Jammer Vonkiequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ben er overuit ik geef bij deze aan dat ik niet naar de meet kom op 13 mei.
12 mei heb ik een bruiloft (25 jarig huwelijk) wat wel vrij laat wordt feestjes kennende![]()
en 13 mei was ik van plan om mijn eigen verjaardag te vieren(was 13 april namelijk jarig en de rest van de maand is gewoon heel druk; dus dat wou ik de dertiende geven anders wordt dat ook zo laat
)
![]()
Ik googlenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:00 schreef Marsepein het volgende:
@Dude: Is het jouw 20 Euro waard om de familie van Sparkling Farmer met een bezoekje te vereren![]()
Er staan nu zo'n 7 a 8 mensen.... Da's een kleine (of zeer kleine) 3 euri de man.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
In overleg en met een entreeprijs van ¤ 20,- is alles te regelen hoor![]()
![]()
Arty word al enige tijd vermistquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Er staan nu zo'n 7 a 8 mensen.... Da's een kleine (of zeer kleine) 3 euri de man.![]()
Oké.... ergens bij Winterswijk was ut he?!![]()
Dude: komt Arty niet dan?![]()
Nou misschien als ik hem nog een beetje aan kan kleden, haartjes een beetje goed.... maar hij begint een beetje uit elkaar te vallen inmiddelsquote:
hij was toch zo'n droomman ...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou misschien als ik hem nog een beetje aan kan kleden, haartjes een beetje goed.... maar hij begint een beetje uit elkaar te vallen inmiddels![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 07:17 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau meldt zich definitief af na ontvangst nieuwe rooster
Per persoonquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Er staan nu zo'n 7 a 8 mensen.... Da's een kleine (of zeer kleine) 3 euri de man.![]()
Oké.... ergens bij Winterswijk was ut he?!![]()
Dude: komt Arty niet dan?![]()
...exclusief de drankjes...quote:
Heel lief, maar ik moet al om 23:00 in Assen op mijn werk zijn en dan ben ik maar een paar uurtjes op de meeting. Eigenlijk alleen met het eten.quote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Ik had nog wel een gratis treinkaartje voor je![]()
Ik had ook alleen maar met het eten gekunt...quote:Op zondag 16 april 2006 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik moet al om 23:00 in Assen op mijn werk zijn en dan ben ik maar een paar uurtjes op de meeting. Eigenlijk alleen met het eten.
In 1 van de ttk-slowchats is het idee ontstaan om een housewarmingparty in mijn huis te geven...quote:Op zondag 16 april 2006 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Begrijpelijk
We heffen er eentje op jullie en volgende keer beter!
Ja en dan mogen we meteen aan het klussen zeker?quote:Op zondag 16 april 2006 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In 1 van de ttk-slowchats is het idee ontstaan om een housewarmingparty in mijn huis te geven...
natuurlijk weer geheel buiten mij om, maargoed...
Anyway, misschien kunnen we er een K&W meets TTK meet van maken... We zijn allebei creatieve forums iig
quote:Op zondag 16 april 2006 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en dan mogen we meteen aan het klussen zeker?![]()
*naast bier en worst ook verf en kwasten vast op het boodschappenlijstje schrijftquote:Op zondag 16 april 2006 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en dan mogen we meteen aan het klussen zeker?![]()
Je schrijft maar raakquote:Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
*naast bier en worst ook verf en kwasten vast op het boodschappenlijstje schrijft
Osseworst en bierquote:Op zondag 16 april 2006 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, de lokatie is wel Oss he.....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |