef Roynaldinho het volgende:
Weer hetzelfde verhaal als de vorige keer, nu moest ik zogenaamd zelfs €169,- bijbetalen bij 2 jaar verlengen. Het wordt met de dag meer! En de heer v. Bruggen die kenden ze zogenaamd niet.
Ik heb er schoon genoeg van, ik heb meteen mijn abonnement opgezegd.(Alleen zit ik nu nog wel 3 maanden aan me abo vast)
Pookje?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef stijgende_ster het volgende:
1 jarig T-mobile Flex 30 is hij gratis.
Een hele verbetering tov de t630, die ik ook 4 maanden heb gehad. (waarna ik hem dan ook helemaal beu was.) De W810i wordt inderdaad niet traag bij het smsen. De batterij gaat bij mij lang mee, kan er zeker 2 uur op Walkman luisteren. En je hebt geen last van dat pookje. Wat wat mij betreft het grootste minpunt van de T630 en de W800 was.
waar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef stijgende_ster het volgende:
1 jarig T-mobile Flex 30 is hij gratis.
Wat wil je allemaal beheren danquote:Op maandag 8 mei 2006 12:25 schreef XtoX het volgende:
Ik heb de Sony-Ericsson W810i nu een week in mijn bezit. Ik zou nu graag de telefoon beheren op mijn computer, en daar zoek ik goede phone manager software voor. De software die Sony Ericsson zelf levert vindt ik niet toereikend. Heeft iemand een goede suggestie?
Ik heb FMA (FloAt's Mobile Agent?) geprobeerd, deze connecte wel maar kon niets uitlezen.
Mobile Master 6.2.3 doet het wel, maar is grafisch niet zo sterk.
dus iemand nog andere goede opties?
Om eerlijk te zijn niet, bij mij doet hij alles primaquote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef XtoX het volgende:
FMA zou ik ook graag gebruiken. De connectie maakt hij wel met de w810i maar daarna lukt alléén het uitlezen van de gesprekhistorie, verder kan hij niets uitlezen... enig idee wat het probleem kan zijn?
de refresh knop al gebruikt? die zit ergens in de menubalk boven.. en anders zou ik het ook niet wetenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef XtoX het volgende:
FMA zou ik ook graag gebruiken. De connectie maakt hij wel met de w810i maar daarna lukt alléén het uitlezen van de gesprekhistorie, verder kan hij niets uitlezen... enig idee wat het probleem kan zijn?
Hij bedoelt ook de K800i niet de W800i.. Volgende keer beter lezen..quote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef dj-scratch het volgende:
[..]
Je ziet dus de camera is beter dan die in de w800i
Volgende keer eerst beter je info verifieren
Ik heb hem al een tijdjequote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef WalkingDisaster het volgende:
Verder al mensen die deze fantastische foon hebben?
Hij is wel relaxtquote:
Doe dit eens, wanneer je in het beginscherm staat:quote:
Van deze bug heb ik dus ook last, kun je mij een link geven van die upgrade?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:29 schreef Bravebart het volgende:
Hij is wel relaxt![]()
Ik had eerst een e700, dus mijn mobiel is eigenlijk op alle fronten verbeterd. Camera is vooral heel goed, zeker als je het vergelijkt me mijn oude![]()
Verder heb ik last van de bekende flitsbug, maar die heb ik eruit kunnen halen met een firmware upgrade (davinci).
Kortom, het is gewoon een relaxte telefoon![]()
Nopequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:58 schreef Plama het volgende:
Ik heb hem nu ook een tijdje, zeer relaxt telefoontje!
Op één ding na;
[..]
Van deze bug heb ik dus ook last, kun je mij een link geven van die upgrade?
Thnxquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:26 schreef Bravebart het volgende:
Nope
Ten eerste is het illegaal en ten tweede kost het 10 euro
Maar als je bij google davinciteam intikt kom je er wel
Ik heb hem met T-mobile, maar mijne is niet branded. De orange-branded telefoons hebben volgens mij het voordeel dat als je hem op bijvoorbeeld vergadermodus zet je ook geen geluid hoort bij foto's nemen; dat hebben alle andere W810i's welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef zijle het volgende:
Wie heeft de W810i al met een T-Mobile abonnement, zo ja wat zijn je ervaringen? De tarieven van T-Mobile zijn namelijk erg gunstig en ik heb nu zelf ook T-Mobile (Prepaid) Daarnaast heeft Orange nu een leuke aanbieding namelijk een gratis 2GB memorystick erbij, maar Orange is wel duurder en je hebt een branded telefoon.Wat vind je van die Orange-meuk indien je Orange hebt, storend of niet?
Als ik mijn telefoon op de Stil modus zet ( # inhouden ) hoor ik ook geen camera geluiden hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem met T-mobile, maar mijne is niet branded. De orange-branded telefoons hebben volgens mij het voordeel dat als je hem op bijvoorbeeld vergadermodus zet je ook geen geluid hoort bij foto's nemen; dat hebben alle andere W810i's wel
Verder heeft orange-branded volgens mij geen nadelen, behalve dat je een Orange logo erop heb staan
-edit- Ja, en je kan hebben dat de menu's van orange branded phone's net ff wat anders zijn
ik heb er eigenlijk weinig last van , kheb gewoon al die muziek in 1 map en dat speel ik afquote:Op maandag 22 mei 2006 14:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Mijne is Vodafone branded maar daar heb ik gelukkig ook geen last van.
Vinden jullie het ook zo vervelend dat de MP3 speler alles op naam selecteert.
Ik wil gewoon losse nummers in 1 map gooien en niet alles per naam selecteren.
Hierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja maar in dat beginscherm van het walkman gebeuren staan alle nummers op artiesten naam geselecteerd.
Dat vind ik niet heel erg handig, maarja kleinigheidje, verder is het een super telefoon.
Weet iemand trouwens waar je thema's voor de W810i kan downloaden?
Kan er niks over vinden.
De actie loopt tot 30 mei, in de winkel kost ie je minimaal 100 euroquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:20 schreef war-lord het volgende:
Ja wil ik ook gaan doen maar mijn abbo loopt af op 20 juni .. dus ik weet niet of dan die actie nog loopt ...en 2 GB ja k wilde 2 gb er so ie so al bij kope bij een abo van 20 euro per maand maar 2.50 erbij per maand =2.50 X 24 is 60 euro voor so n stick en in de winkel betaal je daar waarschijnlijk 90 euro voor
Volgens mij komt er bij de W800 ook stof achter de lens; dat kruipt gewoon tussen je frontjes door en bij de luidspreker enzo...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:24 schreef Miesjaa het volgende:
Ik ga volgende week een nwe telefoon uitzoeken en zit ook te denken aan de 810.
Een verschil tussen de 800 en de 810 is ook dat de 810 geen afdekkapje heeft voor de cameralens.
Krijg je dan niet erg snel vuil op de lens? Ik heb mijn telefoon namelijk altijd in mijn broekzak zitten.
In de equalizer alles zo hoog mogelijk zetten, gewoon al die balkjes vol omhoog, werkt ook via de speaker, duidelijk merkbaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:24 schreef fokuserdetiende het volgende:
iemand een truukje om het volume nog iets harder te krijgen via de headset?
Beetje WD40 in spuiten?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb even een belangrijk vraagje.
Ik heb de mijne nou ongeveer 2 weken en vanaf het begin kraakte dat middelste knopje al.
Als ik naar links, rechts, onder of boven ga kraakt hij ook behoorlijk.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat hoort.
Niemand?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldige telefoonHeb em nu 3 weken en hij bevalt meer dan perfect, op 1 ding na
Hoe speel ik AAC bestanden af? Ik heb van een maatje via Bluetooth een liedje in aac formaat gekregen. Deze werd opgeslagen in de map Overigen op de Mem stick. Ik kan met geen mogelijkheid dit bestand afspelen, iemand die me kan helpen?
Jawel, is een veelgehoorde klacht. Bij de meeste gaat het na een aantal weken weer overquote:Op zondag 28 mei 2006 21:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb even een belangrijk vraagje.
Ik heb de mijne nou ongeveer 2 weken en vanaf het begin kraakte dat middelste knopje al.
Als ik naar links, rechts, onder of boven ga kraakt hij ook behoorlijk.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat hoort.
Over ongeveer een maand zal een update komen die oa de flitsbug op zal lossenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja ik zal binnenkort eens ff checken voor een firmware update.
Maar heb jij dat niet dan met die mms kwaliteit met filmen?
Ik krijg hem ook via phone house, zal dus ook wel geen logotjes hebbenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:20 schreef JaWi het volgende:
Bij mijne (t-mobile, simlockvrij, phone house) niet.
Nee, want bij een abbo zijn ze niet gesimlocked.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:22 schreef heinl het volgende:
[..]
Ik krijg hem ook via phone house, zal dus ook wel geen logotjes hebben
Hoe zit dat met jou telefoon als je filmpjes maakt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Heb 'm nu zo'n 7 weken... Prima ding, maar de headset was na 5 weken al kapot!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:47 schreef JaWi het volgende:
Ik hield mijn hand altijd voor het microfoontje, toen ik daar eenmaal achter was werd de kwaliteit wel beter.
Dat probleem heb ik ook. Ik heb nu alleen nog 2 van die plastic omhulsels in het grootste formaat, van het kleinste en het middelste ben ik kwijtgeraakt (gebeurt zo, de volgende keer maak ik ze vast met een klein beetje lijm ofzo). Weet iemand waar je die dingen kan bestellen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef SoA-Holic het volgende:
Vraagje: weet iemand waar ik van die plastic omhulsels voor de oordopjes kan bestellen? Ben nl. 1 van de middelste formaat kwijt geraakt, en die andere 2 formaten zitten toch ff wat minder.
Bij mij ook (staat dan ook in beeld bij opstarten)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij mij staat ie gewoon standaard op video met hoge kwaliteit.
Hmm, dat risico wil ik eigenlijk niet lopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef kebabkever het volgende:
ja, alleen als je je telefoon flasht heb ik me wijs laten maken. Maar dan vervalt je garantie van de telefoon!
Je hebt geen Vodafone Lifequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Afstandsbediening?
Ik kom er steeds meer achter dat Vodafone die hele telefoon verneukt.
Eerst dat gezeik met die MMS kwaliteit van filmpjes.
Kwam er gisteren ook achter dat ze me die Live shit hebben aangesmeerd terwijl ik nog aangaf dat ik dit niet wou.
Waar ik nu ook benieuwd naar ben, die knop rechtsboven onder het schermpje, is bij mij de Vodafone Live knop.
Maar dat ga ik gelijk opzeggen straks, alleen kun je die knop niet anders instellen of wel?
Als telefoonlijst oid?
Joh, je meent hetquote:Op zondag 11 juni 2006 13:44 schreef war-lord het volgende:
je kan allerlei dingen downloaden voor je w810 op www.myw810.com
Themes
software
wallpapers etc.![]()
Zodat ik vanuit bed, als ik muziek zit te luisteren, even op 'next' kan drukken zonder op te staan..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:38 schreef JaWi het volgende:
Waarom zou je winamp bedienen met je telefoon.
Wat dacht je van dezequote:Op maandag 12 juni 2006 22:21 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Ik zou je telefoon gewoon helemaal naar Fabrieksinstellingen resetten.
Maar kan je dat ding als afstandsbediening gebruiken?
Weet er nog iemand een leuke site met gratis Spelletjes?
Is dat mogelijk dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:21 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Ik zou je telefoon gewoon helemaal naar Fabrieksinstellingen resetten.
Nog niks van bekend volgens mijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Kick!
Wanneer kwam nou ook alweer de eerste firmware update uit?
Ben je dan eigenlijk ook gelijk van die branded zooi af?
Omdat die aan de firmware hebben zitten klooienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef war-lord het volgende:
Ik heb orange en hoe kan ut dat alleen bij orange het geluidje van de camera uit kan >?![]()
Er was een halve maand geleden verwacht dat hij toen over ongeveer een maand zou komen, dus reken maar uitquote:Op zondag 18 juni 2006 13:36 schreef kebabkever het volgende:
nee, wil alleen weten wanneer de nieuwe firmware update uitkomt. Zal zeker nog wel even duren? Voor de rest niets meer dan lof voor dit toestel. Hoeveel mensen hebben nou eigenlijk last van die flitsbug?
Nee, bij Vodafone kan die ook uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef war-lord het volgende:
Ik heb orange en hoe kan ut dat alleen bij orange het geluidje van de camera uit kan >?![]()
dat ding lijkt wel verdacht veel op de K750iquote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind de Sony Ericsson K759 toch een stuk mooier.
[afbeelding]
Die bedoel ik ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
dat ding lijkt wel verdacht veel op de K750i
Ja die heb ik ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Actie bij hi: 2 jaar 20 euro abonnement krijg je hem gratis en iedere maand 5 euro korting op de abonnementskosten.
Denk dat ik dat wel ga doen.
Is niks aan te doen jammergenoeg. Ik vind het ook nogal balen; bij mijn oude samsung E700 kon je gewoon aangeven na hoelang hij uit moest, maar dat kan bij deze dus nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef Boeman het volgende:
Het scherm schiet na 10 sec automatisch op zwart, spaarstand dacht ik. Weet iemand hoe je dit uit kunt zetten, of op zn minst kunt aanpassen? Ik vind het knap vervelend namelijk...
Bij mij zit er ook een beetje speling in die knop dus het zal wel zo horen denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef Adik het volgende:
Vraagie over de W810i.. gisteren bij de BC bij aboverlengingMaar nou vraag ik me af of het hoort dat er een beetje speling zit in de "Play/Pause" key in het midden van het navigatie pad... Of hoort da nie en issie na 1 dag al weer KNAK
Ik kan 'm dus een beetje omhoog en omlaag bewegen zonder dat er iets gebeurd natuurlijk aangezien het geen joystickie meer is...
Ik wil nie terug naar de BC![]()
*zucht van verlichting*..quote:Op zondag 25 juni 2006 15:29 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook een beetje speling in die knop dus het zal wel zo horen denk ik.
Ik moet zeggen het is echt de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb
Thanks.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is een bug. Wordt al het goed is verholpen met de eerste firmware update.
quote:
Kan je die er gewoon af trekken en die andere erop zetten? Ze vallen nu constant uit mn oorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:40 schreef Neak het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Ik heb nu alleen nog 2 van die plastic omhulsels in het grootste formaat, van het kleinste en het middelste ben ik kwijtgeraakt (gebeurt zo, de volgende keer maak ik ze vast met een klein beetje lijm ofzo). Weet iemand waar je die dingen kan bestellen?
Nee, die firmware-update kan elk moment komen. Je moet gewoon in je menu naar Instellingen -> Updateservice -> Zoeken nr updatequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef Metal_Mart het volgende:
Is die firmware update er al om dat flitslichtprobleem te verhelpen? En hoe doe je die firmware update? Via de Sony Ericsson Update Service of anders?
Kan natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:40 schreef Timmahz het volgende:
@ Adik, ik heb mijn w810i sinds n maand of 2/3 en bij mij kon ik ook al vanaf het begin de play/pause toets een beetje bewegen zonder dat er iets gebeurd. Maakt niks uit volgens mij.
ik heb nu operamini op mn telefoon geinstalleerd. het werkt, alleen hij krijgt geen verbinding. ik maak gebruik van de bijgeleverde datakabel. iemand enig idee hoe ik toch op internet kan komen met mijn mobiel via mijn datakabel?
Hoe weet je dan dat er nieuwe firmware is? Wordt dat op de SE-website bekendgemaakt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, die firmware-update kan elk moment komen. Je moet gewoon in je menu naar Instellingen -> Updateservice -> Zoeken nr update
Ik denk dat het ook wel op de SE site bekend zal worden gemaakt ja, maar ik lees het altijd gewoon op GoTquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er nieuwe firmware is? Wordt dat op de SE-website bekendgemaakt?
Welk menu heb je het nu over? Toch niet van de telefoon? Ik snap het niet helemaal, sorry.![]()
Bij ''instellingen'' in mijn telefoon heb ik namelijk geen updateservice staan. Ik heb nu wel het updateprogramma van SE gedownload. Maar nu las ik van iemand op GOT die zijn telefoon had geflashed, dat ie het hierna helemaal niet meer deed.Vandaar dat ik niet weet of ik dit wel moet doen...
Heb je het al met hun wizard geprobeerd ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie weet hoe ik de WAP e.d. voor KNP (Hi) instel? Tis me nog steeds niet gelukt
hmm. ik had gelezen dat het ook via datakabel kon. ik heb nog geen BT stick dus wilde eerst ff kijken of t werkte en dan zo'n ding kopen, heb het anders toch nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet he
Je gaat toch niet op je mobiel zitten internetten als je je pc met internet 80 cm van je af hebt staanDit werkt alleen met bluetooth...
Mmh, ok dat is dan wel weer slimquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:11 schreef Timmahz het volgende:
[..]
hmm. ik had gelezen dat het ook via datakabel kon. ik heb nog geen BT stick dus wilde eerst ff kijken of t werkte en dan zo'n ding kopen, heb het anders toch nergens voor nodig.
maar toch bedankt.
Hangt er helemaal van af wat je eisen zijn hequote:
Ik heb wat foto's gezien het zag er een beetje goedkoop uit. Lag dit aan de foto's of is dat ook een beetje zo?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef Herald het volgende:
Klopt, je hoeft niets extra's te betalen. Ze leggen gewoon uit hoe ze de prijs van 100 minuten berekenen voor die 17,50.
Ik heb de W810i sinds zaterdag, het is een branded versie van T-Mobile. Wel weer even wennen na een jaar Samsung, maar het smsen gaat in elk geval een stuk handiger. Ook erg tof is de radiofunctie, en de bijgeleverde USBkabel voor dataverkeer met je PC is ook reuzehandig. Nou heeft mijn PC ook nog een poort voor de memorystick dus ik kan op verschillende manieren bestanden heen en weer zetten.
Ja kut. Ik heb hem net besteld met een KPN 20€quote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef ajampaniki het volgende:
Voor de mensen die hem willen aanschaffen: nu bij een vodafone abo van 15 euro p/m (17,50 met 2,50 korting) krijg je de 810 gratis. Tot nu toe de beste actie die ik heb gezien.
Klein vraagje over dat abonnement van vodafone: er staat dat je 100 belminuten krijgt, maar dat de prijs per belminuut binnen de bundel 0,17 kost. Neem aan dat je gewoon 100 gratis minuten krijgt en daar verder niet voor hoeft te betalen? (naast de abo kosten dan)
Dat maakt tegenwoordig ook niks meer uit volgens mij. Vroeger had telfort het slechtste netwerk, maar volgens mij heb je overal gewoon bereik tegenwoordig, maakt niet uit welk netwerk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
En het KPN netwerk is beter als dat van Vodafone
quote:Dan nog een vraagje: werkt die radio functie een beetje? En klopt het dat er een functie op zit om je tv of radio te bedienen? Dus alsof je W810 een afstandsbediening is ofzoiets.
Die radio werkt wel goed hoor. Met die afstandsbediening heb ik nog niet geprobeerd.quote:
Volgens mij kan je die afstandsbediening alleen gebruiken om Winamp of Powerpoint te bedienen. Van radio/tv weet ik niks afquote:
Volgens mij werkt infrarood maar tot 20 cm afstand, niet echt een afstandsbediening danquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:43 schreef menesis het volgende:
ow dus geen infrarood bediening maar alleen met blauwe tand...
Klopt, volgens mij moet (of misschien onderhand moest) je ir ook onder een hoek van 15 graden zetten ofsoquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:53 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt infrarood maar tot 20 cm afstand, niet echt een afstandsbediening dan
Je moet het activeren. Ik heb er eerst ook mee lopen aanklooien, maar je moet gewoon 1244 (dacht ik) bellen, en GPRS activeren. Moet je even alleen menu's doorlopen, en dan staat het onder I-Mode activeren (ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie weet hoe ik de WAP e.d. voor KNP (Hi) instel? Tis me nog steeds niet gelukt
Hij zegt dan dat ik al aangemeld ben voor MMS & GPRSquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je moet het activeren. Ik heb er eerst ook mee lopen aanklooien, maar je moet gewoon 1244 (dacht ik) bellen, en GPRS activeren. Moet je even alleen menu's doorlopen, en dan staat het onder I-Mode activeren (ik heb het niet bedacht).
maar bij mij deed hij het daarna.
Dan is je batterij op. Dat lampje naast de infraroodpoort gaat iig branden als je batterij op is en het feit dat hij zichzelf uitschakeld wijst ook op een lege batterij...quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:54 schreef WalkingDisaster het volgende:
Die van mij is stuk![]()
![]()
Had ff sim verwisseld, en sindsdien wildie niet meer aan
Hij gaat ff aan ( lees: 1 sec ) en daarna gaat het lampje naar de IrDA poort branden![]()
kutzooi![]()
maar hij doet exact hetzelfde aan de opladerquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan is je batterij op. Dat lampje naast de infraroodpoort gaat iig branden als je batterij op is en het feit dat hij zichzelf uitschakeld wijst ook op een lege batterij...
gewoon updaten via SEUS ( te downloaden op de SE site ( en installen via de datakabel. ) met een btje geluk ben je dan ook meteen van je lelijke t-mobile firmware-menu afquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:59 schreef releaze het volgende:
He, crap. Ook opzoek naar de firmware update, maar in mijn mobieltje (abonnement bij tmobile verlengd, kreeg daar deze telefoon bij) staat er in het menu helemaal geen updatemogelijkheid! Hetzelfde telefoontje, alleen dan van t for telecom van mn vriend heeft het wel.. vaaaaag.
nou, op mijn computer wilde het programma om een of andere reden niet installeren. op de comp van mn vriend wel, en dat programma beweerde dat mijn mobieltje geen update nodig heeft.. :Squote:Op donderdag 6 juli 2006 23:32 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
gewoon updaten via SEUS ( te downloaden op de SE site ( en installen via de datakabel. ) met een btje geluk ben je dan ook meteen van je lelijke t-mobile firmware-menu af
nouja.. ander useraccount aangemaakt, die installeerde het programma wel, maar wilde hem niet openen omdat ik geen compatible macromedia player had..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:18 schreef releaze het volgende:
[..]
nou, op mijn computer wilde het programma om een of andere reden niet installeren. op de comp van mn vriend wel, en dat programma beweerde dat mijn mobieltje geen update nodig heeft.. :S
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
volgens de tweakers wel.. maar mijne vind tot nu nog niks
Edit: die avatar!
Dus je kunt je niet nog es aanmelden? Het feit dat het bij mij onder het menu "I-mode" stond, terwijl er MMS en GPRS had moeten staan, kan er op wijzen dat er iets niet helemaal klopt bij HI. Dus misschien zegt hij dat het al klaar is, maar moet het gewoon nog gebeuren...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij zegt dan dat ik al aangemeld ben voor MMS & GPRS
Heb jij de instellingen voor WAP via die Wizard in je telefoon gezet?
Seus = Sony Ericsson Update Servicequote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:41 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]![]()
Iedereen heeft het hier over SEUS maar dat programma zie ik nergens staan.
Ik heb maar 1 programma kunnen vinden om te updaten en die heet anders. (of kijk ik weer eens verkeerd)
Vanaaf maar eens ff kijken of ik wel een update kan krijgen.
Aah op die fiets.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:40 schreef Binkster het volgende:
[..]
Seus = Sony Ericsson Update Service
Seus
Als je de sims eruit hebt gehaald, batterij er weer indoen, op c drukken, en terwijl stop je de USB stekker (die al aan de pc zit) in de telefoon. Je telefoon gaat dan aan, en de update begint. Gewoon laten runnen wat er op je computer komt, op een gegeven moment heeft ie dan de software geupdate en dan doe je finish, en kan je gewoon de stekker er weer uittrekken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Aah op die fiets.
Bij mij lukt het updaten niet.
Ik krijg die updateservice lijst.
* Zet telefoon uit.
* Verwijder simkaart.
* Vervang de batterij. (wat bedoelen ze hier dan mee? er uit halen? er in doen?)
* Houd de C toets ingedrukt. (daar reageert m'n telefoon niet op)
* Steek de usb connecter in de telefoon.
Ik ben echt een n00b wat betreft dit update gedoe.
Gaat wel over na een tijdjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:17 schreef menesis het volgende:
ik heb m nu. Top ding, alleen de pijltjes toetsen knarsen, waarvan ik bijna kippevel krijg. Sommigen hebben dat bij knarsetandende mensen, ik bij dit geluid
Heb je niet toevallig een branded versie (van vodafone of t-mobile). Dan kan je de firmware namelijk niet updaten met seus (volgens mij iig). Kan alleen met een door vodafone of t-mobile uitgegeven firmware.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Thanks, het is gelukt.
Alleen er zijn geen updates beschikbaar.
Dan zal ik maar niet zeggend at Hi nu dezelfde actie heeft: 15euro per maand en je krijgt ook nog eens 125 belminuten ipv 100.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja ik heb idd een branded versie van dat schijt Vodafone.
Dan ga ik morgen maar eens bellen want ik wil wel van die flitsbug af.
Dit is trouwens ook gelijk de laatste keer dat ik een telefoon via Vodafone bestel, ze verpesten de hele telefoon zo.
Heb er al meer over gelezen, maar ik ga eerst maar eens ff contact op nemen met Vodafone.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:26 schreef ajampaniki het volgende:
http://www.expansys.nl/forumthread.asp?code=129336&thread=19
Ken niemand die het heeft geprobeerd, en ben niet verantwoordelijk voor enige schade.
Hmz, hij is verboden in Nederland weet ik nu. Je mag namelijk niet in de FM band zomaar uitzendenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef menesis het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit leuke accessoire?
[afbeelding]
Hiermee zou je je mp3's via FM op je radio ten gehore kunnen brengen, zie ik net in een reclameblaadje van de W810
Alleen lijkt hij nergens te koop te zijn?
Je kan soortgelijke zenders gewoon in de winkel kopen hoor. Dus zal echt niet verboden zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:38 schreef menesis het volgende:
[..]
Hmz, hij is verboden in Nederland weet ik nu. Je mag namelijk niet in de FM band zomaar uitzenden![]()
Yep.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:14 schreef Barcelona het volgende:
Vraag: Heeft de walkman de mogelijkheid dat hij onthoud in welk gedeelte van de muziek je was als je stopt met luisteren?? Zodat hij de volgende keer bijv. weer halverwege begint.(met name handig voor gesproken tekst)
Heb je al geprobeerd te updaten met SEUS + datakabel ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:26 schreef releaze het volgende:
Iig.. ik ben laatst ff naar de tmobile winkel geweest om te vragen of er een update beschikbaar is voor de flitsbug en of dat via de website gedownload oid kon worden. Het antwoord was dat er een softwareupdate was, maar dat mn mobiel daarvoor terug naar de fabriek/reparatiecentrum moest.
Zal je zien dat ik mn nieuw aangeschafte mobieltje gelijk 6 weken kwijt ben. Ik weet ook niet of ik dit wel wil.
ik heb het geprobeerd, maar de bug zit er nogsteeds inquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd te updaten met SEUS + datakabel ?
Ik kreeg het ook niet voor mekaar met de Updateservice op de mobiel zelf, maar via de datakabel ging het prima
apart, wat voor abonnement heb je er bij dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:06 schreef mistermaniac het volgende:
Heel apart, heb een w810 met T-Mobile abbo, maar hij is gelukkig unbranded
mn vriend ook, maar die kreeg em van t for telecom. ik ben bij de tmobile winkel mn abonnement wezen overzetten, en toen kreeg ik er een branded apparaatje bij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:06 schreef mistermaniac het volgende:
Heel apart, heb een w810 met T-Mobile abbo, maar hij is gelukkig unbranded
Ik had via 2call.nl de w810 met een kpn abo besteld. ik kreeg de telefoon via de post na ongeveer 3 werkdagen (zat een weekend tussen), met daarbij een kpn simmetje die het meteen deed. Alleen heb ik nog tijdelijk een ander nummer maar dat wordt binnenkort overgezet.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:09 schreef ajampaniki het volgende:
Ik heb donderdag deze phone besteld via de verkooplijn van kpn (met een hi abo). Ze hadden hierbij gezegd dat de telefoon dinsdag bezorgd zou worden. Ik kreeg ook een mailtje met een ordernummer zodat ik de status kon checken op de website. Nou kon ik wel een soort vraag stellen via de kpn site, maar een directe status kon ik dus niet zien. Heeft iemand daar toevallig een linkje van? Ook zou ik gebeld worden om een tijd af te spreken wanneer hij bezorgd zou worden, maar dat is dus ook niet gebeurd. Is er nog iemand anders die via kpn de telefoon heeft besteld, en na hoeveel dagen werd ie bezorgd?
Als je hetlaatste doet is waarschijnlijk wel je garantie weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:31 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou ik heb net te horen gekregen dat ik dus geen update hoef te verwachten van Vodafone.
Heb 2 keer gebeld en ben daarna naar de winkel geweest.
In de winkel werd me verteld dat Vodafone er zelf troep op zet om zo kosten terug te verdienen.
Ik had van te voren maar moeten vragen of ik er Firmware op kreeg of niet.
Ze kunnen de Firmware er wel afhalen, alleen dat kost me dan 100 euro.![]()
Kort samengevat.
Ik zit dus met een telefoon met een flitsbug, videoresolutie die standaard op MMS kwaliteit staat (kan ik dus constant veranderen), Vodafone troep die ik niet kan verwijderen en andere instellingen die ik niet kan veranderen.
Nou, Vodafone is mij kwijt als klant volgend jaar.
Leuk zo'n telefoon waar ze de hele functionaliteit uit slopen.
Vodafone.![]()
Nou heb ik nog 2 opties.
Of, ik bel Vodafone weer en geef aan dat mijn telefoon niet goed functioneert en dat ik een andere wil.
Ze hebben me immers een telefoon verkocht die niet voldoet aan hetgeen er gezegd werd.
Of, de firmware er af laten halen door dat DaVinci team. (link stond volgens mij op 1 van de vorige pagina's)
Hoezo hebben ze dan niet gegeven wat ze beloofd hadden? Je hebt gewoon een telefoon. Ze hebben lijkt me nooit beloofd dat er andere firmware voor uitgebracht wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja daarom zit ik meer over optie 1 na te denken, maarja is dit haalbaar.
Nou het lijkt mij zo, als Vodafone je een nieuwe telefoon levert, ze er dan voor zorgen dat deze ook 100% goed functioneert en dat doet deze telefoon dus niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:31 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze dan niet gegeven wat ze beloofd hadden? Je hebt gewoon een telefoon. Ze hebben lijkt me nooit beloofd dat er andere firmware voor uitgebracht wordt.
Ze hebben gezegd dat ik een se w810i zou krijgen. Dus dan neem ik ook aan dat daar alle functie op zitten die volgens de site van SE bezit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:31 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze dan niet gegeven wat ze beloofd hadden? Je hebt gewoon een telefoon. Ze hebben lijkt me nooit beloofd dat er andere firmware voor uitgebracht wordt.
Ik geef je helemaal gelijk, maar gelijk van hun krijg je niet. Het niet kunnen updaten van de firmware was voor mij de redenen om niet voor vodafone te gaan maar voor hi.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:31 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat ik een se w810i zou krijgen. Dus dan neem ik ook aan dat daar alle functie op zitten die volgens de site van SE bezit.
hier
ik zal maandag ook ff bellen. zelf geen last van de flits-bug, maar toch belachelijk dat je de updates niet kunt binnenhalen...
Ik heb zelf de telelfoon (nog) niet dus misschien is dit onzin, maar heb je niet een aparte speler voor muziek en film? Misschien speel je het filmbestand dus af met de muziekspeler.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:53 schreef Robinho90 het volgende:
Ik heb deze telefoon sinds deze week maar als ik een mp4 wil afspelen hoor ik enkel het geluid maar zie niets... wat is het probleem? (en ja ik zit bij Vodafone)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |