En jij snapt niet dat het beide om wederzijds respect gaat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:34 schreef basilisk het volgende:
[..]
Je snapt het veschil tussen het verstoren van een dodenherdenking en het uiten van een mening niet?
Blijkbaarquote:[..]
En dat zijn bij mij de Joden? Ja, goh wat ben ik nu beledigd
![]()
Als dat jouw leven compleet maakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Maw, je moet moslims nog meer provoceren om tot ze door te dringen??
Wanneer ben jij voor het laatst een moslim met een Koran in de hand tegengekomen?quote:Zal je advies ter harte nemen als er weereens iemand voorbij komt met z'n
korannetje in de hand.
Begrijp ik hieruit dat jij kransenvoetbal tijdens herdenkingsdag helemaal oke vindt? Waarom verbaast me dat nu weer niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Precies, daarom is het ook goed om Mohammed een pedofiele tiran te noemen.
Het is DaveHarris maar, de alcoholische Egyptenaar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij kransenvoetbal tijdens herdenkingsdag helemaal oke vindt? Waarom verbaast me dat nu weer niet?
Het verstoren van de openbare orde is simpelweg verboden, net als naaktloperij en wildplassen. Dat heeft geen drol met wederzijds respect te maken maar alles met fatsoen. En ook het uiten van een mening heeft niets met wederzijds respect te maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En jij snapt niet dat het beide om wederzijds respect gaat?
Met kransen voetballen valt niet onder het verstoren van de openbare orde.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef basilisk het volgende:
[..]
Het verstoren van de openbare orde is simpelweg verboden, net als naaktloperij en wildplassen.
Wederzijds respect is onderdeel van fatsoen. Als je dat niet weet, dan mist er iets in jouw fatsoensbeeld. Ik kan het voetballen met kransen ook als een vorm van het uiten van een mening zien. Niet dat ik dat doe, want ik heb wél fatsoen. Maar mocht ik dit spelletje met je meespelen, dan zou ik die mening toegedaan kunnen zijn.quote:Dat heeft geen drol met wederzijds respect te maken maar alles met fatsoen. En ook het uiten van een mening heeft niets met wederzijds respect te maken.
Dat is dan ook wat ik nu bij jou doe.quote:In een discussie is dat in eerste instantie wel de insteek maar als de tegenpartij nergens naar wil luisteren dan moet je wel eens wat forceren. Dat zijn tenslotte jouw eigen woorden![]()
Als jij met je eigen kransen in je eigen achtertuin gaat voetballen niet nee. Maar daar ging het hier natuurlijk niet om.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Met kransen voetballen valt niet onder het verstoren van de openbare orde.
Nogmaals, zolang het je eigen kransen zijn moet je het ook zelf weten. En wildplassen is zeker ook het uiten van een meningquote:Wederzijds respect is onderdeel van fatsoen. Als je dat niet weet, dan mist er iets in jouw fatsoensbeeld. Ik kan het voetballen met kransen ook als een vorm van het uiten van een mening zien. Niet dat ik dat doe, want ik heb wél fatsoen. Maar mocht ik dit spelletje met je meespelen, dan zou ik die mening toegedaan kunnen zijn.
Ik vind het gewoon opvallend dat jij de handelwijze van Hirsi Ali onderschrijft.quote:Dat is dan ook wat ik nu bij jou doe.
Ongelooflijk dat Magan volksvertegenwoordiger is geweest, terwijl ze m'n kanarie nog niet eens zou kunnen representeren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Jullie zijn echt niet meer te redden...
Mooi man. In het westen liggen we daar niet zo van wakker. Of is het de bedoeling dat we hiero ook ambasades van moslimlanden in de fik zetten nu?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Simpel gezegd: Naar Islamitische maatstaven is Magan een oplichtster en een perverse aasgierige leugenaar.²
Altijd grappig om te zien hoe mensen die niets van het schaakspel hebben begrepen schaakmat worden gezet. Jij hebt blijkbaar nog niet in de gaten dat wij de verliezers zijn en niet Ayaan.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[Ik ben inderdaad tegen mensen die maar één onderwerp hebben en bezig zijn 2 groepen te creeëren in Nederland. ]
Dat je dan de antisimiet Abou Jahjah in je stukje durft te noemen
Nog niet man.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:00 schreef thabit het volgende:
Heb je deze column al aan je verzameld werk toegevoegd, BansheeBoy?
Een aantal onder ons wel, en dat past dan ook veel beter in het aparte topic daarvoor: Ook Karimi loogquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef more het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand ingegaan op die opmerking van Nawijn dat Karimi ook eens moet worden nagetrokken? Volgens mij niet..
Als jij kritiek gaat uiten op je eigen profeten en geloof is er niets aan de hand, maar daar ging het hier natuurlijk niet om.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:34 schreef basilisk het volgende:
[..]
Als jij met je eigen kransen in je eigen achtertuin gaat voetballen niet nee. Maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
Nogmaals, zolang het je eigen profeet of geloof is, moet je het ook zelf weten. En ja, wildplassen kan een uiting van een mening zijn als ik jouw redenatie volg.quote:[..]
Nogmaals, zolang het je eigen kransen zijn moet je het ook zelf weten. En wildplassen is zeker ook het uiten van een mening
Ik onderschrijf niets wat Magan doet. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.quote:[..]
Ik vind het gewoon opvallend dat jij de handelwijze van Hirsi Ali onderschrijft.
De wereld is groot.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
dit plus dat iedere moslim het er weer over eens is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Hirsi heeft gelogen, dus dat ze het land uit geflikkerd gaat worden is dan ook niet meer dan terecht. Vindt het alleen weer Typisch NL dat het 10 ná haar eigen verklaring moet gebeuren.
ik dacht dat allah voor iedereen was.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als jij kritiek gaat uiten op je eigen profeten en geloof is er niets aan de hand, maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
[..]
Nogmaals, zolang het je eigen profeet of geloof is, moet je het ook zelf weten. En ja, wildplassen kan een uiting van een mening zijn als ik jouw redenatie volg.
[..]
Ik onderschrijf niets wat Magan doet. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |