In K&W drinkt men louter theequote:Op zondag 9 april 2006 20:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
is er dan ook bier?
echte klussers drinken nog een potje bier na het karweien....
OP aangepastquote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hakken we die knoop gewoon door nu. Utrecht it is!
Ja jij moet er wel zijn hoor! Moeder aller klussersquote:Op zondag 9 april 2006 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
*haren uit trekt!
Kan er alsjeblieft een andere datum gekozen worden?
Ik heb de hele zomer maar 1 wedstrijd op zaterdagavond om 18.00.
Drie keer raden wanneer...![]()
Ah toe?
*liefste 'enige-echte-klus-mod' gezicht opzet
12 of 13 mei is voor mij o.k. Ik heb er even een poll bijgezet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Een vrijdag is wmb prima. Bevrijdingsdag lijkt me niet ideaal. Veel mensen willen dan graag dingen doen met vrienden/familie. En daarnaast is het dan wrsch extra druk in de stad, dus dat lijkt me ook niet echt handig...
Ik denk dat de ideale meet-dag een zaterdag is, en dan géén feestdag.quote:Op zondag 9 april 2006 22:31 schreef Marsepein het volgende:
En de vrijdag, bevrijdingsdag, is dat een optie?
Daar zijn we áltijd alquote:Op zondag 9 april 2006 23:00 schreef Saabmobiel het volgende:
Een klusmeet?!? en niet eens in een bouwmarkt of woonboulevard?![]()
Wijnproevenquote:Op zondag 9 april 2006 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we op excursie gaan?
Dat we les krijgen ergens in of zo?
No need, jij komt gewoon.quote:Op zondag 9 april 2006 23:03 schreef Saabmobiel het volgende:
ja ja, goed excuus![]()
en kijkt stiekem in zijn agenda
wegens ruimte over wegens geen meubels Artyquote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar zijn we áltijd al![]()
Jullie in de bouwmarkt, ik op de woonboulevard![]()
Euhm, hij moet even kijken of hij die dag geen klussen op de agenda heeft staan zegt 'iequote:Op zondag 9 april 2006 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje in de OP gefabriekt.
Dude? Komt jouw meneer ook mee?
Ach joh... geef die jongen ook eens een dagje vrij!quote:Op zondag 9 april 2006 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Euhm, hij moet even kijken of hij die dag geen klussen op de agenda heeft staan zegt 'ie![]()
Dat zeg ik ook steeds tegen ArtyShock: "Ik moet weer met je creditcard naar de meubelboulevard, wegens geen meubels Arty!"quote:Op zondag 9 april 2006 23:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
wegens ruimte over wegens geen meubels Arty
Heeee, centraler kan niet he. Utrecht is toevallig wel midden in het land, mat voor iedereen accetabele reistijden. (Voor de een meer acceptabel dan voor de ander, maar acceptabel zijn ze)quote:Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk idee,![]()
Maar dan net weer jammer dat het in het verre utrecht wordt gehouden![]()
Geloof dat jullie het dan zonder Vonkie moeten doen![]()
Amtwoorden in volgorde:quote:Op maandag 10 april 2006 11:24 schreef sanger het volgende:
13 mei staat vast? en ook Utrecht staat vast?
Ik ben van de partij!
[sub]Hoe gaat het nu met de meet bij Kroegtijger als hij klaar is met de verbouwing?[/sub]
Reactie in volgorde:quote:Op maandag 10 april 2006 11:26 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Amtwoorden in volgorde:
- Ja
- Ja
- Mooi, OP aanpassen gaat
- K&W 2 jarig bestaan een optie? (Of zo maar een keer)
quote:Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef Marsepein het volgende:
Het is allang sticky, en ook gespemt in de slowchat![]()
En mijn onderschrift is aangepast.
Partners zijn natuurlijk meer dan welkom!quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Reactie in volgorde:
- mooi
- mooi
- dank je
- is een idee
Overigens is er een kans dat ik mijn vriendin meeneem.
Kan dit topic misschien sticky of een link in ieder regelmatig bezocht K&W topic? Ik kwam er ook slechts per toeval op terecht.
Ik bedoel, de poll is een idee. Het is aan Marsepein, als organisator van de Meet om hier verder iets uit te werken en het in de OP te plaatsen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Echte klussers: die motten weer een vooropgesteld plan hebben
Nou ik weet niet niet wat jullie doen, maar loungen om uit te rusten van al dat gek lijkt mij wel een goede optie
Als we namelijk ergens wat gaan eten zal er waarschijnlijk gereserveerd moeten worden. Dus is wel makeklijk als we dat van te voren plannen ofzow!quote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Echte klussers: die motten weer een vooropgesteld plan hebben
Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.quote:Op maandag 10 april 2006 12:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Als we namelijk ergens wat gaan eten zal er waarschijnlijk gereserveerd moeten worden. Dus is wel makeklijk als we dat van te voren plannen ofzow!
En er zal een tentje gevonden moeten worden waar Duderinnetje in haar douchegordijn binnengelaten word!
quote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.
Volgens mij is dit een handig plan:
-Vanaf een urtje of 16/17 in een nader te bepalen kroeg bier drinken. Zo kunnen ook degenen die op tijd weer naar huis moeten, nog een paar uurtjes aanschuiven. En mensen met middagplannen schuiven gewoon gezellig later aan.
-Uurtje of 19 ergens eten (inventariseren wie mee eet doen we een week van te voren)
-En de rest wijst zich allemaal vanzelf.
Lekkler simpel, vrijheid blijheid, gezellig![]()
Idee?
Ehhhhh dan hoeven we ons geen zorgen te maken? Dude opent alle deuren voor Fok! K&W!!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Het ernstige is: waar kom ik binnen zónder douchegrodijn!Ik realiseer me namelijk net dat ik die helemaal niet heb. Dus het wordt ik en mijn badmuts
![]()
Oooo een ierse pub is altijd goed. Al veels te lang geen guinness bier gedronken, daar heb ik echt een keer zin in.quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij komen ook!
Spreken we af bij de Hornbach?! Kun je ook bier drinken
Voor 't eten: le coinesseur naast de bios op de oude gracht vond ik altijd heel leuk & lekker (ik weet niet hoe het nu is, laatste keer is vijf jaar geleden ofzo). http://www.leconnaisseur.nl/
Drinken: de Irish pub op de oude gracht is goed maar waarschijnlijk propvol op 'n zaterdagmiddag rond vijven.
Leuk dat jullie ook komenquote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij komen ook!
Voor 't eten: le coinesseur naast de bios op de oude gracht vond ik altijd heel leuk & lekker (ik weet niet hoe het nu is, laatste keer is vijf jaar geleden ofzo). http://www.leconnaisseur.nl/
Drinken: de Irish pub op de oude gracht is goed maar waarschijnlijk propvol op 'n zaterdagmiddag rond vijven.
Prima plan!!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.
Volgens mij is dit een handig plan:
-Vanaf een urtje of 16/17 in een nader te bepalen kroeg bier drinken. Zo kunnen ook degenen die op tijd weer naar huis moeten, nog een paar uurtjes aanschuiven. En mensen met middagplannen schuiven gewoon gezellig later aan.
-Uurtje of 19 ergens eten (inventariseren wie mee eet doen we een week van te voren)
-En de rest wijst zich allemaal vanzelf.
Lekkler simpel, vrijheid blijheid, gezellig![]()
Idee?
Alleen in vieze glazenquote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima plan!!!
Alleen 1 punt voor mij persoonlijk: ik drink geen bier.., is er ook melk??
Als klusser moet je natuurolijk wel stoier overkomenquote:
Ik kan je in de lijst opnemen ?quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima plan!!!
Alleen 1 punt voor mij persoonlijk: ik drink geen bier.., is er ook melk??
Ik heb van nature al een stoere uitstralingquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Als klusser moet je natuurolijk wel stoier overkomen
Als je de barmeisjes lief aankijkt wilt ze hem vast wel effe omspoelen
Vooruit, melk zal rijkelijk vloeienquote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb van nature al een stoere uitstraling
De melk is puur als uitdraging van mijn mystrieuze kant
Te laatquote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ho ho, niet te enthousiast!!!!
Na een paar glazen melk toch niet meer.quote:Op maandag 10 april 2006 16:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Had ik al verteld dat ik eigenlijk heel verlegen ben??
quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef sanger het volgende:
Na een paar glazen melk toch niet meer.
Ik heb iig geen droge keel meer dan...quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Na een paar glazen melk toch niet meer.
Tenzij je gaat kwebbelenquote:Op maandag 10 april 2006 16:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb iig geen droge keel meer dan...
quote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Cheer up boy, je overleeft het wel![]()
Marsepino al mot ik je persoonlijk aan je haren naar Utrecht slepenquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Marsepein het volgende:
Tja, bij het moderaterschap hoort ook de meet verplichting.![]()
Ik ben ook verlegen, maar kom ook
(denk ik)
Wij moeten nog helemaal terug naar Groningen, dus zijn ook bijtijds weg. En misschien nog wel meer mensen. Vandaar dat de vroege begintijd van de meet wel handig is. Dan kun je toch een paar uurtjes gezellig borrelen en doen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef Marsepein het volgende:
Mijn laatste normale verbinding gaat om 2400 uur .... en daarna heb ik alleen nog maar verbindingen van 2 uur of meer. Het is met de auto 25 tot 30 minuten![]()
Ja dat is ook belachelijk zegquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef Marsepein het volgende:
Snap ik wel, maar het gaat om het belachelijke idee dat je na 0:00 uur bijna niet meer thuis kunt komen met het openbaar vervoer....
En, he, er moet zondag de 14e wel weer gewerkt worden![]()
Jammer sijpert, maar het is niet anders en er zal vast nog wel eens een meet volgen, dus dan ben je er gewoon bij!quote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef Cybersijp het volgende:
Marsepein, dank voor het onder mijn aandacht brengen van dit topic
Ik vind het een leuk idee om met alle hard core klussers iets te gaan eten, maar gezien mijn werk nodig wat verplichtingen met zich mee brengt moet ik helaas ook meteen meldden dat ik helaas niet op deze "klusmeet"kan zijn.
Ik heb twee dagen per week vrij(Ma., Di) en daar moet het mee gedaan worden. Als er na 1 november nog wat georganiseerd wordt (1 1/2 jaar klusforum oid) dan kan ik gerust(kan ik nu al zeggen)
Wel jammer eig, maar t is niet anders....
Inderdaad, erg jammer, ik had je graag live ontmoet om e.e.a. met je te bespreken/gezelliig te keuvelen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef Cybersijp het volgende:
Marsepein, dank voor het onder mijn aandacht brengen van dit topic
Ik vind het een leuk idee om met alle hard core klussers iets te gaan eten, maar gezien mijn werk nodig wat verplichtingen met zich mee brengt moet ik helaas ook meteen meldden dat ik helaas niet op deze "klusmeet"kan zijn.
Ik heb twee dagen per week vrij(Ma., Di) en daar moet het mee gedaan worden. Als er na 1 november nog wat georganiseerd wordt (1 1/2 jaar klusforum oid) dan kan ik gerust(kan ik nu al zeggen)
Wel jammer eig, maar t is niet anders....
Verbouwen we de tent tochquote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk dat jullie ook komen![]()
Voor het drinken moeten we inderdaad even een kroeg hebben die niet bomvol zit, er vanuit gaande dat we het ook nog leuk vinden om een beetje met elkaar te kunnen praten en zo![]()
Hte was een geintje hoor, ik lees het nog eens terug en het staat er wel erg sarcastisch. Maar een Texel meet is best ok denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef Cybersijp het volgende:
Mits we dan al verhuist zijn ben ik gerust bereid om iets te organiseren hoorIn ons huis wat we nu nog als woonhuis hebben zijn we gauw (qua feest, en ruimte) uitgepoept (122 m2 tegen 425 straks
)
Uit het magische ander eind van Nederlandquote:Op maandag 10 april 2006 11:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heeee, centraler kan niet he. Utrecht is toevallig wel midden in het land, mat voor iedereen accetabele reistijden. (Voor de een meer acceptabel dan voor de ander, maar acceptabel zijn ze)
Welke regio kom je vandaan?
Dat is toch wel te doen richting Utrecht?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uit het magische ander eind van Nederland
De Gelderse achterhoek, kilometer of 3 van de duitse grens net boven winterswijk![]()
Kom op Vonkenboer. Jij hoort ook bij het meubilair van K&W en moet er dus gewoon zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef Marsepein het volgende:
Ja, een uurtje ongeveer denk ik.
Waar woon jij Marsepein? Ik wil hem eventueel ook ophalen. Dus diegene die het dichstebij woont komt je ophalen Vonkenboer!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:25 schreef Marsepein het volgende:
De hier ga ik spijt van krijgen weken zijn begonnen: Moet ik je ophalen Vonkenboer?
Als Tha Vonk niet komt, kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uit het magische ander eind van Nederland
De Gelderse achterhoek, kilometer of 3 van de duitse grens net boven winterswijk![]()
Den Burg , je vast wel bekend . (in de buurt van het woonwinkeltje "texels", sterker nog drie huizen verderopquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:21 schreef sanger het volgende:
Texel is indd wel heel erg leuk als eiland. Ik wist alleen niet dat cijp op Texel woonde
Waar op Texel precies cijp? Ik kom er toch wel een 2x per jaar.
Ik heb een enkel reisafstand van 165 km, is 1 uur en 5 5minuten naar Winterswijk.... Maar als het mot, dan haal ik hem opquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:31 schreef sanger het volgende:
Waar woon jij Marsepein? Ik wil hem eventueel ook ophalen. Dus diegene die het dichstebij woont komt je ophalen Vonkenboer!
Wat ben jij voor ploert zegquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Dude' niet komt, kom ik ook niet
* Duudje een verkoudheid toewenst...
Zeker bekend. Mijn ouders en opa en oma gaan ieder jaar 2x een week naar het Landal park in De Koog. De traditie (sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:24 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Den Burg , je vast wel bekend . (in de buurt van het woonwinkeltje "texels", sterker nog drie huizen verderop)
Moet je eens langskomen kan je ff live aanschouwen wat er geknutseld is![]()
Goed, ik kom dus zeker, al mot ik me er halfdood naartoe slepen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Dude' niet komt, kom ik ook niet
* Duudje een verkoudheid toewenst...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed, ik kom dus zeker, al mot ik me er halfdood naartoe slepen!
Tegelijkertijd blijft mijn dreiging aan het adres van Vonkie gewoon staan, want als mod moet je nou eenmaal soms meerdere bordjes draaiend in de lucht houden![]()
Mijn enkele reisafstand is 188.9 km en 2 uur en 4 minutenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb een enkel reisafstand van 165 km, is 1 uur en 5 5minuten naar Winterswijk.... Maar als het mot, dan haal ik hem op![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:25 schreef Marsepein het volgende:
De hier ga ik spijt van krijgen weken zijn begonnen: Moet ik je ophalen Vonkenboer?
Ik heb een enkel reisafstand van 165 km, is 1 uur en 5 5minuten naar Winterswijk.... Maar als het mot, dan haal ik hem op![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Kom op Vonkenboer. Jij hoort ook bij het meubilair van K&W en moet er dus gewoon zijn.
Mijn enkele reisafstand is 188.9 km en 2 uur en 4 minuten
*Zich nu verplicht voeltquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed, ik kom dus zeker, al mot ik me er halfdood naartoe slepen!
Tegelijkertijd blijft mijn dreiging aan het adres van Vonkie gewoon staan, want als mod moet je nou eenmaal soms meerdere bordjes draaiend in de lucht houden![]()
Dat is precies de bedoelingquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Zich nu verplicht voelt*
Het zou je beslissing een stuk makkelijker moeten makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Zich nu verplicht voelt*
* mee eens isquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:14 schreef Marsepein het volgende:
Er is niks meer te beslissen VonkOh ja toch wel, door wie je opgehaald wilt worden
![]()
Ik heb ook een heel fotoboek.., maar ze deinzen hier nergens voor terugquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:31 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Kom ik er op deze manier met een fototje van mijzelf er ook vanaf ?![]()
![]()
![]()
Lag aan een niet goed meewerken foto scriptquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:47 schreef sanger het volgende:
Kruisje is inmiddels een foto geworden
Nu kom je er helemaal niet meer onderuit hoor Vonkenboer! Ik zie ook geen bezwaren. Bier lust je!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:50 schreef Marsepein het volgende:
Je ziet er gezellig uit Vonk, als je mij je adres ff mailt haal ik je op![]()
![]()
Dus als je geen bier lust is het een bezwaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu kom je er helemaal niet meer onderuit hoor Vonkenboer! Ik zie ook geen bezwaren. Bier lust je!
Melk is goed voor elk, Joris (Van de driepinter) dus afmelden is geen optie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dus als je geen bier lust is het een bezwaar
*afmeld
We hadden voor jouw toch al een uitzondering gemaaktquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dus als je geen bier lust is het een bezwaar
*afmeld
Vonkie wat een leuk hoofd heb jequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:31 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Kom ik er op deze manier met een fototje van mijzelf er ook vanaf ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog even mijn financiën overdenken voor ik een besluit kan nemen. Dit is dus eigenlijk een mtvp, maar ik hou het in gedachte.
Dat ik kom was nog niet eens misschien..., maar nu is het opgewaardeert naar 'misschien'quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Het is een misschien kom ik eventueel misschien hoor
Same here.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog even mijn financiën overdenken voor ik een besluit kan nemen. Dit is dus eigenlijk een mtvp, maar ik hou het in gedachte.
Ha j_c, dat is even wennen aan je nieuwe nick! Hoezo te moeilijk?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Same here.
vroeger postend als joshus_cat, maar die nick was te moeilijk voor fok!![]()
Enerzijds is 't een veel te wijsneuzerige referentie naar een zen-koan, anderzijds hebben fok!kers moeite met die nick omdat ze 'm willen afkorten tot joshu (wat, heel nerderig, ook weer niet klopt, want als je zou willen afkorten, kort dan af tot de naam van de katquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha j_c, dat is even wennen aan je nieuwe nick! Hoezo te moeilijk?
En dat besloot je na... hoe lang?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Enerzijds is 't een veel te wijsneuzerige referentie naar een zen-koan, anderzijds hebben fok!kers moeite met die nick omdat ze 'm willen afkorten tot joshu (wat, heel nerderig, ook weer niet klopt, want als je zou willen afkorten, kort dan af tot de naam van de kat).
Dus vandaar maar een nick die beter past bij de belevingswereld van de gemiddelde fok!ker.
Ben je écht zo'n heul naar menneke? Ik vind je wel zoet hoorquote:ik heb wel eens op training gemoeten omdat ik eigenlijk een heel naar mannetje ben. Hielp niet; zelfs de trainster werd moe van me.![]()
Na een fokmeeting of 20 gaat dat 'meetings zijn eng' voor mij niet meer op jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp dat "wellicht misschien eventueel kom ik wel niet" nooit zo.Ik bedoel: je hebt zin om te komen of niet. Of je hebt zin om te komen maar moet helaas nog wel even kijken of je geld hebt. Of je wenst de meeters veel plezier maar zelf lijkt het je niets. Waarom al dat 'gedoe'?
We vreten je niet op, het is niet verplicht, sterker nog: kom in godsnaam alleen als het je gezellig lijkt en als je niet komt: nou en? Even goede vrienden. Het is maar een meet hoor! Een biertje in de kroeg met wat mensen. Geen halszaak om over te tobben.
Zo dat moest me even van het hart![]()
Volgens mij na anderhalf jaar ofzo omijngod, verdoe ik al zolang mijn tijd op dit forumquote:
Als je werken in een grote, ouderwetsche ambtelijke organisatie als het CBS wilt vergelijken met klussen (en hoe dat niet en wel moet) dan is dat ongeveer zo:quote:Ben je écht zo'n heul naar menneke? Ik vind je wel zoet hoor![]()
Als je écht van ons houdt....quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na een fokmeeting of 20 gaat dat 'meetings zijn eng' voor mij niet meer op ja![]()
Ik heb en nog geen rooster van mijn werk en ik zit gewoon héél erg krap. Ben wel een student zonder stufi en OV en met een zeer klein inkomentje. Normaal zeg ik niet eens dat ik misschien wel kom, maar dan meld ik het een dag van te voren als ik zeker weet dat ik kom.
Je zal wel blij zijn dat je even een lang weekend hebt danquote:
Ik heb m'n terrein wat verlegt: ik klus tegenwoordig trafo's ( bijvoorbeeld deze enquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zal wel blij zijn dat je even een lang weekend hebt dan![]()
Klus je nog wat eik? Of niets onder de hamer op dit moment?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp niet wat het allemaal is, maar ik vind het wel knap heur, dat met die trafo's![]()
Je bent lekker bezig en van de straat in elk geval![]()
Dan zal ik het je simpel uitleggen: niet iedereen heeft hetzelfde spontane karakterquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp dat "wellicht misschien eventueel kom ik wel niet" nooit zo.![]()
Naast dit zijn er nog minimaal 100 andere reden of variabelen waar het van af kan hangen Dquote:Ik bedoel: je hebt zin om te komen of niet. Of je hebt zin om te komen maar moet helaas nog wel even kijken of je geld hebt. Of je wenst de meeters veel plezier maar zelf lijkt het je niets. Waarom al dat 'gedoe'?
Even goede vrienden: ik kom nietquote:We vreten je niet op, het is niet verplicht, sterker nog: kom in godsnaam alleen als het je gezellig lijkt en als je niet komt: nou en? Even goede vrienden. Het is maar een meet hoor! Een biertje in de kroeg met wat mensen. Geen halszaak om over te tobben.
Zo dat moest me even van het hart![]()
Haal ik je even van de lijstquote:Op zaterdag 15 april 2006 07:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan zal ik het je simpel uitleggen: niet iedereen heeft hetzelfde spontane karakter
[..]
Naast dit zijn er nog minimaal 100 andere reden of variabelen waar het van af kan hangen D![]()
En ook niet iedereen heeft zo'n degelijk huisje-boompje-beesje, houtje-touwtje leven...
[..]
Even goede vrienden: ik kom niet
En ik maar denken dat ik in het SC topic zatquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O en dit wordt zo langzamerhand meer iets voor de Slowchat![]()
Ik haal die twee topics steeds door elkaar.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef sanger het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik in het SC topic zat![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp dat "wellicht misschien eventueel kom ik wel niet" nooit zo.![]()
Jammer Vonkiequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ben er overuit ik geef bij deze aan dat ik niet naar de meet kom op 13 mei.
12 mei heb ik een bruiloft (25 jarig huwelijk) wat wel vrij laat wordt feestjes kennende![]()
en 13 mei was ik van plan om mijn eigen verjaardag te vieren(was 13 april namelijk jarig en de rest van de maand is gewoon heel druk; dus dat wou ik de dertiende geven anders wordt dat ook zo laat
)
![]()
Ik googlenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:00 schreef Marsepein het volgende:
@Dude: Is het jouw 20 Euro waard om de familie van Sparkling Farmer met een bezoekje te vereren![]()
Er staan nu zo'n 7 a 8 mensen.... Da's een kleine (of zeer kleine) 3 euri de man.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
In overleg en met een entreeprijs van ¤ 20,- is alles te regelen hoor![]()
![]()
Arty word al enige tijd vermistquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Er staan nu zo'n 7 a 8 mensen.... Da's een kleine (of zeer kleine) 3 euri de man.![]()
Oké.... ergens bij Winterswijk was ut he?!![]()
Dude: komt Arty niet dan?![]()
Nou misschien als ik hem nog een beetje aan kan kleden, haartjes een beetje goed.... maar hij begint een beetje uit elkaar te vallen inmiddelsquote:
hij was toch zo'n droomman ...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou misschien als ik hem nog een beetje aan kan kleden, haartjes een beetje goed.... maar hij begint een beetje uit elkaar te vallen inmiddels![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 07:17 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau meldt zich definitief af na ontvangst nieuwe rooster
Per persoonquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Er staan nu zo'n 7 a 8 mensen.... Da's een kleine (of zeer kleine) 3 euri de man.![]()
Oké.... ergens bij Winterswijk was ut he?!![]()
Dude: komt Arty niet dan?![]()
...exclusief de drankjes...quote:
Heel lief, maar ik moet al om 23:00 in Assen op mijn werk zijn en dan ben ik maar een paar uurtjes op de meeting. Eigenlijk alleen met het eten.quote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Ik had nog wel een gratis treinkaartje voor je![]()
Ik had ook alleen maar met het eten gekunt...quote:Op zondag 16 april 2006 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik moet al om 23:00 in Assen op mijn werk zijn en dan ben ik maar een paar uurtjes op de meeting. Eigenlijk alleen met het eten.
In 1 van de ttk-slowchats is het idee ontstaan om een housewarmingparty in mijn huis te geven...quote:Op zondag 16 april 2006 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Begrijpelijk
We heffen er eentje op jullie en volgende keer beter!
Ja en dan mogen we meteen aan het klussen zeker?quote:Op zondag 16 april 2006 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In 1 van de ttk-slowchats is het idee ontstaan om een housewarmingparty in mijn huis te geven...
natuurlijk weer geheel buiten mij om, maargoed...
Anyway, misschien kunnen we er een K&W meets TTK meet van maken... We zijn allebei creatieve forums iig
quote:Op zondag 16 april 2006 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en dan mogen we meteen aan het klussen zeker?![]()
*naast bier en worst ook verf en kwasten vast op het boodschappenlijstje schrijftquote:Op zondag 16 april 2006 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en dan mogen we meteen aan het klussen zeker?![]()
Je schrijft maar raakquote:Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
*naast bier en worst ook verf en kwasten vast op het boodschappenlijstje schrijft
Osseworst en bierquote:Op zondag 16 april 2006 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, de lokatie is wel Oss he.....
quote:
Ja want hier hebben ze alleen maar Martini!quote:Op zondag 16 april 2006 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je gaat echt helemaal van Groningen naar Oss voor een biertje he??
Het idee is wel oke.quote:Op zondag 16 april 2006 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In 1 van de ttk-slowchats is het idee ontstaan om een housewarmingparty in mijn huis te geven...
Anyway, misschien kunnen we er een K&W meets TTK meet van maken... We zijn allebei creatieve forums iig
Ipv de huidige geplande meet?quote:Op zondag 16 april 2006 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Utrecht staat gewoon hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 23:22 schreef Marsepein het volgende:
Oh ok, ik dacht al ....
Iedere klus die af komt een nieuwe meetquote:Op woensdag 19 april 2006 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar er zullen vele meets volgen!
Nee, natuurlijk nietquote:
Alvast een datum prikken?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
De meet/housewarming in mijn huisje zal ook pas over een paar maanden zijn denk ik
Heb het vermoeden dat ik dan zo ongeveer als eerste aan de beurt zal zijn. Of ik moet besluiten meteen maar door te gaan met de bovenverdieping.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:38 schreef Marsepein het volgende:
Dan hoeft er bij mij thuis voorlopig niet gemeet te worden![]()
Zeg geef die jongen eerst eens de kans überhaupt met een verbouwing te beginnenquote:
Ik zeg niet dat het meteen volgende week moet zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 10:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg geef die jongen eerst eens de kans überhaupt met een verbouwing te beginnen![]()
Vanmiddag krijgt A_R de sleutels van zijn huis, dus allemaal om 16 uur even aan hem denken
Sterker, ik ga klokslag 16:00 me verfkwast ff aan de kant leggen hiervoorquote:Op donderdag 20 april 2006 10:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg geef die jongen eerst eens de kans überhaupt met een verbouwing te beginnen![]()
Vanmiddag krijgt A_R de sleutels van zijn huis, dus allemaal om 16 uur even aan hem denken
Je loopt achterquote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Sterker, ik ga klokslag 16:00 me verfkwast ff aan de kant leggen hiervoor
Maar eigenlijk meer om ff een bakkie te leuten(), al wens ik A_R wel succes uiteraard
![]()
Nee hoor. Wat heb je trouwens een leuk overhemd aan. Ga eens een beetje voor het raam staan..?quote:
Most verbode worrequote:Dacht dat je Maandag bedoelde overigens, rest van de afgelopen week heb ik ff niet erg meegekregen enzo ......( tis toch te gek voor woorden gewoonweg vijf dagen hardcore werken van vroeg tot laat om de daaropvolgende week twee dagen om te knutselen te hebben?)
Ach levert weer 31 overuren op dus bijna weer weekje vrij in de winter om te klussen in de casaquote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat heb je trouwens een leuk overhemd aan. Ga eens een beetje voor het raam staan..? Dudehoe raad je het zo? heb een hoodie aan, overhemden zijn niet mijn dingetje (heb er ook echt maar eentje welke ik wel eens draag, nomad survival overhemd btw
))
[..]
Most verbode worre![]()
Het gaat erover wat je naar de meet aandoetquote:
Was het niet zo dat we allemaal in kluskleding zouden komenquote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat erover wat je naar de meet aandoetCyperpijp doet een goody aan. Of een hoody. Of zoiets. Maar geen overhemd.
En jij? En je moet ook foto's plaatsen ervan![]()
Nee jij zou in je blote jodokus komen toch?quote:Op maandag 24 april 2006 11:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Was het niet zo dat we allemaal in kluskleding zouden komen![]()
Dat was niet ik, wie was dat welquote:Op maandag 24 april 2006 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee jij zou in je blote jodokus komen toch?![]()
Dan moet dat stinkie zijn geweest!quote:Op maandag 24 april 2006 11:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat was niet ik, wie was dat wel![]()
En jij in je douchegordijn toch![]()
Gewoon casual, spijkerbroek en shirt/trui. Ik heb verders alleen werkkleding (pantalon en overhemd).quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben een typisch jeans mens (Ik heb denk ik niet eens iets anders wat ik pas)![]()
Siebje zit je te pesten Dude, kijk maar eens in zijn topic ...quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Cyperpijp doet een goody aan. Of een hoody. Of zoiets. Maar geen overhemd.
Oh ja?! Weet je vrouw dat ook?quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Marsepein het volgende:
Dat is mijn vrouwelijke kant, die heb ik nog niet zo heel lang geleden ontdekt.
![]()
Óf hij bedoelt dat hij háár pas heeft ontdektquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:18 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Oh ja?! Weet je vrouw dat ook?![]()
Nu volg ik hem niet meer, hij heeft nu pas haar vrouwelijke kant ontdekt, of de zijne? Jullie vrouwmensen maken ons mannen ook altijd in de war.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Óf hij bedoelt dat hij háár pas heeft ontdekt![]()
Topic openen? En feli hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!
We hebben een huis gekocht! Het is allemaal heel snel gegaan, al doende leert men slagvaardig te zijn![]()
* clauwheee hyperrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!
We hebben een huis gekocht! Het is allemaal heel snel gegaan, al doende leert men slagvaardig te zijn![]()
Mja. Leuk. Denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!
Heeeeeeeeeee gezellig!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef Saabmobiel het volgende:
Count me in. Ga ik het combineren met familiebezoek (wat waarschijnlijk een verkapt klussen-bij-de-familie-bezoek zal zijn)![]()
Lijkt me eigenlijk wel zo handig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef Marsepein het volgende:
Wordt het al tijd de plannen wat concreter te maken?
Ik had soortgelijke actie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!
13 Mei...
Shit... ik wist dat het op de kalender had moeten zetten.![]()
![]()
Oh wat erg, wat genant, wat stom.
Ik heb dus net van de week aan een vriendinnetje beloofd om op te passen 's middags en 's avonds.![]()
Ik schaam me echt dood, maar dat kan ik niet meer afzeggen.en ik heb nog wel de datum laten aanpassen voor mij.
Heb je al een agenda?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
En ik baal echt. Ik ben ook nog nooit bij een OUD meet geweest. Vind ik ook zo suf maar dat komt steeds niet goed uit.
En nu dit weer.
Maar ja, ik kan nu gewoon niet meer terug.
Niet zo handigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!
13 Mei...
Shit... ik wist dat het op de kalender had moeten zetten.![]()
![]()
Oh wat erg, wat genant, wat stom.
Ik heb dus net van de week aan een vriendinnetje beloofd om op te passen 's middags en 's avonds.![]()
Ik schaam me echt dood, maar dat kan ik niet meer afzeggen.en ik heb nog wel de datum laten aanpassen voor mij.
beiden ben ik wel voor te vindenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef Marsepein het volgende:
Hmmm BE das een minpuntjeMaar dat had je zelf ook al bedacht. Kun je vervangende oppas regelen?
- Eten: is Grill iets? Dan kan dat bv bij Gauchos.
- Treffen: voorstander voor een irish pub. Iemand die dat kent in eht centrum?
Mijn beitel is mijn mes, mijn priem mijn vork en mijn plamuurmes mijn lepel (Wat dan wel raar is, een mes als lepel)quote:Op zondag 7 mei 2006 20:09 schreef arithaterhorst het volgende:
Vingers voor het eten![]()
Jullie K&W'ers eten toch wel met mes en vork?![]()
![]()
Mijn tafeldame twijfelt behoorlijk .... ze wil graag doorgaan met klussen iets leuks met een vriendin doen (Als ik er niet benquote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Stelletje smartasses!![]()
Dus:
Marsepein + tafeldame: check!
Aritha + rené: eten?
Dude +Arty: check
Ik hoor het vanzelf welquote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Mijn tafeldame twijfelt behoorlijk .... ze wil graag doorgaan met klussen iets leuks met een vriendin doen (Als ik er niet ben)
Dat zou mij wel het beste uitkomen. Dan ongeveer rond een uur of 18.00-18.30 ergens afspreken? Ik denk dat 's middags de meeste niet kunnen? En na het eten ergens borrelen om de avond en nacht af te sluiten?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Marsepein het volgende:
Uurtje of 19:00 a 19:30 eten?
Wat Marsepein zegt: uurtje of 19 lijkt me een mooi tijdstip.quote:Op maandag 8 mei 2006 05:01 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoe laat eten ongeveer?
Misschien dat wij alleen komen eten, want we willen die dag de andere dakkapel er eigenlijk in zetten (als 't weer meezit).
Zoietsquote:Op maandag 8 mei 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zou mij wel het beste uitkomen. Dan ongeveer rond een uur of 18.00-18.30 ergens afspreken? Ik denk dat 's middags de meeste niet kunnen? En na het eten ergens borrelen om de avond en nacht af te sluiten?
Kom je dan pas ná het eten Saab? Anders moet je een tijdje in je uppie zoet zijn. Lijkt me erg ongezelligquote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef Saabmobiel het volgende:
Ik eet niet mee, ik ga alleen voor de drank koffie![]()
Vanaf (dus je hoeft er niet stipt om die tijd te zijn natuurlijk) een uur of 17.30 verzamelen? En dan om 19 uur eten (&drinken&verder ouwehoeren).quote:Op maandag 8 mei 2006 12:39 schreef Saabmobiel het volgende:
Mja, das ook niet de bedoeling....![]()
Hoe laat moet we in Utrecht zijn?![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zoiets
Ik maak woensdag een definitief lijstje (kan er altijd wel eentje bij of af denk ik) waarmee ik het restaurant dan bel. Ik ga voor het voorstel van aritha (ben tijdens het tikken even kwijt hoe het heet). Iedereen akkoord?
Dus dit plan blijft staan?quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij komen ook!
De Connaisseur lijkt me een goed plan qua eten.quote:
Ik moet wel, anders krijg ik dat jojo-effectquote:
http://www.debeursutrecht.nl/quote:De Beurs ken ik niet. Wat voor soort zaak is dat?
Daar hebben we het per mail al eens kort over gehad geloof ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:11 schreef Marsepein het volgende:
Ik rij of met iemand mee of ga met het OV.
De Beurs is dan de ontmoetingsplek, dna hoeft niemand op elkaar te wachten (maar als je onderling met iemand op het station wilt afspreken moet je dat zelf weten uiteraard).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:05 schreef sanger het volgende:
En spreken we dan ook af in de Beurs? Of op een centraal punt ergens?
Wat is trouwens verstandig? OV of EV??
Jammer saabquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:26 schreef Saabmobiel het volgende:
Het spijt me zeer, maar Ik ga het niet redden merk ik.![]()
Ik kom zaterdag in tijdnood omdat ik 's-avonds weer in Assen moet verschijnen om een uur of 9. Dat zou dan een hele korte meet worden..![]()
In de buurt van, Ik zit dan in Arnhem. Maar voordat ik mijn neefje en nichtje van me af heb gemept afscheid heb genomen van mijn familie zijn wel weer even verder. Het wordt me even te krap aan met de tijd. En 'savond kan ik het me niet veroorloven om te laat komen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jammer saab
Even een borrel doen lukt ook niet? je was al in Utrecht toch?
Zeker ook een optiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef Marsepein het volgende:
Ik hoor het wel, anders gaan we samen Ohveehun?
Oke!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De Beurs is dan de ontmoetingsplek, dna hoeft niemand op elkaar te wachten (maar als je onderling met iemand op het station wilt afspreken moet je dat zelf weten uiteraard).
Dat scheelt al!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Marsepein het volgende:
Ik ken Utrecht wel een beetje en het Neude is niet moeilijk!
Moet nog even kijken hoeveel zin & tijd ik zaterdag hebquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:44 schreef Marsepein het volgende:
Resumerend:
Zeker eten mee tot nu toe:
Aritha + eega
Dude + Arty
Marsepein
Sanger+vriendin
Misschien:
Be
Vrouw Marsepein
gronk
En gauchos dan? Met een beetje mazzel buiten aan het water?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Men kijkt nu hier: http://www.popocatepetl.nl/index2.html of er plek is.
Aan het water kun je met acht man denk ik wel vergeten (dat zit in Utrecht als eerste vol), maar wie weet. Ik zet gauchos ook even op mijn lijstje. Ik weet wel dat het daar ook altijd stormloopt (want: lekker en betaalbaar. Dus ik ga het zeker even proberen! Goede tip!)quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
En gauchos dan? Met een beetje mazzel buiten aan het water?
Alle gauchossen in NL.
quote:Gauchos
Vandaag brengt onze literaire stadswandeling ons naar het Argentijnse grillrestaurant Gauchos, Oudegracht 150 a/d Werf. Gauchos is een formulerestaurant. Het idee daarvan is dat je een willekeurige stad kunt binnenlopen en daar kunt eten wat je kent, in een interieur dat je kent. Uit eten gaan is al avontuur genoeg, nietwaar. Gauchos in Utrecht is echter anders dan andere Gauchos’en, vanwege (1) de ligging en (2) de belangrijke rol van Gauchos in het werk van Ronald Giphart. Over(3) het eten hebben we het dan ook nog.
De reden waarom wij hier zitten is echter (2) de literaire betekenis van het restaurant. Ronald Giphart heeft namelijk uitgebreid Gauchos beschreven in zijn boek Giph. Ik noem bijvoorbeeld ‘het verhaal van de vetput’ en ‘het verhaal van het meisje dat in de spoelbak plaste’. Dat is dan misschien meteen ook de reden waarom er geen plakkaat naast de deur hangt met de tekst ‘Hier deed Ronald Giphart als student inspiratie op voor zijn roman Giph’.
Wel van naam. Als in: 'Hee, dat klinkt bekend'. En ik heb er ook wel mensen over gehoord.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Le Connaisseur zit bommetje vol zaterdag. Iemand nog een ander voorstel? Ik kreeg als advies anders eens Le Clochard te bellen. Kent iemand dat restaurantje?
Te laatquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:32 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Wel van naam. Als in: 'Hee, dat klinkt bekend'. En ik heb er ook wel mensen over gehoord.
Maar daar eindigt het dan ook![]()
Dat mexicaanse restaurant klonk heel goed.
(de nobelstraat, waar zij zitten, is vlakbij het neude).
En:Cerveza's
![]()
'k wil natuurlijk niemand een bepaalde richting in sturen verder![]()
Uhuhquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zuid Amerika??
Als in bv Brazilië???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |