Ja, lieve stoute Isa, daar kwam je ware aard en verleden wel even naar bovenquote:
Zit wat in. Hoewel het van mij nog steeds zonder mag. :bquote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef Trancelocator het volgende:
Maar het schept in dit geval een band tussen de twee topics. Gewoon dezelfde stijl aanhouden, dat ziet er ook netter uit in de AT.
quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef svann het volgende:
Verander één letter: Expert #1 (9 letters)
Verander één letter: Starter #1 (6 letters)
of
Verander één letter: Routine #1 (6 letters)
Starter is perfect!quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef svann het volgende:
[..]
Zit wat in. Hoewel het van mij nog steeds zonder mag. :b
Wat vind je van deze namen?
Wat vinden de anderen?
Verander één letter: Starter #1 (6 letters)
of
Verander één letter: Routine #1 (6 letters)
Het is een plaag. Ik voorspel dat Van Dale dit in 2008 gewoon zal goedkeuren als de correcte Nederlandse spelling.quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
nieuwschierig
Het stomme is dat ik donders goed weet dat het fout is, maar in mijn vluggigheid (wat ook geen woord isquote:Op zondag 9 april 2006 19:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Het is een plaag. Ik voorspel dat Van Dale dit in 2008 gewoon zal goedkeuren als de correcte Nederlandse spelling.
Je ziet het zo vaak dat je bijna gaat twijfelen of je het zelf wel goed schrijftquote:Op zondag 9 april 2006 19:13 schreef dwerg het volgende:
Het is een plaag. Ik voorspel dat Van Dale dit in 2008 gewoon zal goedkeuren als de correcte Nederlandse spelling.
Zelfsquote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet het zo vaak dat je bijna gaat twijfelen of je het zelf wel goed schrijft
Ik word zo vaak verbeterd dat ik constant aan mijn eigen spelling twijfel. Niet dat het ongegrond is, maar toch lijk ik áltijd verbeterd te worden als ik me vergisquote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ziet het zo vaak dat je bijna gaat twijfelen of je het zelf wel goed schrijft
O, jee...quote:Op zondag 9 april 2006 19:11 schreef Isabeau het volgende:Ik vind het niks. (het expert natuurlijk wel)
Met 'starter' kan ik ook wel leven.quote:Op zondag 9 april 2006 19:12 schreef Trancelocator het volgende:
Starter is perfect!![]()
maar ik zal nog even verder brainstormen.
Appetizerquote:Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef Isabeau het volgende:
'Starter' doet me denken aan een voorgerecht
Mee eensquote:Op zondag 9 april 2006 19:40 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga voor starter of standaard.
Probeer jij zo fanatiek die topics onder elkaar te houden in je AT?quote:Op zondag 9 april 2006 19:30 schreef Trancelocator het volgende:
Maar ik vind dit:
Verander één letter: ............ #1 (6 letters)
dus duidelijker dan dit:
Verander één letter #1 (6 letters)
Dus voor de stipjes moeten we iets verzinnen. Voorstellen zijn: Standaard, Normaal, Starter, Beginner en Dummies.
Lijkt de voorkeur te zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef svann het volgende:
Starter dus maar?
prachtigquote:Op zondag 9 april 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
En, hoe staat dat?
HE!!quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben best liefIk ken alleen erg rare mensen.
quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben best liefIk ken alleen erg rare mensen.
Bijzonder goed geschrevenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het topic ook nog eens doorgelezen. Echt geweldig. Ja, niet dat ze al die zooi heeft meegemaakt, want dat was op het moment vast geen pretje, maar hoe het er zo luchtig staat is echt vermakelijk.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel opmerkelijk dat ze zo veel heeft meegemaakt, want ergens krijg ik het gevoel dat in dat topic nog niet half zo veel stond dan dat ze echt heeft doorgemaakt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ben dan ook hard op zoek naar saaie vrienden en vriendinnen. Dat lijkt me zo leuk! '
Was een ongelukjequote:
Hmm, doet me denken aan mijn moeder....quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Die laatste twee. Pijnlijk.
Doet me denken dat ik in een deuropening stond van de garage, komt er een wesp aanvliegen die naar binnen wil. Mijn zus ziet dat en gooit vervolgens die deur superhard dicht, maar ze wist niet dat mijn duim aan de scharnierkant van de deur zat. Dus die werd redelijk geplet..
Baas boven baas. Dacht ik net dat ik een "leuk" verhaaltje had, kom jij aan met hetzelfde, maar dan ergerquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmm, doet me denken aan mijn moeder....
Ik stond als klein freecelletje met mijn vingers in het scharnier mijn laarzen aan te trekken. Mijn moeder doet de deur dicht, merkt dat hij niet helemaal dicht wil en duwt daarom nog maar even flink aan
Sorryquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Baas boven baas. Dacht ik net dat ik een "leuk" verhaaltje had, kom jij aan met hetzelfde, maar dan erger.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Imker. Dat zou ik dus echt nooit kunnen worden, het geluid van een bij-achtig wezen alleen al doet me rillen van angst (bij wijze van).
Ik was laatst in een verenigingshuis (orkestrepetitie, ja, ik heb wél een saai leven) in verband met een orkestrepetitie, en een vriendin van mij zag iets vanuit haar oogoeh en zegt: "Kijk eens, wat een schattig hondje!"
En toen bleek het geen hondje te zijn, maar een klein negertje![]()
. Proestend de deur uitgelopen
.
Dat is toch hetzelfde neefje dat uitgleed in de douche en nog net houvast kon krijgen aan een bepaald lichaamsdeel van zijn papa?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]GEWELDIG.
Het zoontje van mijn broer zegt ook rare dingen:
Tegen zijn vader die wil gaan bore: "Doe dat maar niet lieverd, das geen speelgoed!"
En tegen de huisarts: "Laten we afspreken, jij ruimt je bureau op"![]()
In beide gevallen was hij 3.
Ojaquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde neefje dat uitgleed in de douche en nog net houvast kon krijgen aan een bepaald lichaamsdeel van zijn papa?
De servieskast werd vooral grappig gevonden door TARA en zijn huisgenootquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Mien god zeg, iedereen hier kent elkaar en iedereen maakt dingen mee die gewoon te grappig voor woorden zijn![]()
.
Dat zegt iedereenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Verstandig. Misschein niet altijd even leuk voor jou, maar uiteindelijk zul je ze dankbaar zijn.
Precies, het was HUN servieskastquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek, ik zou op zo'n moment toch echt niet kunnen lachen.
Dat is langs mij heen gegaan, ik was in paniek en mijn moeder heeft het geregeld allemaal. Ik heb er wel een bepaalde fobie voor brommers aan over gehouden. Zit nog steeds krampachtig op de fiets als ik er één aan hoor komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, schelden op een kind terwijl je zelf door rood rijdt. Ik neem aan dat je de fiets vergoed kreeg?
Do2 zei nog zo dat ie dronken was....quote:
Ik ben zo blij!!!!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil het plankje al roze vervenEn een nieuwe lamp en dan dus een nieuwe bril, maar die heb je geloof ik niet in het roze
![]()
Ik heb al in bijna elke kamer van het huis knalroze elemtenten kunnen binnen smokkelen
Tinkaa...........quote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al in bijna elke kamer van het huis knalroze elemtenten kunnen binnen smokkelen
Okay. Ik bedoelde uitdrukkingen als: “Beter 10 Marokkanen samen in een cel dan eentje bij je in de straat.” Die meer verdraaiingen van bestaande spreekwoorden zijn dan echte. (D.w.z. die zul je niet gauw in een spreekwoordenboek aantreffen).quote:Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat je precies bedoelt en ik ga geen posts verwijderen die niet tegen de regels van Fok in gaan. Het is aan jezelf om duidelijk te maken wat je wel en niet wilt zien in het topic.
wel een aantal verwijderd, verder is het aan jezelf, k?
Dat soort zal ik direct verwijderenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:49 schreef Nekto het volgende:
Okay. Ik bedoelde uitdrukkingen als: “Beter 10 Marokkanen samen in een cel dan eentje bij je in de straat.”
Dan kun je het woord Fok!woordenboek wel vervangen door Standaardinternettermenboek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
Isabeau, moet GMTA er eigenlijk ook niet in: Het Officiële Fok!woordenboek?
Mwah, GMTA wordt met regelmaat gebruikt op fok!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan kun je het woord Fok!woordenboek wel vervangen door Standaardinternettermenboek.
Ja, maar het is niet een woord dat je specifiek aan Fok! koppelt. Je komt het ook op andere websites tegen. Daarom past het ook niet in een Fok!woordenboek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, GMTA wordt met regelmaat gebruikt op fok!
Dan haal je mijn post maar weg, ik doe het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
flauw dwerg...
Dan plempt iemand het op de fok wiki. Daar staan nog meer van dit soort afkortingen bij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet een woord dat je specifiek aan Fok! koppelt. Je komt het ook op andere websites tegen. Daarom past het ook niet in een Fok!woordenboek.
Waarom leg ik dit nog uit.
Die wiki is crap, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan plempt iemand het op de fok wiki. Daar staan nog meer van dit soort afkortingen bij.
En toevallig heet dat ding ook 't fok! woordenboek.
Zal ik dat vannacht eens gaan doen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:09 schreef k_man het volgende:
Bovendien wordt het woordenboek niet meer bijgewerkt.![]()
![]()
Ook niet slapen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik dat vannacht eens gaan doen?Ik heb toch geen klusjes klaar voor vannacht.
Ik ben mod hier.., maar heb de FAQ nog nooit gelezen..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist niet dat mensen dat lazenIk heb ooit de FAQ in oud Hollandsch geschreven
Amper te lezen en nooit commentaar gehad. Ik zal het eens opdiepen als ik er vannacht aan denk.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben mod hier.., maar heb de FAQ nog nooit gelezen..
He, ik hoef me niet aan te passen aan de regels, ik kan de regels aanpassenquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Corruptie. Ik ruik het. En het ruikt niet zo fijn.
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 april 2006 23:55 schreef PrintScreen het volgende:
Ben ik weer
Kan bij het topic Verander één letter: Starter #9 (6-letter) de 8 worden veranderd in 9?
Alvast bedankt
Oe... jij bent snel!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:35 schreef Litso het volgende:
Mag dit naar TTK?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Waar heb je het over, Oversight?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:35 schreef Litso het volgende:
Mag dit naar TTK?
quote:
Misschien wel, maar dan had ik het niet door.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:36 schreef Isabeau het volgende:Wel grappig
Ik heb van Johnny Depp gedroomdHeel meisjesachtig
Maar dat was jij dus niet.
Had je de playboy gelezen voor het slapen gaan??quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, jammer genoeg niet.
Maar mijn droom ging dus ongeveer zo (ik weet slechts flarden, omdat ik geen pen en papier bij de hand had om het op te schrijven).
Ik was naar huis aan het fietsen met een paar vrienden toen ik opeens gebeld werd. Mijn telefoon gaf aan dat het "Isabeau" was.
Ik neem op:
-Hallo, met Erik.
-Ja, hallo met Isabeau
-Oh dat dacht ik al
-En hoe wist je dat dan?
-Dat stond op het scherm
Hoe het gesprek verder ging ben ik weer vergeten, maar je stem (die trouwens heel erg meisjesachtig klonk) was zacht, alsof je bang was of treurig. Je zei iets over Bridget (Maasland), en hoe het haar goed uit zou komen als er iets bepaalds zou gebeuren ofzo (hier ben ik dus enkele ingen vergeten)
Ondertussen riep iemand mij ("Erik!") en ik zei tegen je; "Heb je een momentje?". Dat zei ik dus hardop en ik werd er zelf wakker van. De roepende persoon wasmijn moeder die wilde weten of ik al wakker was.
Het was heel vreemd.
Dus zal ik je succes wensen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als jullie me niet meer online zien is er ergens iets fout gegaan dus.....
Het was helemaal geen erotisch geladen droomquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Had je de playboy gelezen voor het slapen gaan??
Ik zou het nog niet doen al had ze het graagquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, wat lees ik nu; heb jij Isa geneukt, Erik?
Precies!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dit is overigens niet het langzaaampraat-topic, he.
Nee, de echte slowchat (Langzaampraattopic) is hier: K&L L.T.P. 37quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Lol. Dit is dan de slowchat van TTK?? Ik kom net in SHO voor de eerste keer in aanraking het concept. Ik d8 dat TTK voor mij wel een goede plek zou zijn om te gaan broeden maar het lijkt er een beetje een dode boel (deze post is overgens bedoeld zodat jullie het tegendeel kunnen beweren)
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Flikker op, Erik, jij mag niet eens in dit topic![]()
Sorry Erik, maar de tranen sprongen in m'n ogen van het lachenquote:
Het zal de tijd van de maand wel zijn Erik, dan floepen er ineens dingen uit zowel van boven als beneden...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schrok een beetje van die post, want zo heb ik Isa nog nooit zien posten. Maar d'r PI maakt een hoop goed.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het zal de tijd van de maand wel zijn Erik, dan floepen er ineens dingen uit zowel van boven als beneden...
Hmm, ik begin me ineens te realiseren dat homo zijn zo ook z'n voordelen heeft![]()
Volgens Isa mag ik hier ook niet komen, maar eigenwijs en opstandig als ik ben (puber, hè), blijf ik toch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:25 schreef freecell het volgende:
Hey! wat doe ik hier dan?
Ik ben nog nooit mod geweest en zal het ook nooit worden.
Dit zou betekenen dat ik dit topic uit moet
ah, gossie..quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:25 schreef freecell het volgende:
Hey! wat doe ik hier dan?
Ik ben nog nooit mod geweest en zal het ook nooit worden.
Dit zou betekenen dat ik dit topic uit moet
Relnicht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens Isa mag ik hier ook niet komen, maar eigenwijs en opstandig als ik ben (puber, hè), blijf ik toch.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het zal de tijd van de maand wel zijn Erik, dan floepen er ineens dingen uit zowel van boven als beneden...
Hmm, ik begin me ineens te realiseren dat homo zijn zo ook z'n voordelen heeft![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ah, gossie..
Dan kom maar ff bij ome AR op schoot zitten![]()
Zeker ookal de tijd van de maand Tuurlijk, als jij het zegtquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:28 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Hoezo er floepen dingen uit? Er floept helemaal niets uit! Daarbij zijn vrouwen nooit chagrijnig, hebben ze altijd gelijk en poepen ze niet.
Je moet lief zijn voor vrouwen!
blijft natuurlijk het voordeel dat mannen minder badkamerruimte inpikken en niet hun benen hoeven te scheren. Daarbij heb je als homo nooit meer last van een vrouw die naast je in de auto zit en heel nodig moet plassen
* freecell kijkt argwanend naar de doorgestreepte lettertjesquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker ookal de tijd van de maand Tuurlijk, als jij het zegt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:31 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell] kijkt argwanend naar de doorgestreepte lettertjes[/me]
hmmmm
[me=freecell doet twee stapjes bij Tha-Erik vandaan
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
* Tha_Erik stukje chocolade aanbiedt.
Ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens Isa mag ik hier ook niet komen, maar eigenwijs en opstandig als ik ben (puber, hè), blijf ik toch.
Dat had je zelf al gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:03 schreef Isabeau het volgende:
En het woord verander was ook al fout gespeld![]()
Ik zit een vriendelijk verzoek te posten, en het enige wat je kan geven is kritiekquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had 40 rode rozen toch een leukere TT gevonden hoor....
Jij mag er ook naar kijken,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wil je wachten op Isa....??
Ok.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan je ff op msn komen Erik...
Dan hoop ik maar dat ik geen Isabeau nodig heb, dit weekendquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau is waarschijnlijk dit weekend erg weinig online (DnD meeting en we gaan buiten zitten)
Ik kom nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Gaat wel lukken. Ik zit nu op het balkon in de zoneven wachten op nog 2 mensen
Gaat 'ie daar niet van kapot?quote:
Er komen er al 8, vond ik wel genoeg eigenlijkquote:
Ze staan er alletwee al in hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:16 schreef Natalie het volgende:
Toev: ik zie dat 'TopicStarter' er wel in staat btw.
Wie weet 'TS' apart vermelden en erbij zetten: 'Zie TopicStarter' oid?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:18 schreef Natalie het volgende:
Heeej, wil je mijn favo Drent niet uitlachen?
Hmm, zou dat het punt zijn denk je??quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
A_R, aardig blijven tegen Isa. Anders ontmoet je d'r nooit.
graag het volgende:quote:Ten eerste de in het andere topic al eerder genoemde link: http://donnerwetter.kielikeskus.helsinki.fi/FinnishForForeigners/ Daar staat veel mooi spul op
Verder is deze site handig als je geen flauw idee hebt hoe je werkwoorden moet vervoegen (en het is best lastig, kan ik je vertellen ) Dit is een redelijk woordenboek, maar toch adviseer ik een klein Fins woordenboek te kopen. En als klap op de vuurpijl deze geniale "Microsoft Anssi", voer Finse woorden of zinnen in en ze worden uitgesproken door een stem naar keuze
...daar valt mijn mond ook van open zeg. Ik zie totaal niet in wat dat met TTK te maken heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:07 schreef OllieA het volgende:
Is TTK bij deze een soort dependance van ONZ geworden?
Anders gezegd, kunnen die POL mods hun rotzooi niet gewoon sluiten, ipv het in TTK te dumpen?
ja ik denk dat die van mij toch een iets andere opzet had dan die 2 andere bagger spelletjes, maar goed, het is dus een spelletje, prima.... ik ben weer wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zo nieuw is het beleid niet...
Maargoed, er mogen best nieuwe spelletjes geopend worden, maar wel in overleg. Dit hebben we zo omgesteld omdat we in TTK op een gegeven moment 7 spelletjes ofzo hadden.
Spelletjes zijn echt niet verboden, maar ze moeten niet de 'serieuze' topic onder gaan sneeuwen. Vandaar toen die regel.
En nu kijken wij vanochtend op TTK, en zien ineens 3 (DRIE) nieuwe spelletjes![]()
Gewoon hopla uit de lucht komen vallen, of uit de grond geschoten, whatever
Hierbij nog de algemene spelregels:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:10 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik denk dat die van mij toch een iets andere opzet had dan die 2 andere bagger spelletjes, maar goed, het is dus een spelletje, prima.... ik ben weer weg
Ik vond die van jou leuk, 't was de eerste keer dat ik dacht 'ha, daar ga ik eens aan meedoen'. En ik had me verheugd op het vervolg.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:10 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik denk dat die van mij toch een iets andere opzet had dan die 2 andere bagger spelletjes, maar goed, het is dus een spelletje, prima.... ik ben weer weg
ja dat was een kopie paste uit een van de andere, je mag het vinden wat je vind, alles moet in overleg tegenwoordig, beetje spontaniteit moet de kop in worden gedrukt anders komt het zo ondermijnend over he, en ik heb niet geslapen vanacht door een paar dronken kutburen dus vergeef mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hierbij nog de algemene spelregels:
Dit spel gaat als volgt: men leest het gezegde van de laatste poster.
Dan gebruikt men één zelfstandignaamwoord of werkwoord van het gezegde waarmee een compleet nieuw gezegde ontstaat.
Het is toch niet zo gek dat wij dit topic als spel zien??
Ik ben het zeker met je eens dat dit spel beter in elkaar zit, en meer warde heeft dan sommige andere spelletjes.
Vandaar dat wij ook gezegd hebben dat er altijd nieuwe spelletjes kunnen komen in overleg. Dan kan het erbij, of ipv een andere...
Ik snap best dat je nu wat pissig bent, maar op deze manier valt er niet veel te overleggen
ja pech heb ik altijd... en nee het is geen opsommen vind ik, al in het topic zelf ben ik 2 spreekwoorden tegen gekomen die ik niet direkt tot mijn woordenshat had, en dat vond ik toch al leerzaam. Dus om bij voorbaat al te zeggen dat het geen serieus topic is is de discussie ook doodgooienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Leuk bedacht dat 'educatie en betere integratie in de nederlandse taal', maar het blijft natuurlijk gewoon een vorm van opsommen van spreekwoorden en gezegden die je toch al kent. Er is niemand die zo'n topic gaat doorlezen op zoek naar nieuwe educatie en integratie
Ik moet zeggen dat jouw spel, want dat is het gewoon, wel beter in elkaar zit dan de standaard opsomspelletjes, maar ook voor jou geldt dat er eerst overlegd had moeten worden. Dolle hond had dat kunnen weten, jij denk ik niet. Je had de pech dat er 3 spellen zijn geopend in een zeer korte periode.
En het gaat hier niet om spontaniteit de kop in drukken maar om de serieuze topics niet te laten ondersneeuwen. Het is niet zozeer een beleid van de moderators van TTK, maar een verzoek van veel vaste users van TTK om het aantal spelletjes binnen de perken te houden. Bij deze.
ja overlegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Re, ik vond het spel origineler dan dat ik voorheen heb gezien in TTK en ik denk dat het uitdagender is dan iets als 'verander alle letters'. Mede door Lienekien als pleitbezorgster denk ik dat we dit topic gewoon weer kunnen openen. De overleg regel is er niet voor niets gekomen, maar zoals ik al zei denk ik niet dat jij daar van af had kunnen weten. En ik heb nergens gezegd dat ik het niet als een serieus topic zagAlleen dat het weer een spelletje was en dat de afspraak was dat er zou worden overlegd over spelletjes.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Hergebruik een woord: gezegden en spreekwoorden #1
Het topic is weer open, veel plezier & succes
thnx, en nog excuus voor het binnenstormenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook namens mij veel plezier en succes Re!!
ze noemt me liefquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:46 schreef Isabeau het volgende:
Lieve dolle_hond, er zijn al voldoende opsomachtige spelletjes
Leuk bedacht, creatief...maar we willen domweg niet weer tig spelletjes hebben.
Wat doet de trema op potentieel?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt mij dat dat niet de doorslaggevende reden mag zijn om een potentiëel leuk spel ook aan de andere TTK'ers te onthouden.
Ja, maar dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn argumentatie was wel overtuigend.![]()
Ik geef in 't gemeen geen antwoord op retorische vragen.quote:
Voor een maandquote:Op zondag 21 mei 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Geleficiteerd, lieve modjes. Jullie zijn verlost van een onuitputtelijke stroom van olijke spelletjes..
Dat is al een hele stap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |