wie weetquote:Op maandag 10 april 2006 20:35 schreef Neleos het volgende:
Hoomo?
Maar nu ben je net te laat...quote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef Neleos het volgende:
Promo!
Wat weer genoeg zegt over de populariteit van de hardcorescene...quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef bukgeit het volgende:
Een van de populairste hardcore-DJ's, en niemand kent 'm.
Mooi gevonden, maar nee.quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef cafca het volgende:
Ze zullen wel een noodlanding gemaakt hebben met een nederlands vliegtuig
Ze hebben elkaar ontmoet tijdens die avond in Paradiso?quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef bukgeit het volgende:
In het vorige topic werden ze al genoemd: de Amerikaanse band Do Make Say Think met het nummer Classic Noodlanding. Hoe komen ze bij die opvallende titel?
Niet ontmoet, maar ze moesten in Paradiso spelen tijdens een van de de Classic Noodlanding-avonden. Goed genoeg, want het ging mij om de associatie met de feesten.quote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ontmoet tijdens die avond in Paradiso?
Waarom maak ik er ook een hele zin van?quote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Space
Idd, onder de titel Space Is The Place. En met JV in astronautenpakquote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Space
Dat kan, want:quote:Op maandag 10 april 2006 20:55 schreef ranja het volgende:
Dat heb ik gemist danHeb wel een theremin horen schreeuwen
quote:met ondersteuning van bijpassende zweefmuziek, mede voortgebracht door het elektronische instrument de theremin. Op zondagmiddag zal Fay Lovsky een kort optreden verzorgen met dit space-apparaat, samen met dj en computermuzikant Gherman Popov
Het is je avond niet hè?quote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom maak ik er ook een hele zin van?![]()
Yep.quote:Op maandag 10 april 2006 21:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat speelt Vollaard toch zelf ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |