quote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zeg D.. Wordt het voor jouw ook niet eens tijd voor een fotoboek?
Slechte timing.quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
Allemaal commentaar geven op andere maar zelf foto's in fotoboek zetten ho maar
zielig hoor.
Teh horror.... het is u!quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
zielig hoor.
"We" ?quote:
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Riann het volgende:
zielig hoor.
Eerlijk is eerlijk. GF heeft het niet slecht voor elkaar met zijn paalvoorwerp.quote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..
http://fotoboek.fok.nl/GFquote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact.. Niet dat een fotoboek voor hem is weggelegd..hij zou waarschijnlijk helemaal vol maken met foto's van tieten..
ik vraag het alleen voor de zekerheid dat er misschien in nederland ook een Dublin ligt Net zoals mijn woonplaats dat er in nederland 2 zijn en in belgie 2quote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kopen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. GF heeft het niet slecht voor elkaar met zijn paalvoorwerp.
Per tiet?quote:
Geile dekhengst.quote:
Tjeezus Annie. Ik had jouw vermenigvuldig-kwaliteiten wel wat hoger ingeschat...quote:Op maandag 10 april 2006 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dus voor 2 kamelen is ze verkocht?
Als jij morgen echt met 2 kamelen in het centrum van Rotterdam komt met passende kledij.quote:
Als het op tieten aankomt is het wel bar slecht, die rekenkunde.quote:Op maandag 10 april 2006 17:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeezus Annie. Ik had jouw vermenigvuldig-kwaliteiten wel wat hoger ingeschat...
De kamelenshit is al geregeld met Blijdorp. Hoe moeilijk kunnen 2 kamelen dan zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef Dickies het volgende:
[..]
Als jij morgen echt met 2 kamelen in het centrum van Rotterdam komt met passende kledij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |