Bij mij ook (staat dan ook in beeld bij opstarten)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij mij staat ie gewoon standaard op video met hoge kwaliteit.
Hmm, dat risico wil ik eigenlijk niet lopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef kebabkever het volgende:
ja, alleen als je je telefoon flasht heb ik me wijs laten maken. Maar dan vervalt je garantie van de telefoon!
Je hebt geen Vodafone Lifequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Afstandsbediening?
Ik kom er steeds meer achter dat Vodafone die hele telefoon verneukt.
Eerst dat gezeik met die MMS kwaliteit van filmpjes.
Kwam er gisteren ook achter dat ze me die Live shit hebben aangesmeerd terwijl ik nog aangaf dat ik dit niet wou.
Waar ik nu ook benieuwd naar ben, die knop rechtsboven onder het schermpje, is bij mij de Vodafone Live knop.
Maar dat ga ik gelijk opzeggen straks, alleen kun je die knop niet anders instellen of wel?
Als telefoonlijst oid?
Joh, je meent hetquote:Op zondag 11 juni 2006 13:44 schreef war-lord het volgende:
je kan allerlei dingen downloaden voor je w810 op www.myw810.com
Themes
software
wallpapers etc.![]()
Zodat ik vanuit bed, als ik muziek zit te luisteren, even op 'next' kan drukken zonder op te staan..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:38 schreef JaWi het volgende:
Waarom zou je winamp bedienen met je telefoon.
Wat dacht je van dezequote:Op maandag 12 juni 2006 22:21 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Ik zou je telefoon gewoon helemaal naar Fabrieksinstellingen resetten.
Maar kan je dat ding als afstandsbediening gebruiken?
Weet er nog iemand een leuke site met gratis Spelletjes?
Is dat mogelijk dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:21 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Ik zou je telefoon gewoon helemaal naar Fabrieksinstellingen resetten.
Nog niks van bekend volgens mijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Kick!
Wanneer kwam nou ook alweer de eerste firmware update uit?
Ben je dan eigenlijk ook gelijk van die branded zooi af?
Omdat die aan de firmware hebben zitten klooienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef war-lord het volgende:
Ik heb orange en hoe kan ut dat alleen bij orange het geluidje van de camera uit kan >?![]()
Er was een halve maand geleden verwacht dat hij toen over ongeveer een maand zou komen, dus reken maar uitquote:Op zondag 18 juni 2006 13:36 schreef kebabkever het volgende:
nee, wil alleen weten wanneer de nieuwe firmware update uitkomt. Zal zeker nog wel even duren? Voor de rest niets meer dan lof voor dit toestel. Hoeveel mensen hebben nou eigenlijk last van die flitsbug?
Nee, bij Vodafone kan die ook uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef war-lord het volgende:
Ik heb orange en hoe kan ut dat alleen bij orange het geluidje van de camera uit kan >?![]()
dat ding lijkt wel verdacht veel op de K750iquote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind de Sony Ericsson K759 toch een stuk mooier.
[afbeelding]
Die bedoel ik ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
dat ding lijkt wel verdacht veel op de K750i
Ja die heb ik ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Actie bij hi: 2 jaar 20 euro abonnement krijg je hem gratis en iedere maand 5 euro korting op de abonnementskosten.
Denk dat ik dat wel ga doen.
Is niks aan te doen jammergenoeg. Ik vind het ook nogal balen; bij mijn oude samsung E700 kon je gewoon aangeven na hoelang hij uit moest, maar dat kan bij deze dus nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef Boeman het volgende:
Het scherm schiet na 10 sec automatisch op zwart, spaarstand dacht ik. Weet iemand hoe je dit uit kunt zetten, of op zn minst kunt aanpassen? Ik vind het knap vervelend namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |