abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37920968
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:34 schreef basilisk het volgende:

[..]

Je snapt het veschil tussen het verstoren van een dodenherdenking en het uiten van een mening niet?
En jij snapt niet dat het beide om wederzijds respect gaat?
quote:
[..]
En dat zijn bij mij de Joden? Ja, goh wat ben ik nu beledigd
Blijkbaar
pi_37921032
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]
Maw, je moet moslims nog meer provoceren om tot ze door te dringen??
Als dat jouw leven compleet maakt.
quote:
Zal je advies ter harte nemen als er weereens iemand voorbij komt met z'n
korannetje in de hand.
Wanneer ben jij voor het laatst een moslim met een Koran in de hand tegengekomen?
pi_37921062
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Precies, daarom is het ook goed om Mohammed een pedofiele tiran te noemen.
Begrijp ik hieruit dat jij kransenvoetbal tijdens herdenkingsdag helemaal oke vindt? Waarom verbaast me dat nu weer niet?
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:59:36 #54
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37921221
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Begrijp ik hieruit dat jij kransenvoetbal tijdens herdenkingsdag helemaal oke vindt? Waarom verbaast me dat nu weer niet?
Het is DaveHarris maar, de alcoholische Egyptenaar. Het doet me deugd dat mensen als hij enorm pijn lijden bij berichtgevingen als deze (omtrent Hirsi Ali).

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37921395
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En jij snapt niet dat het beide om wederzijds respect gaat?
Het verstoren van de openbare orde is simpelweg verboden, net als naaktloperij en wildplassen. Dat heeft geen drol met wederzijds respect te maken maar alles met fatsoen. En ook het uiten van een mening heeft niets met wederzijds respect te maken.

In een discussie is dat in eerste instantie wel de insteek maar als de tegenpartij nergens naar wil luisteren dan moet je wel eens wat forceren. Dat zijn tenslotte jouw eigen woorden
pi_37921436
Is er eigenlijk nog iemand ingegaan op die opmerking van Nawijn dat Karimi ook eens moet worden nagetrokken? Volgens mij niet..
pi_37921719
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef basilisk het volgende:

[..]

Het verstoren van de openbare orde is simpelweg verboden, net als naaktloperij en wildplassen.
Met kransen voetballen valt niet onder het verstoren van de openbare orde.
quote:
Dat heeft geen drol met wederzijds respect te maken maar alles met fatsoen. En ook het uiten van een mening heeft niets met wederzijds respect te maken.
Wederzijds respect is onderdeel van fatsoen. Als je dat niet weet, dan mist er iets in jouw fatsoensbeeld. Ik kan het voetballen met kransen ook als een vorm van het uiten van een mening zien. Niet dat ik dat doe, want ik heb wél fatsoen. Maar mocht ik dit spelletje met je meespelen, dan zou ik die mening toegedaan kunnen zijn.
quote:
In een discussie is dat in eerste instantie wel de insteek maar als de tegenpartij nergens naar wil luisteren dan moet je wel eens wat forceren. Dat zijn tenslotte jouw eigen woorden
Dat is dan ook wat ik nu bij jou doe.
pi_37921875
naar onze maatstaven is het ook een vuile leugenaar dus wat ze uitkraamt moet je altijd met die gedachte in je achterhoofd beoordelen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:29:35 #59
13462 BansheeBoy
pi_37922110
Simpel gezegd: Naar Islamitische maatstaven is Magan een oplichtster en een perverse aasgierige leugenaar.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_37922272
Jullie zijn echt niet meer te redden...
pi_37922279
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Met kransen voetballen valt niet onder het verstoren van de openbare orde.
Als jij met je eigen kransen in je eigen achtertuin gaat voetballen niet nee. Maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
quote:
Wederzijds respect is onderdeel van fatsoen. Als je dat niet weet, dan mist er iets in jouw fatsoensbeeld. Ik kan het voetballen met kransen ook als een vorm van het uiten van een mening zien. Niet dat ik dat doe, want ik heb wél fatsoen. Maar mocht ik dit spelletje met je meespelen, dan zou ik die mening toegedaan kunnen zijn.
Nogmaals, zolang het je eigen kransen zijn moet je het ook zelf weten. En wildplassen is zeker ook het uiten van een mening
quote:
Dat is dan ook wat ik nu bij jou doe.
Ik vind het gewoon opvallend dat jij de handelwijze van Hirsi Ali onderschrijft.

[ Bericht 2% gewijzigd door basilisk op 17-05-2006 17:40:35 ]
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:39:12 #62
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37922431
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Jullie zijn echt niet meer te redden...
Ongelooflijk dat Magan volksvertegenwoordiger is geweest, terwijl ze m'n kanarie nog niet eens zou kunnen representeren.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37922548
-edit-
Ongewenst.

[ Bericht 92% gewijzigd door Sidekick op 17-05-2006 19:29:26 ]
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:59:33 #64
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37923079
Hirsi heeft gelogen, dus dat ze het land uit geflikkerd gaat worden is dan ook niet meer dan terecht. Vindt het alleen weer Typisch NL dat het 10 ná haar eigen verklaring moet gebeuren.
pi_37923099
Heb je deze column al aan je verzameld werk toegevoegd, BansheeBoy?
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:46:24 #66
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37924451
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Simpel gezegd: Naar Islamitische maatstaven is Magan een oplichtster en een perverse aasgierige leugenaar.

²
Mooi man. In het westen liggen we daar niet zo van wakker. Of is het de bedoeling dat we hiero ook ambasades van moslimlanden in de fik zetten nu?
Say your prayers
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:08:01 #67
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37925202
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Magan: Hoogmoed komt voor de val!
Altijd grappig om te zien hoe mensen die niets van het schaakspel hebben begrepen schaakmat worden gezet. Jij hebt blijkbaar nog niet in de gaten dat wij de verliezers zijn en niet Ayaan.
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:08:33 #68
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_37925222
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[Ik ben inderdaad tegen mensen die maar één onderwerp hebben en bezig zijn 2 groepen te creeëren in Nederland. ]

Dat je dan de antisimiet Abou Jahjah in je stukje durft te noemen
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:13:35 #69
13462 BansheeBoy
pi_37925399
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:00 schreef thabit het volgende:
Heb je deze column al aan je verzameld werk toegevoegd, BansheeBoy?
Nog niet man.

²
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:16:02 #70
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37925480
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef more het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand ingegaan op die opmerking van Nawijn dat Karimi ook eens moet worden nagetrokken? Volgens mij niet..
Een aantal onder ons wel, en dat past dan ook veel beter in het aparte topic daarvoor: Ook Karimi loog
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37925769
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:34 schreef basilisk het volgende:

[..]

Als jij met je eigen kransen in je eigen achtertuin gaat voetballen niet nee. Maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
Als jij kritiek gaat uiten op je eigen profeten en geloof is er niets aan de hand, maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
quote:
[..]
Nogmaals, zolang het je eigen kransen zijn moet je het ook zelf weten. En wildplassen is zeker ook het uiten van een mening
Nogmaals, zolang het je eigen profeet of geloof is, moet je het ook zelf weten. En ja, wildplassen kan een uiting van een mening zijn als ik jouw redenatie volg.
quote:
[..]
Ik vind het gewoon opvallend dat jij de handelwijze van Hirsi Ali onderschrijft.
Ik onderschrijf niets wat Magan doet. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
pi_37925807
-edit-
Graag niet reageren op off-policy posts

[ Bericht 88% gewijzigd door Sidekick op 17-05-2006 19:31:50 ]
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:36:07 #73
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_37926203
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
De wereld is groot.

(pro-Ayaan post. Voor het geval het verkeerd begrepen wordt).
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_37926648
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Hirsi heeft gelogen, dus dat ze het land uit geflikkerd gaat worden is dan ook niet meer dan terecht. Vindt het alleen weer Typisch NL dat het 10 ná haar eigen verklaring moet gebeuren.
dit plus dat iedere moslim het er weer over eens is.

Wat ik niet snap is dat ze uberhaupt in de 2de kamer heeft mogen zitten ik dacht dat je daar volbloed NL er voor moest zijn en dat je als asielzoeker alleen mee mocht doen aan gemeenteraadsverkiezingen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_37926768
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als jij kritiek gaat uiten op je eigen profeten en geloof is er niets aan de hand, maar daar ging het hier natuurlijk niet om.
[..]

Nogmaals, zolang het je eigen profeet of geloof is, moet je het ook zelf weten. En ja, wildplassen kan een uiting van een mening zijn als ik jouw redenatie volg.
[..]

Ik onderschrijf niets wat Magan doet. Zij is een vluchtelinge die hier niet meer thuishoort en gelukkig opsodemietert.
ik dacht dat allah voor iedereen was.

Je moet eens accepteren dat er ook mensen zijn die niks om je geloof geven ik bedoel.
uiteindelijk is elk geloof door de mens verzonnen ik kan nu nog een geloof erbij verzinnen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')