U bent een wijs man. Ook een zeldzaamheid.quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om vrouwen gaat dan heb ik sowieso al nooit hoger verwachtingen...![]()
Dat je dat onderkent maakt jou ook al ver verheven boven jou sexegenoten...quote:Op maandag 10 april 2006 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
U bent een wijs man. Ook een zeldzaamheid.
Dus elke keer word je weer zeer blij verrast?quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
Als het om vrouwen gaat dan heb ik sowieso al nooit hoge verwachtingen...![]()
Bij iedere ontmoeting met jou wel natuurlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 16:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus elke keer word je weer zeer blij verrast?
quote:
Uitzonderingen die de regels bevestigen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dat onderkent maakt jou ook al ver verheven boven jou sexegenoten...![]()
Jij bent meer geïnteresseerd in de toestand van haar poes als ze zelf slaapt?quote:
Waar ben je geweest de afgelopen dertig jaar?quote:Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regels bevestigen.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
Bij iedere ontmoeting met jou wel natuurlijk!
Welkom terug! Je hebt een hoop ziektes mee terug genomen las ik in HVJJN?
Wel naar je zin gehad? Uitgerust? Bijgekleurd? Etc.quote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef Mokster het volgende:
Ja. Helaasch. Ik had nooit aan die waterpijp moeten beginnen. Vanaf dat moment was er geen houden meer aan...![]()
Ik kan alleen de afgelopen 21 jaar verantwoorden.quote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ben je geweest de afgelopen dertig jaar?![]()
Geen slapende poesjes wakker makenquote:Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent meer geïnteresseerd in de toestand van haar poes als ze zelf slaapt?
Ik krijg meteen zo'n suikeroom gevoel...quote:Op maandag 10 april 2006 16:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan alleen de afgelopen 21 jaar verantwoorden.![]()
Een sugarm'mma heb ik al, dus je zou wel precies zijn wat ik zoek. Als ik zou zoeken, dan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zo'n suikeroom gevoel...![]()
Ja! Heerlijk boekjes gelezen op het strand. En verder helemaal niets...quote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef AirwiN het volgende:
Wel naar je zin gehad? Uitgerust? Bijgekleurd? Etc.
Het hele idee van een suikeroom is toch juist dat ik je min of meer 'koop'?quote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een sugarm'mma heb ik al, dus je zou wel precies zijn wat ik zoek. Als ik zou zoeken, dan.
Mooi, heb je HP gelezen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Heerlijk boekjes gelezen op het strand. En verder helemaal niets...
Yep! He's all yours now!!quote:
M'n sugarm'mma koopt me ook. Maar jullie kunnen best delen, vind ik.quote:Op maandag 10 april 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele idee van een suikeroom is toch juist dat ik je min of meer 'koop'?
Komt goed!quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep! He's all yours now!!
Onthoud het even voor me, dan neem ik hem volgende week mee. Mocht de voorstelling tegenvallen, dan kun jij in ieder geval een boek lezen!
Ken ik die?quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n sugarm'mma koopt me ook. Maar jullie kunnen best delen, vind ik.
Voor mijn bestwil, variateit enzo.
Dat moetquote:
Palen?quote:
Die is het niet, maar je brengt me wel op goede ideeen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moetMokster
dan bijna wel zijn... Ik zie meer mogelijkheden dan moeilijkheden als het om delen gaat...
![]()
Geeft niks, eerste keer is altijd een beetje engquote:
Eerst een foto van je tieten. Moet volgens onze standaard procedure.quote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef Riann het volgende:
heey heey
zou er intresse zijn in een vrijgezellen meet??? ben het nu ook sins een maand![]()
Melismay dan? Dan voorzie ik nog wel enige hobbels...quote:Op maandag 10 april 2006 16:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die is het niet, maar je brengt me wel op goede ideeen.
quote:
Mannenquote:
Ja hoor, gezellig. Jullie zijn allemaal bij mij thuis uitgenodigd.quote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef Riann het volgende:
heey heey
zou er intresse zijn in een vrijgezellen meet??? ben het nu ook sins een maand![]()
Katamari!quote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Dickies het volgende:
Kan je van een tiet geen katamari maken. Kan je rollen tot de gewenste grootte
Ik stem tegen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Eerst een foto van je tieten. Moet volgens onze standaard procedure.
Waar ligt dublin???quote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja hoor, gezellig. Jullie zijn allemaal bij mij thuis uitgenodigd.
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n sugarm'mma koopt me ook. Maar jullie kunnen best delen, vind ik.
Voor mijn bestwil, variateit enzo.
Serieus?quote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Aan de Oost-kust van Ierland..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |