Nee. Maar dat zegt niks want ik lees net dat de band is opgericht in 1964quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef bukgeit het volgende:
Bintangs kan niet, die bestaan al langer.
Krèk!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Cuby & The Blizzards?
DaisyDuke + 2quote:Veertig jaar Cuby
Vandaag komt de 'Cuby and the Blizzards Box' uit! Ter ere van het veertig jarige bestaan van de band heeft Jan Douwe Kroeske de box met dvd, cd, documentaire en fotoboek over de Nederlandse bluesband gemaakt.
De box wordt vandaag gepresenteerd aan Harry Muskee in Het Ketelhuis in Amsterdam. 'De geschiedenis van de band is zo lang en uitgebreid, ze verdienen het om goed gedocumenteerd te worden' aldus de maker van de box, Jan Douwe Kroeske.
'Een bluesmuzikant is als goede wijn, hij wordt alleen maar beter met het verstrijken der jaren', schrijft Kroeske in zijn voorwoord in het fotoboek.
40 Jaar Cuby And The Blizzards is een box met twee dvd's en een cd. Op de eerste dvd staat een twee uur durende documentaire over 40 jaar Blizzards. Op de tweede dvd staat een 2 Meter Sessie opgenomen in Grollo in september 2005. De cd bevat een nooit eerder uitgebracht concert uit 1970 opgenomen in Schiedam. In de box zit ook een honderd pagina's tellend fotoboek.
Z+2quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:07 schreef Z het volgende:
'Move On Up' van Curtis Mayfield.
Ja, eensch! Vind overigens het hele nummer een genadeloze penetratie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:14 schreef Z het volgende:
Ik erger me zo aan de uitspraak van Kaney, hij zegt bv niet 'skaai' (sky) maar 'skè', enrom irritant.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:15 schreef Berkery het volgende:
Elvis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |