Dan moet je hier niet zijnquote:
de vroiege opende ik em samen met iemand anders terwijl ik de sluitende post had. Ging mijn topic dicht... dus ik doe het nooit meerquote:
1,50 jaarquote:Op maandag 10 april 2006 13:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb maar één relatie gehad die de 3 jaar bereikte. De sex was toen inderdaad zeer ver te zoeken.![]()
Daar had ik geen zin in. Iedere dyslect mag lui zijn, nou, ik heb ook mijn rechten!quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
ik heb ook mijn rechten!
quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
1,50 jaar
2,75 jaar
4,50 jaar
4,00 jaar
Sex werd bij bijna alle relaties -behalve die van 2,75 jaar- echt bagger op het eind.
Meestal begint de afbraak zo rond het halve jaar, ongemerkt wordt het dan steeds minder.
Vandaar mijn besluit om gewoon geen relatie te hebben
Dat gezeik eromheen![]()
jajaja, heeft natuurlijk meerdere redenen, maar dit is toch wel een belangrijke.
Wat oppervlakkig zeg!quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef PhaE het volgende:
Vandaar mijn besluit om gewoon geen relatie te hebben
Dat gezeik eromheen![]()
jajaja, heeft natuurlijk meerdere redenen, maar dit is toch wel een belangrijke.
dyswat ?!quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar had ik geen zin in. Iedere dyslect mag lui zijn, nou, ik heb ook mijn rechten!
Je denkt toch niet dat hij liefie_ leuk vindt om haar kennis van het nieuwe groene boekje he?quote:
jaa meestal spreek je van 2 jaar en aantal maandenquote:
Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd is je motto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me er niets bij voorstellen inderdaad.quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij liefie_ leuk vindt om haar kennis van het nieuwe groene boekje he?
Tja ben een nerd hequote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaa meestal spreek je van 2 jaar en aantal maanden
maar geod zal wel aan mij liggen
Ja maar dan willen ze meteen meerquote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik knuffel ook weleens met 'gewone' vriendinnen heur.![]()
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Uberhaupt gaan tellen vind ik nogal apart. Alsof het een straf is een relatie te hebben? "Oeh, we hebben al 2 jaar en 6 maanden en 13 dagen". Het lijkt wel alsof men dan bedoelt dat ze alweer zoooooo lang bij elkaar zijn dat ze niets anders meer doen dan de dagen tellenquote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gegeven de klinkklare onzin die in het meest recente groene boekje ten toon werd gespreid zou het me niets verbazen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij liefie_ leuk vindt om haar kennis van het nieuwe groene boekje he?
quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd is je motto?
Nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eerder op een week ofzo.
En niet geleefd is ook weer zo drastisch. Maar een beetje drang naar vleselijk contact treedt wel op na een bepaalde periode, ja.
Het valt me tegen van je dat je het niet binair teltquote:Op maandag 10 april 2006 14:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tja ben een nerd he
Ik reken in minimaal 2 decimalen, is een stuk makkelijker
quote:Op maandag 10 april 2006 14:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tja ben een nerd he
Ik reken in minimaal 2 decimalen, is een stuk makkelijker
ik denk echt puur om mn hangop en taartjesquote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je tegen de 10 jaar loopt is zo'n viering van een datum weer de eerste keer sex in maanden, dat wil je jezelf toch niet ontnemen? Iedere aanleiding is dan een goeie.quote:Op maandag 10 april 2006 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt gaan tellen vind ik nogal apart. Alsof het een straf is een relatie te hebben? "Oeh, we hebben al 2 jaar en 6 maanden en 13 dagen". Het lijkt wel alsof men dan bedoelt dat ze alweer zoooooo lang bij elkaar zijn dat ze niets anders meer doen dan de dagen tellen
Er staan ook onzinnige dingen in. Bannen die zooi! Dat boekje lijkt wel door een dyslect geschrevenquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven de klinkklare onzin die in het meest recente groene boekje ten toon werd gespreid zou het me niets verbazen.
dat klinkt platquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ligt eerder op een week ofzo.
En niet geleefd is ook weer zo drastisch. Maar een beetje drang naar vleselijk contact treedt wel op na een bepaalde periode, ja.
Ik zou haast "dom" willen zeggen, maar ik durf niet meerquote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan ook onzinnige dingen in. Bannen die zooi! Dat boekje lijkt wel door een dyslect geschreven
dat zijn trieste zaken, en dan ook een reden om die relatie niet echt meer voort te zettenquote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je tegen de 10 jaar loopt is zo'n viering van een datum weer de eerste keer sex in maanden, dat wil je jezelf toch niet ontnemen? Iedere aanleiding is dan een goeie.![]()
Dat is het ookquote:
Dat zijn trieste zaken waar niemand over praat, maar het gebeurt vaker dan jij denkt. Mensen blijven in die malle molen meedraaien van een 'relatie hebben' al is dat tegenwoordig wat sneller over.quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn trieste zaken, en dan ook een reden om die relatie niet echt meer voort te zetten
Ik zou het niet weten, jij?quote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je tegen de 10 jaar loopt is zo'n viering van een datum weer de eerste keer sex in maanden, dat wil je jezelf toch niet ontnemen? Iedere aanleiding is dan een goeie.![]()
Ja duurde ook even hoor, voordat ik dat door had.quote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow is dat de aanleiding iedere keer?![]()
Dat is goed, houd je het hier op fok nog zo lang uit?quote:Op maandag 10 april 2006 14:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij bent daar eerder zoals het nu uitziet, vertel het me als je zover bent.![]()
Moet het nog redelijk begrijpbaar houden voor de algemene user hier natuurlijkquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het valt me tegen van je dat je het niet binair telt
Wie weet.quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is goed, houd je het hier op fok nog zo lang uit?
Vooral lachenquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Mokster het volgende:
Allochtonen uitzoeken voor op nieuwe folders is erg leuk!
ik ben een allochtoon, mag ik op de folder?quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Mokster het volgende:
Lijkt me sterk, je typt. Mits ze spraakhulp op haar pc heeft geinstalleerd natuurlijkquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef melismay het volgende:
* melismay neuriet "I ain't sayin she's a golddigger"
Twist, hoor je t?
Bovendien is binair zo 1980, hexadecimaal is de nieuwste mode.quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Moet het nog redelijk begrijpbaar houden voor de algemene user hier natuurlijk
Jah... hoe moeten die tentamens dan gaan hehquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Frezer het volgende:
Ik zal wel te weinig artistiek inzicht hebben, maar om nu een hoop zand in een hal te flikkeren en er vervolgens in te gaan liggen rollenEn dat is dan nog maar een repetitie...
Zo zo, ze krijgen een persoonlijke keuring uitgevoerd door Moks?quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Mokster het volgende:
zand is leukquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Frezer het volgende:
Ik zal wel te weinig artistiek inzicht hebben, maar om nu een hoop zand in een hal te flikkeren en er vervolgens in te gaan liggen rollenEn dat is dan nog maar een repetitie...
Misschien heb je dan 100.000 kwaliteitspostsquote:
huhquote:Op maandag 10 april 2006 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... hoe moeten die tentamens dan gaan heh![]()
![]()
Ik acht de kans erg klein, eerder 150.000 posts waarvan 150 met enige kwaliteit.quote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heb je dan 100.000 kwaliteitsposts
In ieder geval meer dan ikquote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik acht de kans erg klein, eerder 150.000 posts waarvan 150 met enige kwaliteit.![]()
Dan heb je geluk, aangezien het absoluut geen zeldzaam materiaal is!quote:
Laat maar.... een woord grapjequote:
We hebben reeds een leuke (volgens onze inschatting waarschijnlijk Poolse loodgieter) gevonden!quote:Op maandag 10 april 2006 14:14 schreef Thisbe het volgende:
ik ben een allochtoon, mag ik op de folder?![]()
Zucht...quote:Op maandag 10 april 2006 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, je typt. Mits ze spraakhulp op haar pc heeft geinstalleerd natuurlijk
Wanneer gaan wij weer eens knuffelen?quote:Op maandag 10 april 2006 14:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
We hebben reeds een leuke (volgens onze inschatting waarschijnlijk Poolse loodgieter) gevonden!![]()
Sahara vind ik leukerquote:Op maandag 10 april 2006 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Enkeltje Gobi-woestijn kan ik dus wel aan je slijten?![]()
Snel! Ik begin je te missen!quote:Op maandag 10 april 2006 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
Wanneer gaan wij weer eens knuffelen?![]()
![]()
Ik heb in ieder geval geen vlooienquote:
Dus als je Phae zat bent ....quote:Op maandag 10 april 2006 14:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sahara vind ik leuker
wil heel graag nog een keer naar het zuiden van algerije
maar dat is ws echt een enkeltje want als vrouw kom je dan gewoon vaak nooit meer terug
ja maar je komt niet meer trug omdat je dood word gemaaktquote:
ex? Dat begrip is me onduidelijkquote:
Zou je hoofdletters willen gebruiken ?!quote:Op maandag 10 april 2006 14:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar je komt niet meer trug omdat je dood word gemaakt
dus ik denk eerder andersom
als phae mij zat is dat ie me daar dumpt
nog een tip voor jullie exen misschien
quote:
Ik zie hier in R&P genoeg topics langskomen waarbij ik denk: phew, gelukkig ken ik dat niet uit de praktijk.quote:Op maandag 10 april 2006 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen soms.![]()
nee niet echtquote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Zou je hoofdletters willen gebruiken ?!
Jammerquote:
Weet je hoeveel tijd dat extra kost, zo'n shift toets tegelijk indrukken!quote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer
Het leest een stuk lekkerder dan
euhm...quote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef Frezer het volgende:
Beterschap Yns.quote:
Ik weet niet eens waar het over gaat?quote:Op maandag 10 april 2006 14:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
euhm...![]()
Ik probeer me ff een beeld te vormen...nope lukt niet..![]()
Nou een beeld van een hal waarin mensen rollen in zand is nog in te beelden. Ik zou me eerder afvragen: WAAROM!!!???quote:Op maandag 10 april 2006 14:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat het zo moeilijk was er een beeld bij te vormen?![]()
jesus christ superstar the musical?quote:Op maandag 10 april 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou een beeld van een hal waarin mensen rollen in zand is nog in te beelden. Ik zou me eerder afvragen: WAAROM!!!???
quote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah...
Hij vindt haar nog erg lief denk![]()
Musicalsquote:Op maandag 10 april 2006 14:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jesus christ superstar the musical?
was ook een groot deel in een woestijn...
the lion king?
ook in de woestijn?
het uitbeelden van hoe jesus door de woestijn ging en waarom wij nu vasten?
liep ook door een woestijn
ali baba en de 40 rovers?
was toch ook in de woestijn?
nu weet ik even niks meer
Ik geloof niet, dus ik vast ook nietquote:Op maandag 10 april 2006 14:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jesus christ superstar the musical?
was ook een groot deel in een woestijn...
het uitbeelden van hoe jesus door de woestijn ging en waarom wij nu vasten?
liep ook door een woestijn
liefie_ , het is weer niets, deze is ook al niet stinkend rijkquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
liefie_ , het is weer niets, deze is ook al niet stinkend rijk
NEEEEEEEEEE!!! Niet jij ook al!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 15:17 schreef Dickies het volgende:
ja ik ben te
lui voor de kei kutte shift
toets joh poehee..
Regen en hagelbuien zijn niet mijn idee van lekker weerquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef Tranceptor het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/numadance/
Ik dans beter.
De zon schijnt heftig en het waait flink. Super dus.quote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Regen en hagelbuien zijn niet mijn idee van lekker weer![]()
De schuimkraag waait van het bierquote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De zon schijnt heftig en het waait flink. Super dus.
"Humaan separatorvlees".quote:
Humandelquote:
"Bij de productie van dit levensmiddel is gebruik gemaakt van perslucht."quote:
Wiedergutmachungsbumsen?quote:
Lekker gescheten?quote:
Of een slechte imitatie van tommie van sesamstraat?quote:
Ik ben blij dat jij nog wel iets meemaakt in het leven.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Echt tof, heb ik gisteren Britney Spears naar .flac geript.
quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Echt tof, heb ik gisteren Britney Spears naar .flac geript, luister ik het nu alweder!
Ja. Gerne!quote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Wiedergutmachungsbumsen?
Tommie!quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een slechte imitatie van tommie van sesamstraat?
Je gooit zand in een hal, en vervolgens ga je er in liggen rollen. (terwijl je vanaf de loopbrug wordt gade geslagen door Frezer,quote:Op maandag 10 april 2006 14:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
euhm...![]()
Ik probeer me ff een beeld te vormen...nope lukt niet..![]()
WAAROM!?quote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je gooit zand in een hal, en vervolgens ga je er in liggen rollen. (terwijl je vanaf de loopbrug wordt gade geslagen door Frezer,) Meer kan ik er niet van maken,
.
Je hebt hem geneukt?quote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef liefie_ het volgende:
owkej nu weet ik weer waarom ik verhuist ben uit goirle
er was net een pater aan de deur
Liefie_ haar idee inverteren, dan kom je er in de buurt. Aangezien het stuk "De Goddelozen" schijnt te heten.quote:Op maandag 10 april 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou een beeld van een hal waarin mensen rollen in zand is nog in te beelden. Ik zou me eerder afvragen: WAAROM!!!???
Alles is beter dan Mr. Ed!quote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Of was dat 'vader'?
Gewoon een tegel vanaf die brug mieteren. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Liefie_ haar idee inverteren, dan kom je er in de buurt. Aangezien het stuk "De Goddelozen" schijnt te heten.
Kunst mijn waarde Pheno. Kunst met een grote K.quote:
Ah, je bent weer beter!quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Burdie het volgende:
Ook met één hand kan je shoppen.
Einde dienstmededeling
Waarvoor dank!quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Burdie het volgende:
Ook met één hand kan je shoppen.
Einde dienstmededeling
Bikkel!quote:
Ik heb straks Kunst aan de muurquote:Op maandag 10 april 2006 15:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kunst mijn waarde Pheno. Kunst met een grote K.![]()
Op die loopbruggen hier heerst een chronisch tegel gebrek.quote:Op maandag 10 april 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een tegel vanaf die brug mieteren. Dat zal ze leren
'gewerkt'quote:
mn mama heeft een maria ding gekochtquote:
Vertel! Of ga je zelf de muren stucken?quote:
Is er wat mis met de hel dan, tegenwoordig?quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn mama heeft een maria ding gekocht
want ja anders ging ze naar de hel
zie je wel!quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Liefie_ haar idee inverteren, dan kom je er in de buurt. Aangezien het stuk "De Goddelozen" schijnt te heten.
Werk is bij veel mensen van 'passie en leven' verworden tot 'tijdelijke, noodgedwongen onderbreking van het leven'.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Is er wat mis met de hel dan, tegenwoordig?
neequote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vertel! Of ga je zelf de muren stucken?
quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie je wel!
ik weet wel wat van kunst met een Kuh
"Mexicaan op een kruispunt"?quote:
Het heeft iets met ballen te maken .quote:
jesus in de ballenbak?quote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft iets met ballen te maken .
Oh nee, bollen
Big J is een sprookje. Get over itquote:
Ik moet direct door naar college. Kun je het niet hierheen sturen?quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
Mok, check je andere mail eens straks.
neequote:
Het is allemaal een leugen!quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee![]()
eerst liegt disney en nu de bijbel...
quote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft iets met ballen te maken .
Oh nee, bollen
Dat is waar alle leuke mensen naartoe gaan!quote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Is er wat mis met de hel dan, tegenwoordig?
pfew gelukkig komt de paashaas bijnaquote:
Guess what......quote:Op maandag 10 april 2006 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfew gelukkig komt de paashaas bijna
Bewijs 't maar!quote:
Dat kan, maar ik denk niet dat ze er daar om staan te springen.quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet direct door naar college. Kun je het niet hierheen sturen?
Ik zou eerder zeggen: vrouw met paraplu en enorme tieten (bovenaanzicht).quote:
Mag ik het genoegen van jouw eerste date in hel?quote:Op maandag 10 april 2006 15:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is waar alle leuke mensen naartoe gaan!
aha.. nou de loopbrug en jij zaten ook niet in mn plaatjequote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je gooit zand in een hal, en vervolgens ga je er in liggen rollen. (terwijl je vanaf de loopbrug wordt gade geslagen door Frezer,) Meer kan ik er niet van maken,
.
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef Tranceptor het volgende:
Mag ik het genoegen van jouw eerste date in hel?![]()
Minpunten voor jouw gevoel voor humor of moet ik ook es teruglezen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:15 schreef webspider het volgende:
Dit topic teruglezen is goed voor je lachspieren
Het is gewoon altijd hetzelfde hierquote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minpunten voor jouw gevoel voor humor of moet ik ook es teruglezen?
Voorspelbaarheid begin ik wel aan als ik de 75 jaar ben gepasseerd!quote:Op maandag 10 april 2006 16:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd hetzelfde hier
Voorspelbaar wel!
Het staat inderdaad redelijk achterin het woordenboekquote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid begin ik wel aan als ik de 75 jaar ben gepasseerd!
Als dat niet meant-to-be is dan!quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Het staat inderdaad redelijk achterin het woordenboek
You, me, een chocoladepaashaas en de verwaming op 30 graden?quote:
Wanneer?quote:Op maandag 10 april 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You, me, een chocoladepaashaas en de verwaming op 30 graden?![]()
![]()
Hoe eerder hoe beter. Bij bewezen succes kunnen we dan meteen een vervolg plannen voordat de chocoladepaashazen weer verschwunden zijn...quote:
Nee, niet vanavond.quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter. Bij bewezen succes kunnen we dan meteen een vervolg plannen voordat de chocoladepaashazen weer verschwunden zijn...
Vanavond?![]()
Blij dat je prioriteiten stelt...quote:
Als het om vrouwen gaat dan heb ik sowieso al nooit hoge verwachtingen...quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben je gelijk op de hoogte van m'n zwakke punt, kan de rest alleen maar meevallen.
U bent een wijs man. Ook een zeldzaamheid.quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om vrouwen gaat dan heb ik sowieso al nooit hoger verwachtingen...![]()
Dat je dat onderkent maakt jou ook al ver verheven boven jou sexegenoten...quote:Op maandag 10 april 2006 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
U bent een wijs man. Ook een zeldzaamheid.
Dus elke keer word je weer zeer blij verrast?quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
Als het om vrouwen gaat dan heb ik sowieso al nooit hoge verwachtingen...![]()
Bij iedere ontmoeting met jou wel natuurlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 16:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus elke keer word je weer zeer blij verrast?
quote:
Uitzonderingen die de regels bevestigen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dat onderkent maakt jou ook al ver verheven boven jou sexegenoten...![]()
Jij bent meer geïnteresseerd in de toestand van haar poes als ze zelf slaapt?quote:
Waar ben je geweest de afgelopen dertig jaar?quote:Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regels bevestigen.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
Bij iedere ontmoeting met jou wel natuurlijk!
Welkom terug! Je hebt een hoop ziektes mee terug genomen las ik in HVJJN?
Wel naar je zin gehad? Uitgerust? Bijgekleurd? Etc.quote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef Mokster het volgende:
Ja. Helaasch. Ik had nooit aan die waterpijp moeten beginnen. Vanaf dat moment was er geen houden meer aan...![]()
Ik kan alleen de afgelopen 21 jaar verantwoorden.quote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ben je geweest de afgelopen dertig jaar?![]()
Geen slapende poesjes wakker makenquote:Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent meer geïnteresseerd in de toestand van haar poes als ze zelf slaapt?
Ik krijg meteen zo'n suikeroom gevoel...quote:Op maandag 10 april 2006 16:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan alleen de afgelopen 21 jaar verantwoorden.![]()
Een sugarm'mma heb ik al, dus je zou wel precies zijn wat ik zoek. Als ik zou zoeken, dan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zo'n suikeroom gevoel...![]()
Ja! Heerlijk boekjes gelezen op het strand. En verder helemaal niets...quote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
Wel naar je zin gehad? Uitgerust? Bijgekleurd? Etc.
Het hele idee van een suikeroom is toch juist dat ik je min of meer 'koop'?quote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een sugarm'mma heb ik al, dus je zou wel precies zijn wat ik zoek. Als ik zou zoeken, dan.
Mooi, heb je HP gelezen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Heerlijk boekjes gelezen op het strand. En verder helemaal niets...
Yep! He's all yours now!!quote:
M'n sugarm'mma koopt me ook. Maar jullie kunnen best delen, vind ik.quote:Op maandag 10 april 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele idee van een suikeroom is toch juist dat ik je min of meer 'koop'?
Komt goed!quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep! He's all yours now!!
Onthoud het even voor me, dan neem ik hem volgende week mee. Mocht de voorstelling tegenvallen, dan kun jij in ieder geval een boek lezen!
Ken ik die?quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n sugarm'mma koopt me ook. Maar jullie kunnen best delen, vind ik.
Voor mijn bestwil, variateit enzo.
Dat moetquote:
Palen?quote:
Die is het niet, maar je brengt me wel op goede ideeen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moetMokster
dan bijna wel zijn... Ik zie meer mogelijkheden dan moeilijkheden als het om delen gaat...
![]()
Geeft niks, eerste keer is altijd een beetje engquote:
Eerst een foto van je tieten. Moet volgens onze standaard procedure.quote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef Riann het volgende:
heey heey
zou er intresse zijn in een vrijgezellen meet??? ben het nu ook sins een maand![]()
Melismay dan? Dan voorzie ik nog wel enige hobbels...quote:Op maandag 10 april 2006 16:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die is het niet, maar je brengt me wel op goede ideeen.
quote:
Mannenquote:
Ja hoor, gezellig. Jullie zijn allemaal bij mij thuis uitgenodigd.quote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef Riann het volgende:
heey heey
zou er intresse zijn in een vrijgezellen meet??? ben het nu ook sins een maand![]()
Katamari!quote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Dickies het volgende:
Kan je van een tiet geen katamari maken. Kan je rollen tot de gewenste grootte
Ik stem tegen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Eerst een foto van je tieten. Moet volgens onze standaard procedure.
Waar ligt dublin???quote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja hoor, gezellig. Jullie zijn allemaal bij mij thuis uitgenodigd.
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n sugarm'mma koopt me ook. Maar jullie kunnen best delen, vind ik.
Voor mijn bestwil, variateit enzo.
Serieus?quote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Aan de Oost-kust van Ierland..
de kustquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Aan de Oost-kust van Ierland..
Met die handdoek kan je nog meer bedekkenquote:Op maandag 10 april 2006 17:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eindelijk voel ik me een keer begrepen hier.![]()
Goh. Zeer verassend hoor. Dat jij nog vrijgezel bent!quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Riann het volgende:
Waar ligt dublin???
Het leger des heils is verderop, echt waar.quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Dickies het volgende:
[..]
Met die handdoek kan je nog meer bedekken![]()
Vlag in de hand...
elke kustquote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De Zeeuwse kust? Waar de zilte zee diepe zoute zuchten slaakt?
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Melismay dan? Dan voorzie ik nog wel enige hobbels...
DP!quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.
Van 2 walletjes eten.![]()
Ik denk niet dat ze hier nog komt postenquote:
Ik draai de geldkraan dicht!quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.
Van 2 walletjes eten.![]()
Waarom niet? Er lopen hier zat mensen rond van haar pluimage.quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier nog komt posten![]()
Hoop doet leven!quote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoop niet dat dit serieus is.
In dat geval zou ik haar aan willen raden in dat gehucht te blijven waar ze woont. Inclusief een groot hek erom heen.quote:
Want anders? Vakantie krijg ik toch nietquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zeg D.. Wordt het voor jouw ook niet eens tijd voor een fotoboek?
Slechte timing.quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
Allemaal commentaar geven op andere maar zelf foto's in fotoboek zetten ho maar
zielig hoor.
Teh horror.... het is u!quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
zielig hoor.
"We" ?quote:
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
zielig hoor.
Eerlijk is eerlijk. GF heeft het niet slecht voor elkaar met zijn paalvoorwerp.quote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..
http://fotoboek.fok.nl/GFquote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..
ik vraag het alleen voor de zekerheid dat er misschien in nederland ook een Dublin ligt Net zoals mijn woonplaats dat er in nederland 2 zijn en in belgie 2quote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kopen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. GF heeft het niet slecht voor elkaar met zijn paalvoorwerp.
Per tiet?quote:
Geile dekhengst.quote:
Tjeezus Annie. Ik had jouw vermenigvuldig-kwaliteiten wel wat hoger ingeschat...quote:Op maandag 10 april 2006 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dus voor 2 kamelen is ze verkocht?
Als jij morgen echt met 2 kamelen in het centrum van Rotterdam komt met passende kledij.quote:
Als het op tieten aankomt is het wel bar slecht, die rekenkunde.quote:Op maandag 10 april 2006 17:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeezus Annie. Ik had jouw vermenigvuldig-kwaliteiten wel wat hoger ingeschat...
De kamelenshit is al geregeld met Blijdorp. Hoe moeilijk kunnen 2 kamelen dan zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef Dickies het volgende:
[..]
Als jij morgen echt met 2 kamelen in het centrum van Rotterdam komt met passende kledij.
Wat ga je eigenlijk met die kamelen doen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef Dickies het volgende:
Als jij morgen echt met 2 kamelen in het centrum van Rotterdam komt met passende kledij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |