Om eerlijk te zijn niet, bij mij doet hij alles primaquote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef XtoX het volgende:
FMA zou ik ook graag gebruiken. De connectie maakt hij wel met de w810i maar daarna lukt alléén het uitlezen van de gesprekhistorie, verder kan hij niets uitlezen... enig idee wat het probleem kan zijn?
de refresh knop al gebruikt? die zit ergens in de menubalk boven.. en anders zou ik het ook niet wetenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef XtoX het volgende:
FMA zou ik ook graag gebruiken. De connectie maakt hij wel met de w810i maar daarna lukt alléén het uitlezen van de gesprekhistorie, verder kan hij niets uitlezen... enig idee wat het probleem kan zijn?
Hij bedoelt ook de K800i niet de W800i.. Volgende keer beter lezen..quote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef dj-scratch het volgende:
[..]
Je ziet dus de camera is beter dan die in de w800i
Volgende keer eerst beter je info verifieren
Ik heb hem al een tijdjequote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef WalkingDisaster het volgende:
Verder al mensen die deze fantastische foon hebben?
Hij is wel relaxtquote:
Doe dit eens, wanneer je in het beginscherm staat:quote:
Van deze bug heb ik dus ook last, kun je mij een link geven van die upgrade?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:29 schreef Bravebart het volgende:
Hij is wel relaxt![]()
Ik had eerst een e700, dus mijn mobiel is eigenlijk op alle fronten verbeterd. Camera is vooral heel goed, zeker als je het vergelijkt me mijn oude![]()
Verder heb ik last van de bekende flitsbug, maar die heb ik eruit kunnen halen met een firmware upgrade (davinci).
Kortom, het is gewoon een relaxte telefoon![]()
Nopequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:58 schreef Plama het volgende:
Ik heb hem nu ook een tijdje, zeer relaxt telefoontje!
Op één ding na;
[..]
Van deze bug heb ik dus ook last, kun je mij een link geven van die upgrade?
Thnxquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:26 schreef Bravebart het volgende:
Nope
Ten eerste is het illegaal en ten tweede kost het 10 euro
Maar als je bij google davinciteam intikt kom je er wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |