Heb je hem bij Hi/ KPN zelf besteld? Want als ik met 2 jaar wil verlengen bij Hi dan moet ik flink wat euro's neertellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef WalkingDisaster het volgende:
schop!!
Net gebeld door KPN, krijg hem gratis opgestuurd
Had Hi20, ben overgestapt op Hi25+2jaar verlengen.
Iemand ervaringen die hij wil delen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:36 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Jah gratis
Ik moest bij de BelCompany ( heb ik 2jaar terug mijn abo afgesloten ) ook 110,- bijleggen. Toen heb ik contact gezocht met KPN zelf. Klantenservice nr: 1200 ( toch?) die deden mij eerst al een toffe aanbieding:
Hi20 -> Hi25+2jaar verlengen = Qtek 9100 voor 130,- ( bij nieuw Hi25 was hij 229,- )
Toen toch maar aangegeven dat ze me moesten bellen zodra de W810i leverbaar was ( vrijdag )
En gister belde hij op, en bood me de tel gratis aan
Ah kijkaan, dan ga ik er vanuit dat ze mij eerdaags ook bellen! Ik heb ze vorige week nog gebeld en toen wisten ze bij Hi nog van niks wat betreft de W810i.quote:
- Nee hij wordt niet traag bij het sms-enquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Never-Break het volgende:
Wil me deze ook gaan kopen.
Een paar vraagjes voor de mensen die hem al hebben.Wordt ie traag? Ik heb zelf de T630 gehad en als ik bijvoorbeeld berichten deed typen kwamen de letters pas als ik al 10 woorden had getypt. Voor de mensen die bekend zijn met de T630, de oplader hiervan, en dan vooral het uiteinde dat je in de telefoon moest steken, versleet nogal snel zodat je heel vaak zat te hannessen voordat ie daadwerkelijk ging opladen. Is het dezelfde soort oplader als de T630? Bij intensief gebruik van de mp3-speler, gaat de batterij dan snel leeg? Of is dit relatief vol te houden? Hoe lang houdt ie het bijvoorbeeld vol bij gemiddeld bellen en de mp3-speler een uurtje per dag?
Verder nog andere punten die van belang kunnen zijn?
Alvast bedankt..
Hoe gayquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:34 schreef Roynaldinho het volgende:
Weer hetzelfde verhaal als de vorige keer, nu moest ik zogenaamd zelfs €169,- bijbetalen bij 2 jaar verlengen. Het wordt met de dag meer! En de heer v. Bruggen die kenden ze zogenaamd niet.
Ik heb er schoon genoeg van, ik heb meteen mijn abonnement opgezegd.(Alleen zit ik nu nog wel 3 maanden aan me abo vast)
Pookje?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef stijgende_ster het volgende:
1 jarig T-mobile Flex 30 is hij gratis.
Een hele verbetering tov de t630, die ik ook 4 maanden heb gehad. (waarna ik hem dan ook helemaal beu was.) De W810i wordt inderdaad niet traag bij het smsen. De batterij gaat bij mij lang mee, kan er zeker 2 uur op Walkman luisteren. En je hebt geen last van dat pookje. Wat wat mij betreft het grootste minpunt van de T630 en de W800 was.
waar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef stijgende_ster het volgende:
1 jarig T-mobile Flex 30 is hij gratis.
Wat wil je allemaal beheren danquote:Op maandag 8 mei 2006 12:25 schreef XtoX het volgende:
Ik heb de Sony-Ericsson W810i nu een week in mijn bezit. Ik zou nu graag de telefoon beheren op mijn computer, en daar zoek ik goede phone manager software voor. De software die Sony Ericsson zelf levert vindt ik niet toereikend. Heeft iemand een goede suggestie?
Ik heb FMA (FloAt's Mobile Agent?) geprobeerd, deze connecte wel maar kon niets uitlezen.
Mobile Master 6.2.3 doet het wel, maar is grafisch niet zo sterk.
dus iemand nog andere goede opties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |