quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
In vele debatten is zij verslagen door daadwerkelijk intellectuele personen, een opsomming:
- El-Daoudi
- Imam Fawaz
- Abou Jahjah
Over tolerant gesproken.. mensen met een andere mening moeten maar weg.quote:Dat is het zeker! Maar we zijn nog op de helft, alvorens we daadwerkelijk terug kunnen naar de tolerante rechtstaat van vroeger moeten “mensen” als Verdonk, Geertje Wilders, Ebru Umar en Efshan Ellian ook richting Kenya of elk willekeurig ander land gemanoeuvreerd worden.
?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:53 schreef Super7fighter het volgende:
Hirsi ali heeft een Kamer aanwezigheidspercentage van net 20% wat bijzonder weinig is.
Inderdaad, volgens mij is het zelfs slechts 5%.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef K33T het volgende:
[..]
?
Waar kun je dat dan vergelijken ? Volgens mij zuig je dat namelijk uit je duim....
Dat was niet zo moeilijk, dat "ontmaskeren". Het is nu niet bepaald zo dat ze een geheim van maakte dat ze het niet zo had met de islam waarin ze was opgegroeid.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:53 schreef Super7fighter het volgende:
Hoe kan het dat Edaoudi samen met de Marokkaanse intellectueel Mohammed Cheppih Hirsi Ali ontmaskerde als niet-moslim?
Dus als ik op hoog literair niveau een "overweldigende betoog" aan jouw adres richt, waarbij ik je bij wijze van spreken dood wens, nadat je al talloze bedreigingen hebt ontvangen en zelfs bent moeten onderduiken, dan mag dat zomaar? Goed dat ik het weet.quote:Sjeik Imam Fawaz schreef op hoog literair niveau een overweldigende betoog tegen Magans uitroepen. En wat deed zij? Bij een gebrek aan een weerwoord deed ze bij de politie aangifte van bedreiging!
Wie zegt dat Hirsi Ali een verplichting heeft om het geld dat ze op een eerlijke manier verdient te storten aan mensenrechtenorganisaties of hulpstichtingen? Dan zouden zowat alle politici hun loon moeten weggeven, volgens jou?quote:Wat voor concrete dingen heeft Magan gedaan in de politiek?
Hirsi ali heeft een Kamer aanwezigheidspercentage van net 20% wat bijzonder weinig is. Zij heeft nooit voorstellen ingediend, iets wat noodzakelijk is als men iets wil veranderen. Ze is absoluut gefaald in haar kamerplichten.
Ondertussen kon zij wel door heel Europa en Amerika reizen en lezingen geven en congressen bezoeken, presentaties van haar boek geven. Bij lezingen en het bezoeken van congressen komen er snel vergoedingen van een paar duizend euro in je pocket. Dus hoezo geen zelfverrijking, van dat geld is nooit iets naar mensenrechtsorganisaties of hulpstichtingen gegaan.
Waarom werd zij verweten onvoldoende aanwezig te zijn?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:11 schreef K33T het volgende:
Hmm, volgens mij begrijpen jullie het niet helemaal; hij draagt geen vergelijkingsmateriaal aan. En geeft geen bronnen ervan.
Daarom is het uit de zuim gezogen.
Sickie die het woord oevre [sic] gebruikt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:54 schreef Sickie het volgende:
Zo zo, dit flutwerkje past zeer goed in je oevre.![]()
Mekkeren op typo's is hetzelfde als me letterlijk mijn gelijk geven. Bedankt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sickie die het woord oevre [sic] gebruikt..
Ik ben inderdaad tegen mensen die maar één onderwerp hebben en bezig zijn 2 groepen te creeëren in Nederland. Simpel gezegd: ik ben tegen deze aasgieren die hun portemonnaie spekken met geld verdient over de ruggen van 1,5 miljoen Moslims.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Heerlijk he Banshee, iedereen die kritiek heeft op die rare sekte van je moet weg als het aan jou ligt...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:53 schreef Super7fighter het volgende:
Goed onderbouwde tekst over de wandelgangen van Hirsi Magan van de afgelopen jaren.
Dat je dan de antisimiet Abou Jahjah in je stukje durft te noemenquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad tegen mensen die maar één onderwerp hebben en bezig zijn 2 groepen te creeëren in Nederland. Simpel gezegd: ik ben tegen deze aasgieren die hun portemonnaie spekken met geld verdient over de ruggen van 1,5 miljoen Moslims.²
quote:
En waar haal je het percentage dan? Precies...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waarom werd zij verweten onvoldoende aanwezig te zijn?
Waarom laat van Aartsen Weisglass dan uitzoeken of Hirsi Ali voldoende aanwezig is geweest?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=632563&c=11
Voor alle zekerheid had Van Aartsen bij Kamervoorzitter Weisglas (ook VVD) nog eens gecheckt of Hirsi Ali voldoende aanwezig is in de Kamer.
Nu ben je ook nog simpel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:15 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mekkeren op typo's is hetzelfde als me letterlijk mijn gelijk geven. Bedankt!![]()
Duidelijk tijd voor een 'veer in aars'-emoticoon.quote:
quote:Dat is het zeker! Maar we zijn nog op de helft, alvorens we daadwerkelijk terug kunnen naar de tolerante totalitaire rechtstaat van vroeger moeten “mensen” als Verdonk, Geertje Wilders, Ebru Umar en Efshan Ellian ook richting Kenya of elk willekeurig ander land gemanoeuvreerd worden.
Dat is een man met dezelfde kaakvorming, lezen Martijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik snap de link tussen Ayaan Hirsi Ali en Clarence Seedorf niet helemaal.
Dat is echt een vergelijking die als een tang op een varken slaat
Den Nederlander lacht het hardst, want die is Hirsi Ali mooi kwijt. Of ze nou meer geld gaat verdienen of minder doet niet ter zake. Feit is dat we van een lasterlijke splijtzwam af zijn geraakt, en da's wat telt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:03 schreef DiRadical het volgende:
AHA vangt een miljoen per jaarbij het AEI en krijgt straks de Amerikaanse nationaliteit.
Ik vraag me af wie er dan het laatst lacht.
Mensen die alleen maar bashen en geen echte mening verkondigen, het kan toch niet zo zijn dat het 100% ligt aan de 1,5 miljoen Moslims dat ze het niet in haar zien zitten? Je gaat me niet vertellen dat je iemand uitnodigt tot dialoog als je eerst in zijn gezicht spuugt, feitelijk is dat wat Magan heeft gedaan toen ze onze respectabele Profeet vrede zij met hem uitmaakte voor een (naar westerse maatstaven) perverse tiran.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Over tolerant gesproken.. mensen met een andere mening moeten maar weg.
Volgens mij is Hirsi Ali geen man en die kaakvorming vind ik ook wel mee vallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat is een man met dezelfde kaakvorming, lezen Martijn
en daar kunnen die tere moslim zieltjes niet tegenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
feitelijk is dat wat Magan heeft gedaan toen ze onze respectabele Profeet vrede zij met hem uitmaakte voor een (naar westerse maatstaven) perverse tiran.
Dat klopt, en dat heb je maar te respecteren, zoals wij bij de dodenherdenking ook respect voor jullie hebben en niet gaan juichen omdat er een paar miljoen joden zijn vermoord op gruwelijke wijze.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:04 schreef basilisk het volgende:
[..]
en daar kunnen die tere moslim zieltjes niet tegen![]()
Nope, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat klopt, en dat heb je maar te respecteren,
Ja, sleep de Joden er maar weer bij.quote:zoals wij bij de dodenherdenking ook respect voor jullie hebben en niet gaan juichen omdat er een paar miljoen joden zijn vermoord op gruwelijke wijze.
Typerend dat je kransvoetbal tijdens herdenkingsdag hiermee goedkeurt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:24 schreef basilisk het volgende:
[..]
Nope, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Soms moet je mensen raken op het punt waar ze het meest gevoelig zijn om tot ze door te dringen.quote:[..]
Ja, sleep de Joden er maar weer bij.![]()
Je snapt het veschil tussen het verstoren van een dodenherdenking en het uiten van een mening niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Typerend dat je kransvoetbal tijdens herdenkingsdag hiermee goedkeurt.
quote:Soms moet je mensen raken op het punt waar ze het meest gevoelig zijn om tot ze door te dringen.
Maw, je moet moslims nog meer provoceren om tot ze door te dringen??quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Typerend dat je kransvoetbal tijdens herdenkingsdag hiermee goedkeurt.
[..]
Soms moet je mensen raken op het punt waar ze het meest gevoelig zijn om tot ze door te dringen.
Precies, daarom is het ook goed om Mohammed een pedofiele tiran te noemen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Soms moet je mensen raken op het punt waar ze het meest gevoelig zijn om tot ze door te dringen.
En jij snapt niet dat het beide om wederzijds respect gaat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:34 schreef basilisk het volgende:
[..]
Je snapt het veschil tussen het verstoren van een dodenherdenking en het uiten van een mening niet?
Blijkbaarquote:[..]
En dat zijn bij mij de Joden? Ja, goh wat ben ik nu beledigd
![]()
Als dat jouw leven compleet maakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Maw, je moet moslims nog meer provoceren om tot ze door te dringen??
Wanneer ben jij voor het laatst een moslim met een Koran in de hand tegengekomen?quote:Zal je advies ter harte nemen als er weereens iemand voorbij komt met z'n
korannetje in de hand.
Begrijp ik hieruit dat jij kransenvoetbal tijdens herdenkingsdag helemaal oke vindt? Waarom verbaast me dat nu weer niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Precies, daarom is het ook goed om Mohammed een pedofiele tiran te noemen.
Het is DaveHarris maar, de alcoholische Egyptenaar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij kransenvoetbal tijdens herdenkingsdag helemaal oke vindt? Waarom verbaast me dat nu weer niet?
Het verstoren van de openbare orde is simpelweg verboden, net als naaktloperij en wildplassen. Dat heeft geen drol met wederzijds respect te maken maar alles met fatsoen. En ook het uiten van een mening heeft niets met wederzijds respect te maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En jij snapt niet dat het beide om wederzijds respect gaat?
Met kransen voetballen valt niet onder het verstoren van de openbare orde.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef basilisk het volgende:
[..]
Het verstoren van de openbare orde is simpelweg verboden, net als naaktloperij en wildplassen.
Wederzijds respect is onderdeel van fatsoen. Als je dat niet weet, dan mist er iets in jouw fatsoensbeeld. Ik kan het voetballen met kransen ook als een vorm van het uiten van een mening zien. Niet dat ik dat doe, want ik heb wél fatsoen. Maar mocht ik dit spelletje met je meespelen, dan zou ik die mening toegedaan kunnen zijn.quote:Dat heeft geen drol met wederzijds respect te maken maar alles met fatsoen. En ook het uiten van een mening heeft niets met wederzijds respect te maken.
Dat is dan ook wat ik nu bij jou doe.quote:In een discussie is dat in eerste instantie wel de insteek maar als de tegenpartij nergens naar wil luisteren dan moet je wel eens wat forceren. Dat zijn tenslotte jouw eigen woorden![]()
Als jij met je eigen kransen in je eigen achtertuin gaat voetballen niet nee. Maar daar ging het hier natuurlijk niet om.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Met kransen voetballen valt niet onder het verstoren van de openbare orde.
Nogmaals, zolang het je eigen kransen zijn moet je het ook zelf weten. En wildplassen is zeker ook het uiten van een meningquote:Wederzijds respect is onderdeel van fatsoen. Als je dat niet weet, dan mist er iets in jouw fatsoensbeeld. Ik kan het voetballen met kransen ook als een vorm van het uiten van een mening zien. Niet dat ik dat doe, want ik heb wél fatsoen. Maar mocht ik dit spelletje met je meespelen, dan zou ik die mening toegedaan kunnen zijn.
Ik vind het gewoon opvallend dat jij de handelwijze van Hirsi Ali onderschrijft.quote:Dat is dan ook wat ik nu bij jou doe.
Ongelooflijk dat Magan volksvertegenwoordiger is geweest, terwijl ze m'n kanarie nog niet eens zou kunnen representeren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Jullie zijn echt niet meer te redden...
Mooi man. In het westen liggen we daar niet zo van wakker. Of is het de bedoeling dat we hiero ook ambasades van moslimlanden in de fik zetten nu?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Simpel gezegd: Naar Islamitische maatstaven is Magan een oplichtster en een perverse aasgierige leugenaar.²
Altijd grappig om te zien hoe mensen die niets van het schaakspel hebben begrepen schaakmat worden gezet. Jij hebt blijkbaar nog niet in de gaten dat wij de verliezers zijn en niet Ayaan.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[Ik ben inderdaad tegen mensen die maar één onderwerp hebben en bezig zijn 2 groepen te creeëren in Nederland. ]
Dat je dan de antisimiet Abou Jahjah in je stukje durft te noemen
Nog niet man.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:00 schreef thabit het volgende:
Heb je deze column al aan je verzameld werk toegevoegd, BansheeBoy?
Een aantal onder ons wel, en dat past dan ook veel beter in het aparte topic daarvoor: Ook Karimi loogquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef more het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand ingegaan op die opmerking van Nawijn dat Karimi ook eens moet worden nagetrokken? Volgens mij niet..
Als jij kritiek gaat uiten op je eigen profeten en geloof is er niets aan de hand, maar daar ging het hier natuurlijk niet om.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:34 schreef basilisk het volgende:
[..]
Als jij met je eigen kransen in je eigen achtertuin gaat voetballen niet nee. Maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
Nogmaals, zolang het je eigen profeet of geloof is, moet je het ook zelf weten. En ja, wildplassen kan een uiting van een mening zijn als ik jouw redenatie volg.quote:[..]
Nogmaals, zolang het je eigen kransen zijn moet je het ook zelf weten. En wildplassen is zeker ook het uiten van een mening
Ik onderschrijf niets wat Magan doet. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.quote:[..]
Ik vind het gewoon opvallend dat jij de handelwijze van Hirsi Ali onderschrijft.
De wereld is groot.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
dit plus dat iedere moslim het er weer over eens is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Hirsi heeft gelogen, dus dat ze het land uit geflikkerd gaat worden is dan ook niet meer dan terecht. Vindt het alleen weer Typisch NL dat het 10 ná haar eigen verklaring moet gebeuren.
ik dacht dat allah voor iedereen was.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als jij kritiek gaat uiten op je eigen profeten en geloof is er niets aan de hand, maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
[..]
Nogmaals, zolang het je eigen profeet of geloof is, moet je het ook zelf weten. En ja, wildplassen kan een uiting van een mening zijn als ik jouw redenatie volg.
[..]
Ik onderschrijf niets wat Magan doet. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
Mijn profeet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als jij kritiek gaat uiten op je eigen profeten en geloof is er niets aan de hand, maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
Nogmaals, zolang het je eigen profeet of geloof is, moet je het ook zelf weten. En ja, wildplassen kan een uiting van een mening zijn als ik jouw redenatie volg.
Last van een selectief geheugen? Maakt niet uit, ik zal 'em nog even voor je quoten:quote:Ik onderschrijf niets wat Magan doet. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
quote:Soms moet je mensen raken op het punt waar ze het meest gevoelig zijn om tot ze door te dringen.
Ja, ach, je kunt niet iedereen vertegenwoordigen. Zeker niet mensen die bij hun volle verstand de evolutie van de vogelsoorten zouden loochenen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:39 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat Magan volksvertegenwoordiger is geweest, terwijl ze m'n kanarie nog niet eens zou kunnen representeren.![]()
En zo is de goot....quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De wereld is groot.![]()
(pro-Ayaan post. Voor het geval het verkeerd begrepen wordt).
O, dus volgens jou is Ayaan een aap.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ach, je kunt niet iedereen vertegenwoordigen. Zeker niet mensen die bij hun volle verstand de evolutie van de vogelsoorten zouden loochenen.
Neen, want jij bent ook een aap en ik ben ook een aap. Iedereen die hier reageert ook trouwens. Geen racisme dus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
O, dus volgens jou is Ayaan een aap.
Racist!![]()
Je bent eng als ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:57 schreef popolon het volgende:
'Essay' noemt 'ie dat.
Maar goed, ze worden er niet beter op BSB.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je bent eng als ik het met je eens ben.
Dat heeft Hirshi zeker gedaan, maar ik denk dat iemand achterlijk of idioot noemen niet een basis is voor een goed debat, eerder een basis voor oorlog, en dat is precies wat ze gekregen heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En zegt dat dan iets over Hirsi Ali of over de mensen die menen dat je dan een oorlog verdient?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef logicum het volgende:
[..]
Dat heeft Hirshi zeker gedaan, maar ik denk dat iemand achterlijk of idioot noemen niet een basis is voor een goed debat, eerder een basis voor oorlog, en dat is precies wat ze gekregen heeft.![]()
Het ligt toch echt aan AHA, als je een religie (die ze goed kent) zo frontaal aanvalt over zo'n gevoelig onderwerp en weet wat daarvan de consequenties zullen zijn kun je wel wat subtieler te werk gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef klez het volgende:
[..]
En zegt dat dan iets over Hirsi Ali of over de mensen die menen dat je dan een oorlog verdient?
Je bedoeld de moslims die westerse ideeen wèl zien zitten?quote:Haar verdiensten zijn van onschatbare waarde voor Nederland en voor de emancipatie van de moslims die wél het beste voor hebben met ons.
Klopt. Die onze normen en waarden respecteren, vrouwenbesnijdenis, eerwraak en sharia thuislaten. Klopt als een bus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef logicum het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan AHA, als je een religie (die ze goed kent) zo frontaal aanvalt over zo'n gevoelig onderwerp en weet wat daarvan de consequenties zullen zijn kun je wel wat subtieler te werk gaan.
Voor een wannabee intellectueel heeft ze bar weinig historisch besef, er zijn oorlogen uitgevochten over minder.
[..]
Je bedoeld de moslims die westerse ideeen wèl zien zitten?
Historisch besef wellicht op bepaalde vlakken..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef klez het volgende:
[..]
Klopt. Die onze normen en waarden respecteren, vrouwenbesnijdenis, eerwraak en sharia thuislaten. Klopt als een bus.
Ik denk dat Hirsi Ali heel wat meer historisch besef heeft dan jij. Gelijkwaardigheid van man en vrouw en andere westerse waarden zijn het waard om oorlogen om te voeren. Driedubbel en dwars.
Er was een tijd dat linkse mensen juist de voorvechters van dat soort normen en waarden waren. Tegenwaardig lijkt men zich vooral druk te maken om de rust in de eigen achtertuin en zijn/haar AOW/WW etc..![]()
Groter dan dat van Verdonk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Marc070 het volgende:
[..]
Historisch besef wellicht op bepaalde vlakken..
Op andere vlakken ook weer niet, recentelijk heeft zij zelf nog verklaard dat haar historisch besef over de 2-e wereldoorlog niet zo heel erg hoog was.
Niet zo raar natuurlijk voor iemand die met alleen een Afrikaanse lagere school diploma hier een HBO diploma heeft gekregen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Marc070 het volgende:
[..]
Historisch besef wellicht op bepaalde vlakken..
Op andere vlakken ook weer niet, recentelijk heeft zij zelf nog verklaard dat haar historisch besef over de 2-e wereldoorlog niet zo heel erg hoog was.
.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Leuk, tennis met een topic.
Je sociale werkplaatspoezie is werkelijk waar hartverwarmend BSB. Ga nu maar weer wasknijpers in elkaar draaien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
MIjn gedicht voor Magan:
Tijdens het harde werken, wat ik eigenlijk elke dag doe, kwam ik op het idee om mijn gevoelens voor Hirsi Ali op papier te zetten. Het beste leek me om dit te doen in dichtvorm. Bij deze:
O Hirsi Ali, je bent al zolang bezig. Je bent verminkt, dat weet ik
Maar waarom neem je wraak op onschuldige Moslims? Maak je toch niet dik
Een moord heeft deel 1 van je laxerende film opgeleverd. Dat hebben we met zijn allen gezien
Hirsi Ali, stop nou eens met die hetze tegen de Islam. Laten we vredig zijn en er een glas cola op drinken of tien
Waarom die provocatie, waarom die oorlog tegen de Islam, waarom doe je je werk niet gewoon ?
Zie je dan niet dat de VVD je gebruikt als muur om de klappen op te vangen en de hoon?²
Dit soort debilisme verklaart en vergoeilijkt de soms wat iets te kort door de bocht gezette toon van Hirsi Ali natuurlijk volledig...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
MIjn gedicht voor Magan:
Tijdens het harde werken, wat ik eigenlijk elke dag doe, kwam ik op het idee om mijn gevoelens voor Hirsi Ali op papier te zetten. Het beste leek me om dit te doen in dichtvorm. Bij deze:
O Hirsi Ali, je bent al zolang bezig. Je bent verminkt, dat weet ik
Maar waarom neem je wraak op onschuldige Moslims? Maak je toch niet dik
Een moord heeft deel 1 van je laxerende film opgeleverd. Dat hebben we met zijn allen gezien
Hirsi Ali, stop nou eens met die hetze tegen de Islam. Laten we vredig zijn en er een glas cola op drinken of tien
Waarom die provocatie, waarom die oorlog tegen de Islam, waarom doe je je werk niet gewoon ?
Zie je dan niet dat de VVD je gebruikt als muur om de klappen op te vangen en de hoon?²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |