quote:
veel simpeler....quote:misschien achtergrondzang van later bekendere zangeressen? (Oleta Adams/ Dido)?
quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
God is a dj/ Dj's the man we love the most
Het was jouw antwoord in stenoquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Haal die voet es effe tussen de deur vandaan![]()
Geen idee, hij werd er geloof ik door een Iron Maiden-guru opgewezen. Waarschijnlijk herken je ze doordat er nergens iets over te vinden is? Ik weet 't ook niet anders.quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoe herken je die? De muziek staat er wel gewoon op. Maar hij had wel meer bijzonder spul staan, dat wel.
Die had ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef MadMaster het volgende:
666-topic is een posting rijker...
Good luck!!
Weer op de hielen gezetenquote:Op maandag 10 april 2006 22:31 schreef GLO het volgende:
Stone Roses
Sneller dan je schaduwquote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dead \kennedys - Frankenchrist
quote:You're never gonna die, you're gonna make it if you try; they're gonna love you.
Well I've always had a deep respect, and I mean that most sincerely.
The band is just fantastic, that is really what I think.
Oh by the way, which one's Pink?
Klopt helemaal.quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef Neleos het volgende:
Have A Cigar.
Die ken ik eigenlijk alleen van The Foo Fighters, maar origineel is van Pink Floyd toch?
Nee precies, dat is wel duidelijk. Zou wel flauw zijn jou niet de punten te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef peaceman het volgende:
Ik neem aan dat het wel duidelijk was dat ik met mijn 1e post het bewust alleen Sigur noemde? Anders moet je namelijk de punten aan Newbie geven..
Niet waar ik bij wasquote:Op maandag 10 april 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
tsss jongens.. ik heb deze vraag toch al eens eerder gesteld... you disappoint me![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef Neleos het volgende:
Ohja, was hij niet boer geworden ofzo?
Dat was 1-maligquote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, dat was voor een huwelijk ofzo..is er weer een huwelijk ( weer bij REM dus)
Elk voordeel heb ze nadeelquote:Op maandag 10 april 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
@GLO: had je maar niet een half jaar weg moeten gaan
De punten blijven in De Bothovenquote:Op maandag 10 april 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
weer 2 punten voor het Oosten des lands
![]()
Neleos +2
@GLO: had je maar niet een half jaar weg moeten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |