quote:Op maandag 24 april 2006 11:58 schreef ClaireDanes het volgende:
Ik heb een:
Mitsubishi M430i:
[afbeelding]
telefoon en pda van de baasquote:Op maandag 24 april 2006 18:43 schreef Borkydude het volgende:
Wat zijn jullie voor sjonnies. Beetje 3 telefoons hebben.
Duur tja.quote:Op maandag 24 april 2006 18:30 schreef OG-Loco het volgende:Nokia
, ik zal nooit anders willen.
Alleen dan vraag ik me af waarom mensen 3 dikke, dure telefoons hebben.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
beste foon tot nu toe, relaxed met agenda + TomTom
werken?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef schermutseling het volgende:
hoe komen jullie aan al dat geld?
ja perfect hoge kwaliteit telefoon/cameraquote:
Klinkt alsof je dat niet verwacht had bij aankoop.quote:Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik heb deze:
[afbeelding]
werkt eigenlijk best goed
oh jawel hoorquote:Op zondag 30 april 2006 17:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dat niet verwacht had bij aankoop.
http://www.leestekens.nl/quote:Op zondag 30 april 2006 17:21 schreef Sokkiejjj het volgende:
khad een niew covertje gekocht voor me sagem omdat die anchterkant helemaal verneukt was door het gooien/vallen en weet ik dat allemaal wat ik met dat ding doe... kom ik zo op de markt aan (omdat die dingen daar et goedkoopst zijn en op de makrt hebben ze als enigste covertjes voor een sagem volgens mij) zeg ik tege die vent dat ik nieuw covertje wil en laat hij de beschikbare opties zijn voor mjn telefoon. ik bliksemschicht uitkiezen en die lul me oude covertje verkrachten (opzich niet zo erg maar toch eigenlijk weer wel want hij rukte em open en dat nieuwe covertje paste niet en er waren voor derest geen betere passende covertjes dus die lul had die oude cover helemaal verneukt voor mijn ogen) en doet die nieuwe er op, niet te voorzichtig hij rakt et er gewoon op en denk dat het past, pas took wel maar de drie vovenste kutknopjes ewerrkten niet meer en die waren mega belangrijk. toch gekocht, ik met een mes die knopjes op het rubber verkloten zodat ze wel passen en zpja op een sagem kan een ander covertje maar dan wel met een emga enig gekloot als het je lief is..
quote:
quote:This domain is hosted by Demon
Heb ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 18:45 schreef wouter1988 het volgende:
[afbeelding]
Doet nog steeds wat ik wil en geef er weinig aan uit
quote:Op maandag 17 april 2006 16:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Zou je mij ff haarfijn kunnen uitleggen hoe zo'n illegaal abo werkt?Lijkt me wel zo voordelig
![]()
Graag via msn dan ofzo, voeg me maar ff toe: timbosman12@hotmail.com
Ik hoor het wel.![]()
Sorreh, ik had het niet gezien. Maarja, zoals ik zie had je het verkeerd begrepenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik snapte toen niet precies wat ie bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |