de kustquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Aan de Oost-kust van Ierland..
Met die handdoek kan je nog meer bedekkenquote:Op maandag 10 april 2006 17:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eindelijk voel ik me een keer begrepen hier.![]()
Goh. Zeer verassend hoor. Dat jij nog vrijgezel bent!quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Riann het volgende:
Waar ligt dublin???
Het leger des heils is verderop, echt waar.quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Dickies het volgende:
[..]
Met die handdoek kan je nog meer bedekken![]()
Vlag in de hand...
elke kustquote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De Zeeuwse kust? Waar de zilte zee diepe zoute zuchten slaakt?
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Melismay dan? Dan voorzie ik nog wel enige hobbels...
DP!quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.
Van 2 walletjes eten.![]()
Ik denk niet dat ze hier nog komt postenquote:
Ik draai de geldkraan dicht!quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.
Van 2 walletjes eten.![]()
Waarom niet? Er lopen hier zat mensen rond van haar pluimage.quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier nog komt posten![]()
Hoop doet leven!quote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoop niet dat dit serieus is.
In dat geval zou ik haar aan willen raden in dat gehucht te blijven waar ze woont. Inclusief een groot hek erom heen.quote:
Want anders? Vakantie krijg ik toch nietquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zeg D.. Wordt het voor jouw ook niet eens tijd voor een fotoboek?
Slechte timing.quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
Allemaal commentaar geven op andere maar zelf foto's in fotoboek zetten ho maar
zielig hoor.
Teh horror.... het is u!quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
zielig hoor.
"We" ?quote:
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
zielig hoor.
Eerlijk is eerlijk. GF heeft het niet slecht voor elkaar met zijn paalvoorwerp.quote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..
http://fotoboek.fok.nl/GFquote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..
ik vraag het alleen voor de zekerheid dat er misschien in nederland ook een Dublin ligt Net zoals mijn woonplaats dat er in nederland 2 zijn en in belgie 2quote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kopen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. GF heeft het niet slecht voor elkaar met zijn paalvoorwerp.
Per tiet?quote:
Geile dekhengst.quote:
Tjeezus Annie. Ik had jouw vermenigvuldig-kwaliteiten wel wat hoger ingeschat...quote:Op maandag 10 april 2006 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dus voor 2 kamelen is ze verkocht?
Als jij morgen echt met 2 kamelen in het centrum van Rotterdam komt met passende kledij.quote:
Als het op tieten aankomt is het wel bar slecht, die rekenkunde.quote:Op maandag 10 april 2006 17:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeezus Annie. Ik had jouw vermenigvuldig-kwaliteiten wel wat hoger ingeschat...
De kamelenshit is al geregeld met Blijdorp. Hoe moeilijk kunnen 2 kamelen dan zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef Dickies het volgende:
[..]
Als jij morgen echt met 2 kamelen in het centrum van Rotterdam komt met passende kledij.
Wat ga je eigenlijk met die kamelen doen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef Dickies het volgende:
Als jij morgen echt met 2 kamelen in het centrum van Rotterdam komt met passende kledij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |