Het gaat erover wat je naar de meet aandoetquote:
Was het niet zo dat we allemaal in kluskleding zouden komenquote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat erover wat je naar de meet aandoetCyperpijp doet een goody aan. Of een hoody. Of zoiets. Maar geen overhemd.
En jij? En je moet ook foto's plaatsen ervan![]()
Nee jij zou in je blote jodokus komen toch?quote:Op maandag 24 april 2006 11:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Was het niet zo dat we allemaal in kluskleding zouden komen![]()
Dat was niet ik, wie was dat welquote:Op maandag 24 april 2006 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee jij zou in je blote jodokus komen toch?![]()
Dan moet dat stinkie zijn geweest!quote:Op maandag 24 april 2006 11:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat was niet ik, wie was dat wel![]()
En jij in je douchegordijn toch![]()
Gewoon casual, spijkerbroek en shirt/trui. Ik heb verders alleen werkkleding (pantalon en overhemd).quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben een typisch jeans mens (Ik heb denk ik niet eens iets anders wat ik pas)![]()
Siebje zit je te pesten Dude, kijk maar eens in zijn topic ...quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Cyperpijp doet een goody aan. Of een hoody. Of zoiets. Maar geen overhemd.
Oh ja?! Weet je vrouw dat ook?quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Marsepein het volgende:
Dat is mijn vrouwelijke kant, die heb ik nog niet zo heel lang geleden ontdekt.
![]()
Óf hij bedoelt dat hij háár pas heeft ontdektquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:18 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Oh ja?! Weet je vrouw dat ook?![]()
Nu volg ik hem niet meer, hij heeft nu pas haar vrouwelijke kant ontdekt, of de zijne? Jullie vrouwmensen maken ons mannen ook altijd in de war.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Óf hij bedoelt dat hij háár pas heeft ontdekt![]()
Topic openen? En feli hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!
We hebben een huis gekocht! Het is allemaal heel snel gegaan, al doende leert men slagvaardig te zijn![]()
* clauwheee hyperrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!
We hebben een huis gekocht! Het is allemaal heel snel gegaan, al doende leert men slagvaardig te zijn![]()
Mja. Leuk. Denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Dude!
BE!
De rest!
Heeeeeeeeeee gezellig!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef Saabmobiel het volgende:
Count me in. Ga ik het combineren met familiebezoek (wat waarschijnlijk een verkapt klussen-bij-de-familie-bezoek zal zijn)![]()
Lijkt me eigenlijk wel zo handig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef Marsepein het volgende:
Wordt het al tijd de plannen wat concreter te maken?
Ik had soortgelijke actie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!
13 Mei...
Shit... ik wist dat het op de kalender had moeten zetten.![]()
![]()
Oh wat erg, wat genant, wat stom.
Ik heb dus net van de week aan een vriendinnetje beloofd om op te passen 's middags en 's avonds.![]()
Ik schaam me echt dood, maar dat kan ik niet meer afzeggen.en ik heb nog wel de datum laten aanpassen voor mij.
Heb je al een agenda?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
En ik baal echt. Ik ben ook nog nooit bij een OUD meet geweest. Vind ik ook zo suf maar dat komt steeds niet goed uit.
En nu dit weer.
Maar ja, ik kan nu gewoon niet meer terug.
Niet zo handigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!
13 Mei...
Shit... ik wist dat het op de kalender had moeten zetten.![]()
![]()
Oh wat erg, wat genant, wat stom.
Ik heb dus net van de week aan een vriendinnetje beloofd om op te passen 's middags en 's avonds.![]()
Ik schaam me echt dood, maar dat kan ik niet meer afzeggen.en ik heb nog wel de datum laten aanpassen voor mij.
beiden ben ik wel voor te vindenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef Marsepein het volgende:
Hmmm BE das een minpuntjeMaar dat had je zelf ook al bedacht. Kun je vervangende oppas regelen?
- Eten: is Grill iets? Dan kan dat bv bij Gauchos.
- Treffen: voorstander voor een irish pub. Iemand die dat kent in eht centrum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |