In K&W drinkt men louter theequote:Op zondag 9 april 2006 20:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
is er dan ook bier?
echte klussers drinken nog een potje bier na het karweien....
OP aangepastquote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hakken we die knoop gewoon door nu. Utrecht it is!
Ja jij moet er wel zijn hoor! Moeder aller klussersquote:Op zondag 9 april 2006 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
*haren uit trekt!
Kan er alsjeblieft een andere datum gekozen worden?
Ik heb de hele zomer maar 1 wedstrijd op zaterdagavond om 18.00.
Drie keer raden wanneer...![]()
Ah toe?
*liefste 'enige-echte-klus-mod' gezicht opzet
12 of 13 mei is voor mij o.k. Ik heb er even een poll bijgezet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Een vrijdag is wmb prima. Bevrijdingsdag lijkt me niet ideaal. Veel mensen willen dan graag dingen doen met vrienden/familie. En daarnaast is het dan wrsch extra druk in de stad, dus dat lijkt me ook niet echt handig...
Ik denk dat de ideale meet-dag een zaterdag is, en dan géén feestdag.quote:Op zondag 9 april 2006 22:31 schreef Marsepein het volgende:
En de vrijdag, bevrijdingsdag, is dat een optie?
Daar zijn we áltijd alquote:Op zondag 9 april 2006 23:00 schreef Saabmobiel het volgende:
Een klusmeet?!? en niet eens in een bouwmarkt of woonboulevard?![]()
Wijnproevenquote:Op zondag 9 april 2006 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we op excursie gaan?
Dat we les krijgen ergens in of zo?
No need, jij komt gewoon.quote:Op zondag 9 april 2006 23:03 schreef Saabmobiel het volgende:
ja ja, goed excuus![]()
en kijkt stiekem in zijn agenda
wegens ruimte over wegens geen meubels Artyquote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar zijn we áltijd al![]()
Jullie in de bouwmarkt, ik op de woonboulevard![]()
Euhm, hij moet even kijken of hij die dag geen klussen op de agenda heeft staan zegt 'iequote:Op zondag 9 april 2006 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje in de OP gefabriekt.
Dude? Komt jouw meneer ook mee?
Ach joh... geef die jongen ook eens een dagje vrij!quote:Op zondag 9 april 2006 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Euhm, hij moet even kijken of hij die dag geen klussen op de agenda heeft staan zegt 'ie![]()
Dat zeg ik ook steeds tegen ArtyShock: "Ik moet weer met je creditcard naar de meubelboulevard, wegens geen meubels Arty!"quote:Op zondag 9 april 2006 23:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
wegens ruimte over wegens geen meubels Arty
Heeee, centraler kan niet he. Utrecht is toevallig wel midden in het land, mat voor iedereen accetabele reistijden. (Voor de een meer acceptabel dan voor de ander, maar acceptabel zijn ze)quote:Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk idee,![]()
Maar dan net weer jammer dat het in het verre utrecht wordt gehouden![]()
Geloof dat jullie het dan zonder Vonkie moeten doen![]()
Amtwoorden in volgorde:quote:Op maandag 10 april 2006 11:24 schreef sanger het volgende:
13 mei staat vast? en ook Utrecht staat vast?
Ik ben van de partij!
[sub]Hoe gaat het nu met de meet bij Kroegtijger als hij klaar is met de verbouwing?[/sub]
Reactie in volgorde:quote:Op maandag 10 april 2006 11:26 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Amtwoorden in volgorde:
- Ja
- Ja
- Mooi, OP aanpassen gaat
- K&W 2 jarig bestaan een optie? (Of zo maar een keer)
quote:Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef Marsepein het volgende:
Het is allang sticky, en ook gespemt in de slowchat![]()
En mijn onderschrift is aangepast.
Partners zijn natuurlijk meer dan welkom!quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Reactie in volgorde:
- mooi
- mooi
- dank je
- is een idee
Overigens is er een kans dat ik mijn vriendin meeneem.
Kan dit topic misschien sticky of een link in ieder regelmatig bezocht K&W topic? Ik kwam er ook slechts per toeval op terecht.
Ik bedoel, de poll is een idee. Het is aan Marsepein, als organisator van de Meet om hier verder iets uit te werken en het in de OP te plaatsen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Echte klussers: die motten weer een vooropgesteld plan hebben
Nou ik weet niet niet wat jullie doen, maar loungen om uit te rusten van al dat gek lijkt mij wel een goede optie
Als we namelijk ergens wat gaan eten zal er waarschijnlijk gereserveerd moeten worden. Dus is wel makeklijk als we dat van te voren plannen ofzow!quote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Echte klussers: die motten weer een vooropgesteld plan hebben
Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.quote:Op maandag 10 april 2006 12:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Als we namelijk ergens wat gaan eten zal er waarschijnlijk gereserveerd moeten worden. Dus is wel makeklijk als we dat van te voren plannen ofzow!
En er zal een tentje gevonden moeten worden waar Duderinnetje in haar douchegordijn binnengelaten word!
quote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.
Volgens mij is dit een handig plan:
-Vanaf een urtje of 16/17 in een nader te bepalen kroeg bier drinken. Zo kunnen ook degenen die op tijd weer naar huis moeten, nog een paar uurtjes aanschuiven. En mensen met middagplannen schuiven gewoon gezellig later aan.
-Uurtje of 19 ergens eten (inventariseren wie mee eet doen we een week van te voren)
-En de rest wijst zich allemaal vanzelf.
Lekkler simpel, vrijheid blijheid, gezellig![]()
Idee?
Ehhhhh dan hoeven we ons geen zorgen te maken? Dude opent alle deuren voor Fok! K&W!!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Het ernstige is: waar kom ik binnen zónder douchegrodijn!Ik realiseer me namelijk net dat ik die helemaal niet heb. Dus het wordt ik en mijn badmuts
![]()
Oooo een ierse pub is altijd goed. Al veels te lang geen guinness bier gedronken, daar heb ik echt een keer zin in.quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij komen ook!
Spreken we af bij de Hornbach?! Kun je ook bier drinken
Voor 't eten: le coinesseur naast de bios op de oude gracht vond ik altijd heel leuk & lekker (ik weet niet hoe het nu is, laatste keer is vijf jaar geleden ofzo). http://www.leconnaisseur.nl/
Drinken: de Irish pub op de oude gracht is goed maar waarschijnlijk propvol op 'n zaterdagmiddag rond vijven.
Leuk dat jullie ook komenquote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij komen ook!
Spreken we af bij de Hornbach?! Kun je ook bier drinken
Voor 't eten: le coinesseur naast de bios op de oude gracht vond ik altijd heel leuk & lekker (ik weet niet hoe het nu is, laatste keer is vijf jaar geleden ofzo). http://www.leconnaisseur.nl/
Drinken: de Irish pub op de oude gracht is goed maar waarschijnlijk propvol op 'n zaterdagmiddag rond vijven.
Prima plan!!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.
Volgens mij is dit een handig plan:
-Vanaf een urtje of 16/17 in een nader te bepalen kroeg bier drinken. Zo kunnen ook degenen die op tijd weer naar huis moeten, nog een paar uurtjes aanschuiven. En mensen met middagplannen schuiven gewoon gezellig later aan.
-Uurtje of 19 ergens eten (inventariseren wie mee eet doen we een week van te voren)
-En de rest wijst zich allemaal vanzelf.
Lekkler simpel, vrijheid blijheid, gezellig![]()
Idee?
Alleen in vieze glazenquote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima plan!!!
Alleen 1 punt voor mij persoonlijk: ik drink geen bier.., is er ook melk??
Als klusser moet je natuurolijk wel stoier overkomenquote:
Ik kan je in de lijst opnemen ?quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima plan!!!
Alleen 1 punt voor mij persoonlijk: ik drink geen bier.., is er ook melk??
Ik heb van nature al een stoere uitstralingquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Als klusser moet je natuurolijk wel stoier overkomen
Als je de barmeisjes lief aankijkt wilt ze hem vast wel effe omspoelen
Vooruit, melk zal rijkelijk vloeienquote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb van nature al een stoere uitstraling
De melk is puur als uitdraging van mijn mystrieuze kant
Te laatquote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ho ho, niet te enthousiast!!!!
Na een paar glazen melk toch niet meer.quote:Op maandag 10 april 2006 16:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Had ik al verteld dat ik eigenlijk heel verlegen ben??
quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef sanger het volgende:
Na een paar glazen melk toch niet meer.
Ik heb iig geen droge keel meer dan...quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Na een paar glazen melk toch niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |