Volgens mij komt er bij de W800 ook stof achter de lens; dat kruipt gewoon tussen je frontjes door en bij de luidspreker enzo...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:24 schreef Miesjaa het volgende:
Ik ga volgende week een nwe telefoon uitzoeken en zit ook te denken aan de 810.
Een verschil tussen de 800 en de 810 is ook dat de 810 geen afdekkapje heeft voor de cameralens.
Krijg je dan niet erg snel vuil op de lens? Ik heb mijn telefoon namelijk altijd in mijn broekzak zitten.
In de equalizer alles zo hoog mogelijk zetten, gewoon al die balkjes vol omhoog, werkt ook via de speaker, duidelijk merkbaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:24 schreef fokuserdetiende het volgende:
iemand een truukje om het volume nog iets harder te krijgen via de headset?
Beetje WD40 in spuiten?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb even een belangrijk vraagje.
Ik heb de mijne nou ongeveer 2 weken en vanaf het begin kraakte dat middelste knopje al.
Als ik naar links, rechts, onder of boven ga kraakt hij ook behoorlijk.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat hoort.
Niemand?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldige telefoonHeb em nu 3 weken en hij bevalt meer dan perfect, op 1 ding na
Hoe speel ik AAC bestanden af? Ik heb van een maatje via Bluetooth een liedje in aac formaat gekregen. Deze werd opgeslagen in de map Overigen op de Mem stick. Ik kan met geen mogelijkheid dit bestand afspelen, iemand die me kan helpen?
Jawel, is een veelgehoorde klacht. Bij de meeste gaat het na een aantal weken weer overquote:Op zondag 28 mei 2006 21:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb even een belangrijk vraagje.
Ik heb de mijne nou ongeveer 2 weken en vanaf het begin kraakte dat middelste knopje al.
Als ik naar links, rechts, onder of boven ga kraakt hij ook behoorlijk.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat hoort.
Over ongeveer een maand zal een update komen die oa de flitsbug op zal lossenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja ik zal binnenkort eens ff checken voor een firmware update.
Maar heb jij dat niet dan met die mms kwaliteit met filmen?
Ik krijg hem ook via phone house, zal dus ook wel geen logotjes hebbenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:20 schreef JaWi het volgende:
Bij mijne (t-mobile, simlockvrij, phone house) niet.
Nee, want bij een abbo zijn ze niet gesimlocked.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:22 schreef heinl het volgende:
[..]
Ik krijg hem ook via phone house, zal dus ook wel geen logotjes hebben
Hoe zit dat met jou telefoon als je filmpjes maakt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Heb 'm nu zo'n 7 weken... Prima ding, maar de headset was na 5 weken al kapot!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:47 schreef JaWi het volgende:
Ik hield mijn hand altijd voor het microfoontje, toen ik daar eenmaal achter was werd de kwaliteit wel beter.
Dat probleem heb ik ook. Ik heb nu alleen nog 2 van die plastic omhulsels in het grootste formaat, van het kleinste en het middelste ben ik kwijtgeraakt (gebeurt zo, de volgende keer maak ik ze vast met een klein beetje lijm ofzo). Weet iemand waar je die dingen kan bestellen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef SoA-Holic het volgende:
Vraagje: weet iemand waar ik van die plastic omhulsels voor de oordopjes kan bestellen? Ben nl. 1 van de middelste formaat kwijt geraakt, en die andere 2 formaten zitten toch ff wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |