quote:Op maandag 10 april 2006 16:46 schreef ranja het volgende:
Melys - Suikerspin (album)
White Stripes - De stijl (album)
Sonic youth - Slaapkamers met slagroom (ep)
oh 2
Die eerste is prima, die tweede niet.quote:Op maandag 10 april 2006 16:48 schreef MadMaster het volgende:
Hou het dicht bij huis:
Als De Dag Van Toen - Reinhard May
Rosamunde - Dennie Christian
Klopt, maar de titels die jij noemde zijn 'originelen'. Had ik de voorkeur aan gegeven.quote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar wel in het Nederlands op single uitgebracht
bukgeit +1quote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef bukgeit het volgende:
Van Woo Hoo, dat wij weer kennen van de 5 6 7 8's.
Is 't niet gewoon een oost-europese nepper? Een vriend van me dacht ook ooit miljonair te worden toen ie een hele collectie bont gekleurde Iron Maiden LP's voor weinig op de kop tikte op de rommelmarkt.....quote:Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef ranja het volgende:
Vaag zeg. Ik had op de beurs een wit vinyl lp van The White Stripes'Get behind me Satan gekocht... kan nergens op het net vinden dat die bestaatMaar ik heb 'm wel, staat op dat het ltd is tot 600 exemplaren.... en het is niet de dubbel lp promo die op ebay voor 250 euro wordt verkocht. Echt wazig.
Kijk.quote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Gambolputty het volgende:
Jeroen van Merwijk
Ga ik zaterdag heen
Hoe herken je die? De muziek staat er wel gewoon op. Maar hij had wel meer bijzonder spul staan, dat wel.quote:Op maandag 10 april 2006 19:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is 't niet gewoon een oost-europese nepper? Een vriend van me dacht ook ooit miljonair te worden toen ie een hele collectie bont gekleurde Iron Maiden LP's voor weinig op de kop tikte op de rommelmarkt.....
Oh, OKquote:Op maandag 10 april 2006 19:42 schreef Gambolputty het volgende:
@GLO: wellicht dat je jouw vraag alsnog wilt plaatsen? Ik moet net even de deur uit.
quote:
Ook geen Ferry Corsten. Vraag haakt in op een actuele kwestie in dit topicquote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef peaceman het volgende:
Ferdy Korsten of zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |