Tja ik geef er geen **** om wat voor mobiel ik hebquote:Op maandag 17 april 2006 21:58 schreef MBX het volgende:
Een telefoontje van 25 euro inkoop op een relatief duur abo...
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef marleenhoofd- het volgende:
oud model ja, heb hem denk ik bijna 2 jaar en ben er erg tevreden mee:) heb geen camera's e.d. nodig[afbeelding]
Das toch nie handig, pda functies op een normale phone ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:04 schreef Intrepidity het volgende:
[afbeelding]
Qtek 8020, smartphone met windows mobilegebruik hem voornamelijk voor de PDA-functies, bel weinig dus heb gewoon een prepaid kaartje
Ik vind van wel, ik houd mijn agenda gewoon bij in outlook, sluit telefoon aan via de usb en de hele agenda en dat soort meuk wordt gesynchroniseerd.. onderweg kan ik dan dingen aanpassen in de telefoon en bij thuiskomst weer synchroniseren met de computer..quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Das toch nie handig, pda functies op een normale phone ?
heb deze ook, vind het een klote toestel; ondanks toetsenblokkering gaat mp3player en camera vanzelf aan.. dus de batterijen zijn elke keer veel te snel leeg. Bovendien: 2 miljoen pixels en toch nog een klote kwaliteit foto.. veel te wazig en die van savonds zijn helemaal verschrikkelijk slecht, ondanks een lampie wat er in zit.quote:
Klote kwaliteit foto's ? Mag jij me een phone aanwijzen die mooiere plaatjes schiet. 's avonds schiet je met geen 1 telefoontje een normaal plaatje. Doet dees het nog vrij goed vind ik. Voor de rest heb je gelijk.... kuttoestel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:31 schreef purmernoord het volgende:
[..]
heb deze ook, vind het een klote toestel; ondanks toetsenblokkering gaat mp3player en camera vanzelf aan.. dus de batterijen zijn elke keer veel te snel leeg. Bovendien: 2 miljoen pixels en toch nog een klote kwaliteit foto.. veel te wazig en die van savonds zijn helemaal verschrikkelijk slecht, ondanks een lampie wat er in zit.
Hee, lotgenoot!quote:Op donderdag 20 april 2006 18:16 schreef demichiel het volgende:
[afbeelding]
De ouwe van m'n pa, prepaid. Batterij gaat gemakkelijk een week mee als ik niet te veel bel. Supergsm om te smsen en te bellen dus.
Oude?? Die heb ik pas 2 maandenquote:Op maandag 17 april 2006 15:13 schreef SuperRogier het volgende:
De Nokia 6230i (me oude) vind ik opzich ook nog wel handig omdat de mp3 speler daar best uber hard van kan![]()
Das deze dus:
[afbeelding]
Kut voor je. Friesland he.... loopt nog wat achter.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:46 schreef LedZep het volgende:
Ik heb geen telefoon, dat laat ik over aan het plebs
Je hebt alleen spieren en een slaaptekort?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:46 schreef LedZep het volgende:
Ik heb geen telefoon, dat laat ik over aan het plebs
Kun je ermee op imode?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:13 schreef bier_hier het volgende:
[afbeelding]
w810i + hi25 abbo
supertelefoon
Neh slaap vrolijk 9 uurtjes per dagquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je hebt alleen spieren en een slaaptekort?![]()
Verkapt "ik-heb-geen-geld-voor-een-nieuwe-telefoon-en-doe-net-of-ik-er-zo-1-ben-die-dat-gezeik-om-al-die-nieuwe-telefoontjes-maar-onzin-vind" post.quote:Op zondag 23 april 2006 18:56 schreef densmee het volgende:
mijn nokia is al van 2000 en doet het nog prima ik kan er mee bellen en zelfs mee smsen
onzin.quote:Op zondag 23 april 2006 19:31 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Verkapt "ik-heb-geen-geld-voor-een-nieuwe-telefoon-en-doe-net-of-ik-er-zo-1-ben-die-dat-gezeik-om-al-die-nieuwe-telefoontjes-maar-onzin-vind" post.![]()
dan zal je aardig wat liters bier per dag dr doorheen slaanquote:Op zondag 23 april 2006 19:49 schreef hoppla het volgende:
[..]
onzin.
Ik geef liever geld uit aan bier/uitgaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |