Dan moet je hier niet zijnquote:
de vroiege opende ik em samen met iemand anders terwijl ik de sluitende post had. Ging mijn topic dicht... dus ik doe het nooit meerquote:
1,50 jaarquote:Op maandag 10 april 2006 13:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb maar één relatie gehad die de 3 jaar bereikte. De sex was toen inderdaad zeer ver te zoeken.![]()
Daar had ik geen zin in. Iedere dyslect mag lui zijn, nou, ik heb ook mijn rechten!quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
ik heb ook mijn rechten!
quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
1,50 jaar
2,75 jaar
4,50 jaar
4,00 jaar
Sex werd bij bijna alle relaties -behalve die van 2,75 jaar- echt bagger op het eind.
Meestal begint de afbraak zo rond het halve jaar, ongemerkt wordt het dan steeds minder.
Vandaar mijn besluit om gewoon geen relatie te hebben
Dat gezeik eromheen![]()
jajaja, heeft natuurlijk meerdere redenen, maar dit is toch wel een belangrijke.
Wat oppervlakkig zeg!quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef PhaE het volgende:
Vandaar mijn besluit om gewoon geen relatie te hebben
Dat gezeik eromheen![]()
jajaja, heeft natuurlijk meerdere redenen, maar dit is toch wel een belangrijke.
dyswat ?!quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar had ik geen zin in. Iedere dyslect mag lui zijn, nou, ik heb ook mijn rechten!
Je denkt toch niet dat hij liefie_ leuk vindt om haar kennis van het nieuwe groene boekje he?quote:
jaa meestal spreek je van 2 jaar en aantal maandenquote:
Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd is je motto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me er niets bij voorstellen inderdaad.quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij liefie_ leuk vindt om haar kennis van het nieuwe groene boekje he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |