Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.quote:Op maandag 10 april 2006 12:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Als we namelijk ergens wat gaan eten zal er waarschijnlijk gereserveerd moeten worden. Dus is wel makeklijk als we dat van te voren plannen ofzow!
En er zal een tentje gevonden moeten worden waar Duderinnetje in haar douchegordijn binnengelaten word!
quote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.
Volgens mij is dit een handig plan:
-Vanaf een urtje of 16/17 in een nader te bepalen kroeg bier drinken. Zo kunnen ook degenen die op tijd weer naar huis moeten, nog een paar uurtjes aanschuiven. En mensen met middagplannen schuiven gewoon gezellig later aan.
-Uurtje of 19 ergens eten (inventariseren wie mee eet doen we een week van te voren)
-En de rest wijst zich allemaal vanzelf.
Lekkler simpel, vrijheid blijheid, gezellig![]()
Idee?
Ehhhhh dan hoeven we ons geen zorgen te maken? Dude opent alle deuren voor Fok! K&W!!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Het ernstige is: waar kom ik binnen zónder douchegrodijn!Ik realiseer me namelijk net dat ik die helemaal niet heb. Dus het wordt ik en mijn badmuts
![]()
Oooo een ierse pub is altijd goed. Al veels te lang geen guinness bier gedronken, daar heb ik echt een keer zin in.quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij komen ook!
Spreken we af bij de Hornbach?! Kun je ook bier drinken
Voor 't eten: le coinesseur naast de bios op de oude gracht vond ik altijd heel leuk & lekker (ik weet niet hoe het nu is, laatste keer is vijf jaar geleden ofzo). http://www.leconnaisseur.nl/
Drinken: de Irish pub op de oude gracht is goed maar waarschijnlijk propvol op 'n zaterdagmiddag rond vijven.
Leuk dat jullie ook komenquote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij komen ook!
Spreken we af bij de Hornbach?! Kun je ook bier drinken
Voor 't eten: le coinesseur naast de bios op de oude gracht vond ik altijd heel leuk & lekker (ik weet niet hoe het nu is, laatste keer is vijf jaar geleden ofzo). http://www.leconnaisseur.nl/
Drinken: de Irish pub op de oude gracht is goed maar waarschijnlijk propvol op 'n zaterdagmiddag rond vijven.
Prima plan!!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat reserveren komt wel goed. Utrecht heeft heel veel eettentjes (studentenstad) en van andere meets weten BE en ik wel wat mogelijkheden. Of misschien komen er ook nog wel wat voorstellen op in dot topic. Reserveren kan een weekje van te voren of zo.
Volgens mij is dit een handig plan:
-Vanaf een urtje of 16/17 in een nader te bepalen kroeg bier drinken. Zo kunnen ook degenen die op tijd weer naar huis moeten, nog een paar uurtjes aanschuiven. En mensen met middagplannen schuiven gewoon gezellig later aan.
-Uurtje of 19 ergens eten (inventariseren wie mee eet doen we een week van te voren)
-En de rest wijst zich allemaal vanzelf.
Lekkler simpel, vrijheid blijheid, gezellig![]()
Idee?
Alleen in vieze glazenquote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima plan!!!
Alleen 1 punt voor mij persoonlijk: ik drink geen bier.., is er ook melk??
Als klusser moet je natuurolijk wel stoier overkomenquote:
Ik kan je in de lijst opnemen ?quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima plan!!!
Alleen 1 punt voor mij persoonlijk: ik drink geen bier.., is er ook melk??
Ik heb van nature al een stoere uitstralingquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Als klusser moet je natuurolijk wel stoier overkomen
Als je de barmeisjes lief aankijkt wilt ze hem vast wel effe omspoelen
Vooruit, melk zal rijkelijk vloeienquote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb van nature al een stoere uitstraling
De melk is puur als uitdraging van mijn mystrieuze kant
Te laatquote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ho ho, niet te enthousiast!!!!
Na een paar glazen melk toch niet meer.quote:Op maandag 10 april 2006 16:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Had ik al verteld dat ik eigenlijk heel verlegen ben??
quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef sanger het volgende:
Na een paar glazen melk toch niet meer.
Ik heb iig geen droge keel meer dan...quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Na een paar glazen melk toch niet meer.
Tenzij je gaat kwebbelenquote:Op maandag 10 april 2006 16:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb iig geen droge keel meer dan...
quote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Cheer up boy, je overleeft het wel![]()
Marsepino al mot ik je persoonlijk aan je haren naar Utrecht slepenquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Marsepein het volgende:
Tja, bij het moderaterschap hoort ook de meet verplichting.![]()
Ik ben ook verlegen, maar kom ook
(denk ik)
Wij moeten nog helemaal terug naar Groningen, dus zijn ook bijtijds weg. En misschien nog wel meer mensen. Vandaar dat de vroege begintijd van de meet wel handig is. Dan kun je toch een paar uurtjes gezellig borrelen en doen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef Marsepein het volgende:
Mijn laatste normale verbinding gaat om 2400 uur .... en daarna heb ik alleen nog maar verbindingen van 2 uur of meer. Het is met de auto 25 tot 30 minuten![]()
Ja dat is ook belachelijk zegquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef Marsepein het volgende:
Snap ik wel, maar het gaat om het belachelijke idee dat je na 0:00 uur bijna niet meer thuis kunt komen met het openbaar vervoer....
En, he, er moet zondag de 14e wel weer gewerkt worden![]()
Jammer sijpert, maar het is niet anders en er zal vast nog wel eens een meet volgen, dus dan ben je er gewoon bij!quote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef Cybersijp het volgende:
Marsepein, dank voor het onder mijn aandacht brengen van dit topic
Ik vind het een leuk idee om met alle hard core klussers iets te gaan eten, maar gezien mijn werk nodig wat verplichtingen met zich mee brengt moet ik helaas ook meteen meldden dat ik helaas niet op deze "klusmeet"kan zijn.
Ik heb twee dagen per week vrij(Ma., Di) en daar moet het mee gedaan worden. Als er na 1 november nog wat georganiseerd wordt (1 1/2 jaar klusforum oid) dan kan ik gerust(kan ik nu al zeggen)
Wel jammer eig, maar t is niet anders....
Inderdaad, erg jammer, ik had je graag live ontmoet om e.e.a. met je te bespreken/gezelliig te keuvelen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef Cybersijp het volgende:
Marsepein, dank voor het onder mijn aandacht brengen van dit topic
Ik vind het een leuk idee om met alle hard core klussers iets te gaan eten, maar gezien mijn werk nodig wat verplichtingen met zich mee brengt moet ik helaas ook meteen meldden dat ik helaas niet op deze "klusmeet"kan zijn.
Ik heb twee dagen per week vrij(Ma., Di) en daar moet het mee gedaan worden. Als er na 1 november nog wat georganiseerd wordt (1 1/2 jaar klusforum oid) dan kan ik gerust(kan ik nu al zeggen)
Wel jammer eig, maar t is niet anders....
Verbouwen we de tent tochquote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk dat jullie ook komen![]()
Voor het drinken moeten we inderdaad even een kroeg hebben die niet bomvol zit, er vanuit gaande dat we het ook nog leuk vinden om een beetje met elkaar te kunnen praten en zo![]()
Hte was een geintje hoor, ik lees het nog eens terug en het staat er wel erg sarcastisch. Maar een Texel meet is best ok denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef Cybersijp het volgende:
Mits we dan al verhuist zijn ben ik gerust bereid om iets te organiseren hoorIn ons huis wat we nu nog als woonhuis hebben zijn we gauw (qua feest, en ruimte) uitgepoept (122 m2 tegen 425 straks
)
Uit het magische ander eind van Nederlandquote:Op maandag 10 april 2006 11:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heeee, centraler kan niet he. Utrecht is toevallig wel midden in het land, mat voor iedereen accetabele reistijden. (Voor de een meer acceptabel dan voor de ander, maar acceptabel zijn ze)
Welke regio kom je vandaan?
Dat is toch wel te doen richting Utrecht?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uit het magische ander eind van Nederland
De Gelderse achterhoek, kilometer of 3 van de duitse grens net boven winterswijk![]()
Kom op Vonkenboer. Jij hoort ook bij het meubilair van K&W en moet er dus gewoon zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef Marsepein het volgende:
Ja, een uurtje ongeveer denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |