Siebje zit je te pesten Dude, kijk maar eens in zijn topic ...quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Cyperpijp doet een goody aan. Of een hoody. Of zoiets. Maar geen overhemd.

Oh ja?! Weet je vrouw dat ook?quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Marsepein het volgende:
Dat is mijn vrouwelijke kant, die heb ik nog niet zo heel lang geleden ontdekt.
![]()

Óf hij bedoelt dat hij háár pas heeft ontdektquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:18 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Oh ja?! Weet je vrouw dat ook?![]()

Nu volg ik hem niet meer, hij heeft nu pas haar vrouwelijke kant ontdekt, of de zijne? Jullie vrouwmensen maken ons mannen ook altijd in de war.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Óf hij bedoelt dat hij háár pas heeft ontdekt![]()

Topic openen? En feli hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!
We hebben een huis gekocht! Het is allemaal heel snel gegaan, al doende leert men slagvaardig te zijn![]()
* clauwheee hyperrrrrrrrrrr

quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!
We hebben een huis gekocht! Het is allemaal heel snel gegaan, al doende leert men slagvaardig te zijn![]()

Mja. Leuk. Denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!

Heeeeeeeeeee gezellig!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef Saabmobiel het volgende:
Count me in. Ga ik het combineren met familiebezoek (wat waarschijnlijk een verkapt klussen-bij-de-familie-bezoek zal zijn)![]()

Lijkt me eigenlijk wel zo handig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef Marsepein het volgende:
Wordt het al tijd de plannen wat concreter te maken?

Ik had soortgelijke actie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!
13 Mei...
Shit... ik wist dat het op de kalender had moeten zetten.![]()
![]()
Oh wat erg, wat genant, wat stom.
Ik heb dus net van de week aan een vriendinnetje beloofd om op te passen 's middags en 's avonds.![]()
Ik schaam me echt dood, maar dat kan ik niet meer afzeggen.en ik heb nog wel de datum laten aanpassen voor mij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |