Tja ben een nerd hequote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaa meestal spreek je van 2 jaar en aantal maanden
maar geod zal wel aan mij liggen
Ja maar dan willen ze meteen meerquote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik knuffel ook weleens met 'gewone' vriendinnen heur.![]()
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Uberhaupt gaan tellen vind ik nogal apart. Alsof het een straf is een relatie te hebben? "Oeh, we hebben al 2 jaar en 6 maanden en 13 dagen". Het lijkt wel alsof men dan bedoelt dat ze alweer zoooooo lang bij elkaar zijn dat ze niets anders meer doen dan de dagen tellenquote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gegeven de klinkklare onzin die in het meest recente groene boekje ten toon werd gespreid zou het me niets verbazen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij liefie_ leuk vindt om haar kennis van het nieuwe groene boekje he?
quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd is je motto?
Nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eerder op een week ofzo.
En niet geleefd is ook weer zo drastisch. Maar een beetje drang naar vleselijk contact treedt wel op na een bepaalde periode, ja.
Het valt me tegen van je dat je het niet binair teltquote:Op maandag 10 april 2006 14:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tja ben een nerd he
Ik reken in minimaal 2 decimalen, is een stuk makkelijker
quote:Op maandag 10 april 2006 14:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tja ben een nerd he
Ik reken in minimaal 2 decimalen, is een stuk makkelijker
ik denk echt puur om mn hangop en taartjesquote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij liefie_ leuk vindt om haar kennis van het nieuwe groene boekje he?
Als je tegen de 10 jaar loopt is zo'n viering van een datum weer de eerste keer sex in maanden, dat wil je jezelf toch niet ontnemen? Iedere aanleiding is dan een goeie.quote:Op maandag 10 april 2006 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt gaan tellen vind ik nogal apart. Alsof het een straf is een relatie te hebben? "Oeh, we hebben al 2 jaar en 6 maanden en 13 dagen". Het lijkt wel alsof men dan bedoelt dat ze alweer zoooooo lang bij elkaar zijn dat ze niets anders meer doen dan de dagen tellen
Er staan ook onzinnige dingen in. Bannen die zooi! Dat boekje lijkt wel door een dyslect geschrevenquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven de klinkklare onzin die in het meest recente groene boekje ten toon werd gespreid zou het me niets verbazen.
dat klinkt platquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ligt eerder op een week ofzo.
En niet geleefd is ook weer zo drastisch. Maar een beetje drang naar vleselijk contact treedt wel op na een bepaalde periode, ja.
Ik zou haast "dom" willen zeggen, maar ik durf niet meerquote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan ook onzinnige dingen in. Bannen die zooi! Dat boekje lijkt wel door een dyslect geschreven
dat zijn trieste zaken, en dan ook een reden om die relatie niet echt meer voort te zettenquote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je tegen de 10 jaar loopt is zo'n viering van een datum weer de eerste keer sex in maanden, dat wil je jezelf toch niet ontnemen? Iedere aanleiding is dan een goeie.![]()
Dat is het ookquote:
Dat zijn trieste zaken waar niemand over praat, maar het gebeurt vaker dan jij denkt. Mensen blijven in die malle molen meedraaien van een 'relatie hebben' al is dat tegenwoordig wat sneller over.quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn trieste zaken, en dan ook een reden om die relatie niet echt meer voort te zetten
Ik zou het niet weten, jij?quote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je tegen de 10 jaar loopt is zo'n viering van een datum weer de eerste keer sex in maanden, dat wil je jezelf toch niet ontnemen? Iedere aanleiding is dan een goeie.![]()
Ja duurde ook even hoor, voordat ik dat door had.quote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow is dat de aanleiding iedere keer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |