Tenzij je gaat kwebbelenquote:Op maandag 10 april 2006 16:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb iig geen droge keel meer dan...
quote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Cheer up boy, je overleeft het wel![]()
Marsepino al mot ik je persoonlijk aan je haren naar Utrecht slepenquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Marsepein het volgende:
Tja, bij het moderaterschap hoort ook de meet verplichting.![]()
Ik ben ook verlegen, maar kom ook
(denk ik)
Wij moeten nog helemaal terug naar Groningen, dus zijn ook bijtijds weg. En misschien nog wel meer mensen. Vandaar dat de vroege begintijd van de meet wel handig is. Dan kun je toch een paar uurtjes gezellig borrelen en doen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef Marsepein het volgende:
Mijn laatste normale verbinding gaat om 2400 uur .... en daarna heb ik alleen nog maar verbindingen van 2 uur of meer. Het is met de auto 25 tot 30 minuten![]()
Ja dat is ook belachelijk zegquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef Marsepein het volgende:
Snap ik wel, maar het gaat om het belachelijke idee dat je na 0:00 uur bijna niet meer thuis kunt komen met het openbaar vervoer....
En, he, er moet zondag de 14e wel weer gewerkt worden![]()
Jammer sijpert, maar het is niet anders en er zal vast nog wel eens een meet volgen, dus dan ben je er gewoon bij!quote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef Cybersijp het volgende:
Marsepein, dank voor het onder mijn aandacht brengen van dit topic
Ik vind het een leuk idee om met alle hard core klussers iets te gaan eten, maar gezien mijn werk nodig wat verplichtingen met zich mee brengt moet ik helaas ook meteen meldden dat ik helaas niet op deze "klusmeet"kan zijn.
Ik heb twee dagen per week vrij(Ma., Di) en daar moet het mee gedaan worden. Als er na 1 november nog wat georganiseerd wordt (1 1/2 jaar klusforum oid) dan kan ik gerust(kan ik nu al zeggen)
Wel jammer eig, maar t is niet anders....
Inderdaad, erg jammer, ik had je graag live ontmoet om e.e.a. met je te bespreken/gezelliig te keuvelen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef Cybersijp het volgende:
Marsepein, dank voor het onder mijn aandacht brengen van dit topic
Ik vind het een leuk idee om met alle hard core klussers iets te gaan eten, maar gezien mijn werk nodig wat verplichtingen met zich mee brengt moet ik helaas ook meteen meldden dat ik helaas niet op deze "klusmeet"kan zijn.
Ik heb twee dagen per week vrij(Ma., Di) en daar moet het mee gedaan worden. Als er na 1 november nog wat georganiseerd wordt (1 1/2 jaar klusforum oid) dan kan ik gerust(kan ik nu al zeggen)
Wel jammer eig, maar t is niet anders....
Verbouwen we de tent tochquote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk dat jullie ook komen![]()
Voor het drinken moeten we inderdaad even een kroeg hebben die niet bomvol zit, er vanuit gaande dat we het ook nog leuk vinden om een beetje met elkaar te kunnen praten en zo![]()
Hte was een geintje hoor, ik lees het nog eens terug en het staat er wel erg sarcastisch. Maar een Texel meet is best ok denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef Cybersijp het volgende:
Mits we dan al verhuist zijn ben ik gerust bereid om iets te organiseren hoorIn ons huis wat we nu nog als woonhuis hebben zijn we gauw (qua feest, en ruimte) uitgepoept (122 m2 tegen 425 straks
)
Uit het magische ander eind van Nederlandquote:Op maandag 10 april 2006 11:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heeee, centraler kan niet he. Utrecht is toevallig wel midden in het land, mat voor iedereen accetabele reistijden. (Voor de een meer acceptabel dan voor de ander, maar acceptabel zijn ze)
Welke regio kom je vandaan?
Dat is toch wel te doen richting Utrecht?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uit het magische ander eind van Nederland
De Gelderse achterhoek, kilometer of 3 van de duitse grens net boven winterswijk![]()
Kom op Vonkenboer. Jij hoort ook bij het meubilair van K&W en moet er dus gewoon zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef Marsepein het volgende:
Ja, een uurtje ongeveer denk ik.
Waar woon jij Marsepein? Ik wil hem eventueel ook ophalen. Dus diegene die het dichstebij woont komt je ophalen Vonkenboer!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:25 schreef Marsepein het volgende:
De hier ga ik spijt van krijgen weken zijn begonnen: Moet ik je ophalen Vonkenboer?
Als Tha Vonk niet komt, kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uit het magische ander eind van Nederland
De Gelderse achterhoek, kilometer of 3 van de duitse grens net boven winterswijk![]()
Den Burg , je vast wel bekend . (in de buurt van het woonwinkeltje "texels", sterker nog drie huizen verderopquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:21 schreef sanger het volgende:
Texel is indd wel heel erg leuk als eiland. Ik wist alleen niet dat cijp op Texel woonde
Waar op Texel precies cijp? Ik kom er toch wel een 2x per jaar.
Ik heb een enkel reisafstand van 165 km, is 1 uur en 5 5minuten naar Winterswijk.... Maar als het mot, dan haal ik hem opquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:31 schreef sanger het volgende:
Waar woon jij Marsepein? Ik wil hem eventueel ook ophalen. Dus diegene die het dichstebij woont komt je ophalen Vonkenboer!
Wat ben jij voor ploert zegquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Dude' niet komt, kom ik ook niet
* Duudje een verkoudheid toewenst...
Zeker bekend. Mijn ouders en opa en oma gaan ieder jaar 2x een week naar het Landal park in De Koog. De traditie (sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:24 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Den Burg , je vast wel bekend . (in de buurt van het woonwinkeltje "texels", sterker nog drie huizen verderop)
Moet je eens langskomen kan je ff live aanschouwen wat er geknutseld is![]()
Goed, ik kom dus zeker, al mot ik me er halfdood naartoe slepen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Dude' niet komt, kom ik ook niet
* Duudje een verkoudheid toewenst...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed, ik kom dus zeker, al mot ik me er halfdood naartoe slepen!
Tegelijkertijd blijft mijn dreiging aan het adres van Vonkie gewoon staan, want als mod moet je nou eenmaal soms meerdere bordjes draaiend in de lucht houden![]()
Mijn enkele reisafstand is 188.9 km en 2 uur en 4 minutenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb een enkel reisafstand van 165 km, is 1 uur en 5 5minuten naar Winterswijk.... Maar als het mot, dan haal ik hem op![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:25 schreef Marsepein het volgende:
De hier ga ik spijt van krijgen weken zijn begonnen: Moet ik je ophalen Vonkenboer?
Ik heb een enkel reisafstand van 165 km, is 1 uur en 5 5minuten naar Winterswijk.... Maar als het mot, dan haal ik hem op![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Kom op Vonkenboer. Jij hoort ook bij het meubilair van K&W en moet er dus gewoon zijn.
Mijn enkele reisafstand is 188.9 km en 2 uur en 4 minuten
*Zich nu verplicht voeltquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed, ik kom dus zeker, al mot ik me er halfdood naartoe slepen!
Tegelijkertijd blijft mijn dreiging aan het adres van Vonkie gewoon staan, want als mod moet je nou eenmaal soms meerdere bordjes draaiend in de lucht houden![]()
Dat is precies de bedoelingquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Zich nu verplicht voelt*
Het zou je beslissing een stuk makkelijker moeten makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Zich nu verplicht voelt*
* mee eens isquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:14 schreef Marsepein het volgende:
Er is niks meer te beslissen VonkOh ja toch wel, door wie je opgehaald wilt worden
![]()
Ik heb ook een heel fotoboek.., maar ze deinzen hier nergens voor terugquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:31 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Kom ik er op deze manier met een fototje van mijzelf er ook vanaf ?![]()
![]()
![]()
Lag aan een niet goed meewerken foto scriptquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:47 schreef sanger het volgende:
Kruisje is inmiddels een foto geworden
Nu kom je er helemaal niet meer onderuit hoor Vonkenboer! Ik zie ook geen bezwaren. Bier lust je!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:50 schreef Marsepein het volgende:
Je ziet er gezellig uit Vonk, als je mij je adres ff mailt haal ik je op![]()
![]()
Dus als je geen bier lust is het een bezwaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu kom je er helemaal niet meer onderuit hoor Vonkenboer! Ik zie ook geen bezwaren. Bier lust je!
Melk is goed voor elk, Joris (Van de driepinter) dus afmelden is geen optie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dus als je geen bier lust is het een bezwaar
*afmeld
We hadden voor jouw toch al een uitzondering gemaaktquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dus als je geen bier lust is het een bezwaar
*afmeld
Vonkie wat een leuk hoofd heb jequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:31 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Kom ik er op deze manier met een fototje van mijzelf er ook vanaf ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog even mijn financiën overdenken voor ik een besluit kan nemen. Dit is dus eigenlijk een mtvp, maar ik hou het in gedachte.
Dat ik kom was nog niet eens misschien..., maar nu is het opgewaardeert naar 'misschien'quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Het is een misschien kom ik eventueel misschien hoor
Same here.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog even mijn financiën overdenken voor ik een besluit kan nemen. Dit is dus eigenlijk een mtvp, maar ik hou het in gedachte.
Ha j_c, dat is even wennen aan je nieuwe nick! Hoezo te moeilijk?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Same here.
vroeger postend als joshus_cat, maar die nick was te moeilijk voor fok!![]()
Enerzijds is 't een veel te wijsneuzerige referentie naar een zen-koan, anderzijds hebben fok!kers moeite met die nick omdat ze 'm willen afkorten tot joshu (wat, heel nerderig, ook weer niet klopt, want als je zou willen afkorten, kort dan af tot de naam van de katquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha j_c, dat is even wennen aan je nieuwe nick! Hoezo te moeilijk?
En dat besloot je na... hoe lang?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Enerzijds is 't een veel te wijsneuzerige referentie naar een zen-koan, anderzijds hebben fok!kers moeite met die nick omdat ze 'm willen afkorten tot joshu (wat, heel nerderig, ook weer niet klopt, want als je zou willen afkorten, kort dan af tot de naam van de kat).
Dus vandaar maar een nick die beter past bij de belevingswereld van de gemiddelde fok!ker.
Ben je écht zo'n heul naar menneke? Ik vind je wel zoet hoorquote:ik heb wel eens op training gemoeten omdat ik eigenlijk een heel naar mannetje ben. Hielp niet; zelfs de trainster werd moe van me.![]()
Na een fokmeeting of 20 gaat dat 'meetings zijn eng' voor mij niet meer op jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp dat "wellicht misschien eventueel kom ik wel niet" nooit zo.Ik bedoel: je hebt zin om te komen of niet. Of je hebt zin om te komen maar moet helaas nog wel even kijken of je geld hebt. Of je wenst de meeters veel plezier maar zelf lijkt het je niets. Waarom al dat 'gedoe'?
We vreten je niet op, het is niet verplicht, sterker nog: kom in godsnaam alleen als het je gezellig lijkt en als je niet komt: nou en? Even goede vrienden. Het is maar een meet hoor! Een biertje in de kroeg met wat mensen. Geen halszaak om over te tobben.
Zo dat moest me even van het hart![]()
Volgens mij na anderhalf jaar ofzo omijngod, verdoe ik al zolang mijn tijd op dit forumquote:
Als je werken in een grote, ouderwetsche ambtelijke organisatie als het CBS wilt vergelijken met klussen (en hoe dat niet en wel moet) dan is dat ongeveer zo:quote:Ben je écht zo'n heul naar menneke? Ik vind je wel zoet hoor![]()
Als je écht van ons houdt....quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na een fokmeeting of 20 gaat dat 'meetings zijn eng' voor mij niet meer op ja![]()
Ik heb en nog geen rooster van mijn werk en ik zit gewoon héél erg krap. Ben wel een student zonder stufi en OV en met een zeer klein inkomentje. Normaal zeg ik niet eens dat ik misschien wel kom, maar dan meld ik het een dag van te voren als ik zeker weet dat ik kom.
Je zal wel blij zijn dat je even een lang weekend hebt danquote:
Ik heb m'n terrein wat verlegt: ik klus tegenwoordig trafo's ( bijvoorbeeld deze enquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zal wel blij zijn dat je even een lang weekend hebt dan![]()
Klus je nog wat eik? Of niets onder de hamer op dit moment?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp niet wat het allemaal is, maar ik vind het wel knap heur, dat met die trafo's![]()
Je bent lekker bezig en van de straat in elk geval![]()
Dan zal ik het je simpel uitleggen: niet iedereen heeft hetzelfde spontane karakterquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp dat "wellicht misschien eventueel kom ik wel niet" nooit zo.![]()
Naast dit zijn er nog minimaal 100 andere reden of variabelen waar het van af kan hangen Dquote:Ik bedoel: je hebt zin om te komen of niet. Of je hebt zin om te komen maar moet helaas nog wel even kijken of je geld hebt. Of je wenst de meeters veel plezier maar zelf lijkt het je niets. Waarom al dat 'gedoe'?
Even goede vrienden: ik kom nietquote:We vreten je niet op, het is niet verplicht, sterker nog: kom in godsnaam alleen als het je gezellig lijkt en als je niet komt: nou en? Even goede vrienden. Het is maar een meet hoor! Een biertje in de kroeg met wat mensen. Geen halszaak om over te tobben.
Zo dat moest me even van het hart![]()
Haal ik je even van de lijstquote:Op zaterdag 15 april 2006 07:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan zal ik het je simpel uitleggen: niet iedereen heeft hetzelfde spontane karakter
[..]
Naast dit zijn er nog minimaal 100 andere reden of variabelen waar het van af kan hangen D![]()
En ook niet iedereen heeft zo'n degelijk huisje-boompje-beesje, houtje-touwtje leven...
[..]
Even goede vrienden: ik kom niet
En ik maar denken dat ik in het SC topic zatquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O en dit wordt zo langzamerhand meer iets voor de Slowchat![]()
Ik haal die twee topics steeds door elkaar.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef sanger het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik in het SC topic zat![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp dat "wellicht misschien eventueel kom ik wel niet" nooit zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |