Mijn profeet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als jij kritiek gaat uiten op je eigen profeten en geloof is er niets aan de hand, maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
Nogmaals, zolang het je eigen profeet of geloof is, moet je het ook zelf weten. En ja, wildplassen kan een uiting van een mening zijn als ik jouw redenatie volg.
Last van een selectief geheugen? Maakt niet uit, ik zal 'em nog even voor je quoten:quote:Ik onderschrijf niets wat Magan doet. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
quote:Soms moet je mensen raken op het punt waar ze het meest gevoelig zijn om tot ze door te dringen.
Ja, ach, je kunt niet iedereen vertegenwoordigen. Zeker niet mensen die bij hun volle verstand de evolutie van de vogelsoorten zouden loochenen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:39 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat Magan volksvertegenwoordiger is geweest, terwijl ze m'n kanarie nog niet eens zou kunnen representeren.![]()
En zo is de goot....quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De wereld is groot.![]()
(pro-Ayaan post. Voor het geval het verkeerd begrepen wordt).
O, dus volgens jou is Ayaan een aap.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ach, je kunt niet iedereen vertegenwoordigen. Zeker niet mensen die bij hun volle verstand de evolutie van de vogelsoorten zouden loochenen.
Neen, want jij bent ook een aap en ik ben ook een aap. Iedereen die hier reageert ook trouwens. Geen racisme dus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
O, dus volgens jou is Ayaan een aap.
Racist!![]()
Je bent eng als ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:57 schreef popolon het volgende:
'Essay' noemt 'ie dat.
Maar goed, ze worden er niet beter op BSB.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je bent eng als ik het met je eens ben.
Dat heeft Hirshi zeker gedaan, maar ik denk dat iemand achterlijk of idioot noemen niet een basis is voor een goed debat, eerder een basis voor oorlog, en dat is precies wat ze gekregen heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Soms moet je mensen raken op het punt waar ze het meest gevoelig zijn om tot ze door te dringen.
En zegt dat dan iets over Hirsi Ali of over de mensen die menen dat je dan een oorlog verdient?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef logicum het volgende:
[..]
Dat heeft Hirshi zeker gedaan, maar ik denk dat iemand achterlijk of idioot noemen niet een basis is voor een goed debat, eerder een basis voor oorlog, en dat is precies wat ze gekregen heeft.![]()
Het ligt toch echt aan AHA, als je een religie (die ze goed kent) zo frontaal aanvalt over zo'n gevoelig onderwerp en weet wat daarvan de consequenties zullen zijn kun je wel wat subtieler te werk gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef klez het volgende:
[..]
En zegt dat dan iets over Hirsi Ali of over de mensen die menen dat je dan een oorlog verdient?
Je bedoeld de moslims die westerse ideeen wèl zien zitten?quote:Haar verdiensten zijn van onschatbare waarde voor Nederland en voor de emancipatie van de moslims die wél het beste voor hebben met ons.
Klopt. Die onze normen en waarden respecteren, vrouwenbesnijdenis, eerwraak en sharia thuislaten. Klopt als een bus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef logicum het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan AHA, als je een religie (die ze goed kent) zo frontaal aanvalt over zo'n gevoelig onderwerp en weet wat daarvan de consequenties zullen zijn kun je wel wat subtieler te werk gaan.
Voor een wannabee intellectueel heeft ze bar weinig historisch besef, er zijn oorlogen uitgevochten over minder.
[..]
Je bedoeld de moslims die westerse ideeen wèl zien zitten?
Historisch besef wellicht op bepaalde vlakken..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef klez het volgende:
[..]
Klopt. Die onze normen en waarden respecteren, vrouwenbesnijdenis, eerwraak en sharia thuislaten. Klopt als een bus.
Ik denk dat Hirsi Ali heel wat meer historisch besef heeft dan jij. Gelijkwaardigheid van man en vrouw en andere westerse waarden zijn het waard om oorlogen om te voeren. Driedubbel en dwars.
Er was een tijd dat linkse mensen juist de voorvechters van dat soort normen en waarden waren. Tegenwaardig lijkt men zich vooral druk te maken om de rust in de eigen achtertuin en zijn/haar AOW/WW etc..![]()
Groter dan dat van Verdonk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Marc070 het volgende:
[..]
Historisch besef wellicht op bepaalde vlakken..
Op andere vlakken ook weer niet, recentelijk heeft zij zelf nog verklaard dat haar historisch besef over de 2-e wereldoorlog niet zo heel erg hoog was.
Niet zo raar natuurlijk voor iemand die met alleen een Afrikaanse lagere school diploma hier een HBO diploma heeft gekregen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Marc070 het volgende:
[..]
Historisch besef wellicht op bepaalde vlakken..
Op andere vlakken ook weer niet, recentelijk heeft zij zelf nog verklaard dat haar historisch besef over de 2-e wereldoorlog niet zo heel erg hoog was.
.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Leuk, tennis met een topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |