Da's een Engelsman.quote:Op maandag 10 april 2006 20:06 schreef bukgeit het volgende:
Nathan Fake?
quote:, aka Sebastian Hoff, begon in 1992 met draaien. Als beginnende dj zonder vaste residency besloot hij z’n eigen feesten te organiseren in lokale buurthuizen en sporthallen. Daarmee sloeg
twee vliegen in een klap. Hij bouwde z’n naam op bij het publiek en deed contacten op binnen de hardcore scene.
Ik zie het verschil niet met normaal hoor...quote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef cafca het volgende:
Ik zou graag wat zinnigs willen zeggen, maar ik kom ook niet verder dan:
quote:is een van de populairste hardcore-DJ's van dit moment. Hij gaat al heel wat jaren mee, zijn doorbraak kwam met zijn hardcoreversie van het No Doubt-nummer “Don’t speak”. Al snel veranderde hij zijn stijl. Het ging van normale hardcore naar duister, opzwepend en industrieel. Zijn releases op het File-label waren allemaal successen.
Hij startte zijn eigen platenmaatschappij The Third Movement, waar onder andere Catscan, DJ Vince en Lady Dana ook platen uitbrengen. Hij draait onder 2 namen:(kwaliteits-partyhardcore/ duistere hardcore) en Rude Awakening (Industriële, experimentele hardcore/ techno).
Een van de meest karakteristieke elementen van het werk vanis zijn basskick , waar hij jaren aan sleutelde. Deze basskick wordt wereldwijd geïmiteerd en gesampled.
niet zonder trots: "Het is krankzinnig maar ik schat dat 1 op de 10 platen mijn kick gebruikt."
quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Neleos het volgende:
Boozy Woozy?
Veel bekenderquote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Neleos het volgende:
Outblast?
Sorry, White Stripes. Niet dat het dan echt uitmaakt of zoquote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een White Stripes kwestie was.
Niet dat ik dan wel echt een idee heb ofzo.
wie weetquote:Op maandag 10 april 2006 20:35 schreef Neleos het volgende:
Hoomo?
Maar nu ben je net te laat...quote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef Neleos het volgende:
Promo!
Wat weer genoeg zegt over de populariteit van de hardcorescene...quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef bukgeit het volgende:
Een van de populairste hardcore-DJ's, en niemand kent 'm.
Mooi gevonden, maar nee.quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef cafca het volgende:
Ze zullen wel een noodlanding gemaakt hebben met een nederlands vliegtuig
Ze hebben elkaar ontmoet tijdens die avond in Paradiso?quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef bukgeit het volgende:
In het vorige topic werden ze al genoemd: de Amerikaanse band Do Make Say Think met het nummer Classic Noodlanding. Hoe komen ze bij die opvallende titel?
Niet ontmoet, maar ze moesten in Paradiso spelen tijdens een van de de Classic Noodlanding-avonden. Goed genoeg, want het ging mij om de associatie met de feesten.quote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ontmoet tijdens die avond in Paradiso?
Waarom maak ik er ook een hele zin van?quote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Space
Idd, onder de titel Space Is The Place. En met JV in astronautenpakquote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Space
Dat kan, want:quote:Op maandag 10 april 2006 20:55 schreef ranja het volgende:
Dat heb ik gemist danHeb wel een theremin horen schreeuwen
quote:met ondersteuning van bijpassende zweefmuziek, mede voortgebracht door het elektronische instrument de theremin. Op zondagmiddag zal Fay Lovsky een kort optreden verzorgen met dit space-apparaat, samen met dj en computermuzikant Gherman Popov
Het is je avond niet hè?quote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom maak ik er ook een hele zin van?![]()
Yep.quote:Op maandag 10 april 2006 21:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat speelt Vollaard toch zelf ook?
Jup. Snel verdiend: KNARS + 2quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef knars het volgende:
Yield van Pearl Jam
Het is net het echte leven hier...quote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef peaceman het volgende:
Damn ff let je niet op...en de punten zijn weg...
Phew... ik had niet nóg veel langer van stof moeten zijn...quote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
1000 stuks Thriller van M. Jackson
Tja. Vaag verhaal over dat-ie de eerste keer een kras ontdekte en toen een vervangend ex. kocht. Waarna-ie niet meer kon stoppen en zichzelf 1000 als grens steldequote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef jerver73 het volgende:
waarom in godesnaam 1000 keer thriller ...
GLO+2quote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef GLO het volgende:
Het waren 1000 ex. van dezelfde lp: Thriller van Michael J.
Ook x 1000 ?quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef knars het volgende:
Goede maat van me... heeft ook nog een hele hoop andere platen
quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Willem Venema
quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Neleos het volgende:
Sugababes - Ugly?
quote:Op maandag 10 april 2006 21:53 schreef peaceman het volgende:
Jaded?
Mila Kunis? Heb ik gister net een dvd van gekocht, American Psycho 2quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit meisje kunt u overigens kennen van "That 70's Show"..
Doe je weer de GLO?quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
peaceman + 2
kwam net langs op de playlist. Vind het 1 van hun leukere.
Dit meisje kunt u overigens kennen van "That 70's Show"..
Dussss..
quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Mila Kunis? Heb ik gister net een dvd van gekocht, American Psycho 2
D'ohquote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En ja, was weer even aan het GLO'en
quote:And the lovetrain rides from coast to coast
Twee stukjes tekst uit 2 verschillende nummers.quote:It's a natural grace
quote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
1e is Tears ForFears - Sowing The Seeds Of Love
quote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef jerver73 het volgende:
te is faithless - we come one...![]()
gaan allebei over de geslachtsdaad?![]()
Ja graagquote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Newbie v.w.b. jubileum-vragen vraagt: Kan ik mijn jubileumvraag al kwijt in het topic aldaar?
Antwoord kan ook daar...
quote:
veel simpeler....quote:misschien achtergrondzang van later bekendere zangeressen? (Oleta Adams/ Dido)?
quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
God is a dj/ Dj's the man we love the most
Het was jouw antwoord in stenoquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Haal die voet es effe tussen de deur vandaan![]()
Geen idee, hij werd er geloof ik door een Iron Maiden-guru opgewezen. Waarschijnlijk herken je ze doordat er nergens iets over te vinden is? Ik weet 't ook niet anders.quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoe herken je die? De muziek staat er wel gewoon op. Maar hij had wel meer bijzonder spul staan, dat wel.
Die had ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef MadMaster het volgende:
666-topic is een posting rijker...
Good luck!!
Weer op de hielen gezetenquote:Op maandag 10 april 2006 22:31 schreef GLO het volgende:
Stone Roses
Sneller dan je schaduwquote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dead \kennedys - Frankenchrist
quote:You're never gonna die, you're gonna make it if you try; they're gonna love you.
Well I've always had a deep respect, and I mean that most sincerely.
The band is just fantastic, that is really what I think.
Oh by the way, which one's Pink?
Klopt helemaal.quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef Neleos het volgende:
Have A Cigar.
Die ken ik eigenlijk alleen van The Foo Fighters, maar origineel is van Pink Floyd toch?
Nee precies, dat is wel duidelijk. Zou wel flauw zijn jou niet de punten te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef peaceman het volgende:
Ik neem aan dat het wel duidelijk was dat ik met mijn 1e post het bewust alleen Sigur noemde? Anders moet je namelijk de punten aan Newbie geven..
Niet waar ik bij wasquote:Op maandag 10 april 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
tsss jongens.. ik heb deze vraag toch al eens eerder gesteld... you disappoint me![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef Neleos het volgende:
Ohja, was hij niet boer geworden ofzo?
Dat was 1-maligquote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, dat was voor een huwelijk ofzo..is er weer een huwelijk ( weer bij REM dus)
Elk voordeel heb ze nadeelquote:Op maandag 10 april 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
@GLO: had je maar niet een half jaar weg moeten gaan
De punten blijven in De Bothovenquote:Op maandag 10 april 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
weer 2 punten voor het Oosten des lands
![]()
Neleos +2
@GLO: had je maar niet een half jaar weg moeten gaan
Wel een beetje raar, 32 jaar...quote:
Zie reactie op buk. Moet bekennen dat ik zelf ook pas op 9 zit... maar ja, ik hoef nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ook niet..
ohjaquote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef bukgeit het volgende:
Slingers aan de wand - restaurant - ochtendkrant
Schoonheidsfoutjequote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef bukgeit het volgende:
Slingers aan de wand - restaurant - ochtendkrant
Yep.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef bukgeit het volgende:
Of is het nou Sweet Sixteen van Iggy Pop? - denk het wel.
Je bent niet de enige hoor..quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef GLO het volgende:
Grrrr... zit ik wéér met tergend langzaam ladende pagina's
OK, ga ik ook proberen dan. Blijf nu met 35 items over zitten...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor..
ga ook nog stteds via de MUZ index terug, gaat sneller.
André Hazes - Een Beetje Verliefdquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Discotheek / keek <> discotheek / week
Lyrics van wie?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Shorts, Comment ca va
Verdomd, en zo bekendquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zelf
wreckless eric - reconnez cherie
raymond van het groenewoud - je veux de l'amour
manic street prechers - la tristesse durera
peter koelewijn - parlez vous francais?
dr buzzard's original savannah band - cherchez la femme
velvet underground - femme fatale
UK - rendez vous 6:02
bill wyman - si si je suis un rock star
Ik gok een bekende franse muzikantquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef GLO het volgende:
Wiens bijnaam luidt Mr. 100,000 Volts?
Bon gok bon genrequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik gok een bekende franse muzikant![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Dan zou Claude Francois wel een goeie zijn
quote:(24 oktober 1927 – 18 december 2001) was een Frans zanger, componist en acteur. Zijn bijnaam was Monsieur 100.000 Volts voor de energie tijdens zijn optredens. Zijn bekendste hit is waarschijnlijk "Et maintenant", een lied uit 1961 dat na een vertaling ook een hit werd in het Engels -"What Now My Love".
Bien sûrquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:01 schreef bukgeit het volgende:
Gilbert Bécaud dus.
Ik denk dat "Nathalie" bekender is, alhoewel het geen top40-notering heeft alhier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:00 schreef GLO het volgende:
[afbeelding]
[..]
ijn bekendste hit is waarschijnlijk "Et maintenant", een lied uit 1961 dat na een vertaling ook een hit werd in het Engels -"What Now My Love".
Ze lijken op The Books..quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Daar issie weer, de bril:
[afbeelding]
Hoe heet de band?
Yup, cheerful as everquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:43 schreef Gambolputty het volgende:
Is da Lloyd Cole?
Ja, maar zijn solowerk kan me toch minder bekorenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:41 schreef cafca het volgende:
CD van Darren Hayman al geluisterd, bukgeit?
Nee, hij is voornamelijk bekend als "zanger van" en is ook wat ouder dan Luka Bloomquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:59 schreef cafca het volgende:
hmm, weer zo'n bekende kop... Luka Bloom?
The one & onlyquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:04 schreef Berkery het volgende:
Hugh Cornwell?
die is toch niet zo heel veel ouder dan Luka Bloom?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:04 schreef Berkery het volgende:
Hugh Cornwell?
Nee idd, net even opgezocht. Ze schelen 6 jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:09 schreef cafca het volgende:
[..]
die is toch niet zo heel veel ouder dan Luka Bloom?
ga je collega maar uitlachenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:54 schreef MutedFaith het volgende:
mijn collega zegt dat t dan wel eens Abba zou kunnen zijn
Nee. Maar dat zegt niks want ik lees net dat de band is opgericht in 1964quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef bukgeit het volgende:
Bintangs kan niet, die bestaan al langer.
Krèk!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Cuby & The Blizzards?
DaisyDuke + 2quote:Veertig jaar Cuby
Vandaag komt de 'Cuby and the Blizzards Box' uit! Ter ere van het veertig jarige bestaan van de band heeft Jan Douwe Kroeske de box met dvd, cd, documentaire en fotoboek over de Nederlandse bluesband gemaakt.
De box wordt vandaag gepresenteerd aan Harry Muskee in Het Ketelhuis in Amsterdam. 'De geschiedenis van de band is zo lang en uitgebreid, ze verdienen het om goed gedocumenteerd te worden' aldus de maker van de box, Jan Douwe Kroeske.
'Een bluesmuzikant is als goede wijn, hij wordt alleen maar beter met het verstrijken der jaren', schrijft Kroeske in zijn voorwoord in het fotoboek.
40 Jaar Cuby And The Blizzards is een box met twee dvd's en een cd. Op de eerste dvd staat een twee uur durende documentaire over 40 jaar Blizzards. Op de tweede dvd staat een 2 Meter Sessie opgenomen in Grollo in september 2005. De cd bevat een nooit eerder uitgebracht concert uit 1970 opgenomen in Schiedam. In de box zit ook een honderd pagina's tellend fotoboek.
Z+2quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:07 schreef Z het volgende:
'Move On Up' van Curtis Mayfield.
Ja, eensch! Vind overigens het hele nummer een genadeloze penetratie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:14 schreef Z het volgende:
Ik erger me zo aan de uitspraak van Kaney, hij zegt bv niet 'skaai' (sky) maar 'skè', enrom irritant.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:15 schreef Berkery het volgende:
Elvis?
Toylets/Toiletsquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:35 schreef cafca het volgende:
The Toilets?
Nee. Wel een soort van vervolgvraag, maar niets met toiletten van doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Neleos het volgende:
WC Experience?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |