Ik ben zo blij!!!!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil het plankje al roze vervenEn een nieuwe lamp en dan dus een nieuwe bril, maar die heb je geloof ik niet in het roze
![]()
Ik heb al in bijna elke kamer van het huis knalroze elemtenten kunnen binnen smokkelen
Tinkaa...........quote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al in bijna elke kamer van het huis knalroze elemtenten kunnen binnen smokkelen
Okay. Ik bedoelde uitdrukkingen als: “Beter 10 Marokkanen samen in een cel dan eentje bij je in de straat.” Die meer verdraaiingen van bestaande spreekwoorden zijn dan echte. (D.w.z. die zul je niet gauw in een spreekwoordenboek aantreffen).quote:Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat je precies bedoelt en ik ga geen posts verwijderen die niet tegen de regels van Fok in gaan. Het is aan jezelf om duidelijk te maken wat je wel en niet wilt zien in het topic.
wel een aantal verwijderd, verder is het aan jezelf, k?
Dat soort zal ik direct verwijderenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:49 schreef Nekto het volgende:
Okay. Ik bedoelde uitdrukkingen als: “Beter 10 Marokkanen samen in een cel dan eentje bij je in de straat.”
Dan kun je het woord Fok!woordenboek wel vervangen door Standaardinternettermenboek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
Isabeau, moet GMTA er eigenlijk ook niet in: Het Officiële Fok!woordenboek?
Mwah, GMTA wordt met regelmaat gebruikt op fok!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan kun je het woord Fok!woordenboek wel vervangen door Standaardinternettermenboek.
Ja, maar het is niet een woord dat je specifiek aan Fok! koppelt. Je komt het ook op andere websites tegen. Daarom past het ook niet in een Fok!woordenboek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, GMTA wordt met regelmaat gebruikt op fok!
Dan haal je mijn post maar weg, ik doe het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
flauw dwerg...
Dan plempt iemand het op de fok wiki. Daar staan nog meer van dit soort afkortingen bij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet een woord dat je specifiek aan Fok! koppelt. Je komt het ook op andere websites tegen. Daarom past het ook niet in een Fok!woordenboek.
Waarom leg ik dit nog uit.
Die wiki is crap, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan plempt iemand het op de fok wiki. Daar staan nog meer van dit soort afkortingen bij.
En toevallig heet dat ding ook 't fok! woordenboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |