quote:Op maandag 17 april 2006 16:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Zou je mij ff haarfijn kunnen uitleggen hoe zo'n illegaal abo werkt?Lijkt me wel zo voordelig
![]()
Graag via msn dan ofzo, voeg me maar ff toe: timbosman12@hotmail.com
Ik hoor het wel.![]()
Sorreh, ik had het niet gezien. Maarja, zoals ik zie had je het verkeerd begrepenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik snapte toen niet precies wat ie bedoelde
waarom 2 jarig abbo? wil je niet ieder jaar een nieuw mobieltje?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef WalkingDisaster het volgende:
[afbeelding]
Overgestapt van Hi20 --> Hi25 + 2jaar verlengen
Gratis?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:58 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hm, ik vind 2jaar net lang genoegMijn 6230 is nu wel een btje uit de mode aan het raken
dus vandaar dat ik nu deze krijg. Als ik maar 1 jaar verleng, krijg ik zo goed als géén mobieltje gratis. En ik ben te lui/gierig om geld bij te gaan leggen
Jah gratisquote:Op maandag 1 mei 2006 20:43 schreef Nee het volgende:
[..]
Gratis?
Ik lees overal dat je zo'n 250 euro nog moet bijbetalen als je een hi 20 abbo verlengt naar 25 voor 2 jaar. (voor die w810)
Ja ik vind m mooi, anders had ik m nietquote:
Die wil ik ookquote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef WalkingDisaster het volgende:
[afbeelding]
Overgestapt van Hi20 --> Hi25 + 2jaar verlengen
Bij de meeste abo's van rond de 20,- issie al gratisquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:59 schreef zijle het volgende:
[..]
Die wil ik ook![]()
*gaat binnenkort ook maar eens een abo afsluiten![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:12 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Bij de meeste abo's van rond de 20,- issie al gratis![]()
je blijft een eigenaardige gozerquote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
GEEN
Iedereen vind dat raarquote:
pffquote:Op zondag 7 mei 2006 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iedereen vind dat raar
Ik vind het alleen maar handig,
Lekker nooit gestoord worden onder het schijten of whatever ik doe.
Geen kutgespreken voeren over de telefoon wat ik haat.
En je hebt geen dure rekening
T3h pwn
op de fotos ziet ie er strak uit, maar ik heb zon mn twijfels bij het real life exemplaar..quote:
Bellenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
pff12,95pm is nou niet echt duur.. kan ik 450 smsjes pm sturen naar mn lieve vriendinnen
ik zou niet meer zonder kunnen
Maikuuul, je bent lachwekkendquote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarnaar ik natuurlijk ook aan haar prachtige kontje kan voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |