Ik heb hem met T-mobile, maar mijne is niet branded. De orange-branded telefoons hebben volgens mij het voordeel dat als je hem op bijvoorbeeld vergadermodus zet je ook geen geluid hoort bij foto's nemen; dat hebben alle andere W810i's welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef zijle het volgende:
Wie heeft de W810i al met een T-Mobile abonnement, zo ja wat zijn je ervaringen? De tarieven van T-Mobile zijn namelijk erg gunstig en ik heb nu zelf ook T-Mobile (Prepaid) Daarnaast heeft Orange nu een leuke aanbieding namelijk een gratis 2GB memorystick erbij, maar Orange is wel duurder en je hebt een branded telefoon.Wat vind je van die Orange-meuk indien je Orange hebt, storend of niet?
Als ik mijn telefoon op de Stil modus zet ( # inhouden ) hoor ik ook geen camera geluiden hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem met T-mobile, maar mijne is niet branded. De orange-branded telefoons hebben volgens mij het voordeel dat als je hem op bijvoorbeeld vergadermodus zet je ook geen geluid hoort bij foto's nemen; dat hebben alle andere W810i's wel
Verder heeft orange-branded volgens mij geen nadelen, behalve dat je een Orange logo erop heb staan
-edit- Ja, en je kan hebben dat de menu's van orange branded phone's net ff wat anders zijn
ik heb er eigenlijk weinig last van , kheb gewoon al die muziek in 1 map en dat speel ik afquote:Op maandag 22 mei 2006 14:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Mijne is Vodafone branded maar daar heb ik gelukkig ook geen last van.
Vinden jullie het ook zo vervelend dat de MP3 speler alles op naam selecteert.
Ik wil gewoon losse nummers in 1 map gooien en niet alles per naam selecteren.
Hierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja maar in dat beginscherm van het walkman gebeuren staan alle nummers op artiesten naam geselecteerd.
Dat vind ik niet heel erg handig, maarja kleinigheidje, verder is het een super telefoon.
Weet iemand trouwens waar je thema's voor de W810i kan downloaden?
Kan er niks over vinden.
De actie loopt tot 30 mei, in de winkel kost ie je minimaal 100 euroquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:20 schreef war-lord het volgende:
Ja wil ik ook gaan doen maar mijn abbo loopt af op 20 juni .. dus ik weet niet of dan die actie nog loopt ...en 2 GB ja k wilde 2 gb er so ie so al bij kope bij een abo van 20 euro per maand maar 2.50 erbij per maand =2.50 X 24 is 60 euro voor so n stick en in de winkel betaal je daar waarschijnlijk 90 euro voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |