abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:10:20 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37900643
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi “Pinoccio” Ali
=Een essay door Bansheeboy=

Wie is Magan?

Magan is een vrouw van Somalische afkomst die bij het grote publiek bekend is als Ayaan Hirsi Ali. Ze staat bekend als een moedige vrouw die vanwege haar vermeende besnijdenis niet op haar mondje is gevallen. Dat ze dit vaak doet op een huilerige toon is het overgrote deel van Nederland reeds opgevallen. Ook dit moedige valt te betwijfelen omdat ze zich slechts beperkt tot de (zwakkere) minderheid.

Een man met dezelfde kaakvorming maar waarvan bekend is dat hij vele malen eerlijker is, is:

Clarence Seedorf: Een oprecht man!

Waar is Magan bekend om? En waarom heeft ze het huwelijksaanzoek van Zalm nooit geaccepteerd?

Magan staat bekend als een “one-issue woman”, ook wel een aap die maar één trucje kent in de volksmond. Magan heeft zich door de jaren heen onmogelijk weten te maken bij de Islamitische burgers in Nederland, in de vele debatten bleek eens te meer dat ze niet luistert en niet oprecht geïnteresseerd is in het leed waarvan zij claimt dat heel Moslimvrouwen daaronder zouden lijden. In vele debatten is zij verslagen door daadwerkelijk intellectuele personen, een opsomming:

- El-Daoudi
- Imam Fawaz
- Arjen Robben
- Abou Jahjah

Is het eventuele vertrek van Magan een verrijking voor Nederland?

Dat is het zeker! Maar we zijn nog op de helft, alvorens we daadwerkelijk terug kunnen naar de tolerante rechtstaat van vroeger moeten “mensen” als Verdonk, Geertje Wilders, Ebru Umar en Efshan Ellian ook richting Kenya of elk willekeurig ander land gemanoeuvreerd worden. Nederland moet weer bestuurt worden door de Cohen-achtigen, Wouter Bos en bv. Jan Marijnissen zijn bekende telgen uit deze familie.

Kunnen we nog iets betekenen voor Magan?

Uiteraard! Het leek me een goed idee om een rekening te openen alwaar wij giften op kunnen storten, met deze aangeboden hulp kan zij zichzelf helpen om een waardig bestaan in Kenya op te bouwen. Tevens zijn ook bedragen als 5 euro geen enkel probleem, hiermee kan ze iets lekkers kopen voor onderweg: ik denk dat ze wel dol is op bounty!

Magan: Hoogmoed komt voor de val!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:13:57 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_37900756
Schopje ONZ ²
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:14:53 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_37900781
Of nog beter, een slotje
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:16:18 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37900832
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
In vele debatten is zij verslagen door daadwerkelijk intellectuele personen, een opsomming:

- El-Daoudi
- Imam Fawaz
- Abou Jahjah
!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_37900938
Van mij krijgt ze een pot pindakaas mee!
pi_37901599
quote:
Dat is het zeker! Maar we zijn nog op de helft, alvorens we daadwerkelijk terug kunnen naar de tolerante rechtstaat van vroeger moeten “mensen” als Verdonk, Geertje Wilders, Ebru Umar en Efshan Ellian ook richting Kenya of elk willekeurig ander land gemanoeuvreerd worden.
Over tolerant gesproken.. mensen met een andere mening moeten maar weg.

O ja, ik was vergeten dat dit gebruikelijk is voor mensen die iets over de islam te zeggen hebben wat de moslimpjes niet leuk vinden.. misschien tijd om zelf de koffers te pakken?
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:53:30 #7
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37901794
Goed onderbouwde tekst over de wandelgangen van Hirsi Magan van de afgelopen jaren.
De column legt de vinger op de zere plek. Het gebrek aan intellectuele capaciteitvan Magan werd door Ayaan medestanders verbloemd uit opportunistisch gedrag. Want waarom kon ze anders zo slecht debatteren? Hoe kon het dat de Marokkaans-Nederlandse intellectueel Edaoudi Hirsi Magan helemaal van de kaart afveegde tijdens een debat bij Rondom Tien? Hoe kan het dat Edaoudi samen met de Marokkaanse intellectueel Mohammed Cheppih Hirsi Ali ontmaskerde als niet-moslim?
Sjeik Imam Fawaz schreef op hoog literair niveau een overweldigende betoog tegen Magans uitroepen. En wat deed zij? Bij een gebrek aan een weerwoord deed ze bij de politie aangifte van bedreiging!
Wat voor concrete dingen heeft Magan gedaan in de politiek?
Hirsi ali heeft een Kamer aanwezigheidspercentage van net 20% wat bijzonder weinig is. Zij heeft nooit voorstellen ingediend, iets wat noodzakelijk is als men iets wil veranderen. Ze is absoluut gefaald in haar kamerplichten.
Ondertussen kon zij wel door heel Europa en Amerika reizen en lezingen geven en congressen bezoeken, presentaties van haar boek geven. Bij lezingen en het bezoeken van congressen komen er snel vergoedingen van een paar duizend euro in je pocket. Dus hoezo geen zelfverrijking, van dat geld is nooit iets naar mensenrechtsorganisaties of hulpstichtingen gegaan.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37901823
<knip, verkeerde topic>
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:57:19 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37901891
'Essay' noemt 'ie dat.

Maar goed, ze worden er niet beter op BSB.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37901916
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:53 schreef Super7fighter het volgende:
Hirsi ali heeft een Kamer aanwezigheidspercentage van net 20% wat bijzonder weinig is.
?

Waar kun je dat dan vergelijken ? Volgens mij zuig je dat namelijk uit je duim....
pi_37902045
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef K33T het volgende:

[..]

?

Waar kun je dat dan vergelijken ? Volgens mij zuig je dat namelijk uit je duim....
Inderdaad, volgens mij is het zelfs slechts 5%.
  woensdag 17 mei 2006 @ 01:09:37 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37902175
20% lijkt me een mooi gemiddelde voor een kamerlid.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37902245
Hmm, volgens mij begrijpen jullie het niet helemaal; hij draagt geen vergelijkingsmateriaal aan. En geeft geen bronnen ervan.

Daarom is het uit de zuim gezogen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 01:12:26 #14
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37902261
quote:
Hoe kan het dat Edaoudi samen met de Marokkaanse intellectueel Mohammed Cheppih Hirsi Ali ontmaskerde als niet-moslim?
Dat was niet zo moeilijk, dat "ontmaskeren". Het is nu niet bepaald zo dat ze een geheim van maakte dat ze het niet zo had met de islam waarin ze was opgegroeid.
quote:
Sjeik Imam Fawaz schreef op hoog literair niveau een overweldigende betoog tegen Magans uitroepen. En wat deed zij? Bij een gebrek aan een weerwoord deed ze bij de politie aangifte van bedreiging!
Dus als ik op hoog literair niveau een "overweldigende betoog" aan jouw adres richt, waarbij ik je bij wijze van spreken dood wens, nadat je al talloze bedreigingen hebt ontvangen en zelfs bent moeten onderduiken, dan mag dat zomaar? Goed dat ik het weet.
quote:
Wat voor concrete dingen heeft Magan gedaan in de politiek?
Hirsi ali heeft een Kamer aanwezigheidspercentage van net 20% wat bijzonder weinig is. Zij heeft nooit voorstellen ingediend, iets wat noodzakelijk is als men iets wil veranderen. Ze is absoluut gefaald in haar kamerplichten.
Ondertussen kon zij wel door heel Europa en Amerika reizen en lezingen geven en congressen bezoeken, presentaties van haar boek geven. Bij lezingen en het bezoeken van congressen komen er snel vergoedingen van een paar duizend euro in je pocket. Dus hoezo geen zelfverrijking, van dat geld is nooit iets naar mensenrechtsorganisaties of hulpstichtingen gegaan.
Wie zegt dat Hirsi Ali een verplichting heeft om het geld dat ze op een eerlijke manier verdient te storten aan mensenrechtenorganisaties of hulpstichtingen? Dan zouden zowat alle politici hun loon moeten weggeven, volgens jou?

Na ja, goed. Ik vind haar ook wel een one-issue-politica, maar tegen dit soort van overdreven hate-speech van jouw kant wil ik toch wel even ingaan. Je speelt het namelijk vooral op de vrouw. Dat vrouwenbesnijdenis alleen in bepaalde gebieden voorkomt, weet ik ook wel. Maar haar stelling is eerder dat de sociale structuur in moslimlanden vaak dat soort praktijken in stand houdt, dat dat onmenselijk is, en dat machthebbers in de islam (imams, mullahs, whatever) meer aan controle onderhevig moeten zijn.
Ze had net zo goed uit Pakistan afkomstig kunnen zijn en op het nippertje ontsnapt zijn aan een rituele verkrachting of een eremoord. Zou het voor jou een verschil uitmaken als ze dat ook aan "de islam" zou wijten? Want ook dat soort praktijken blijken in moslimlanden door geestelijken stilzwijgend te worden goedgekeurd.
---verdwijnt---
  woensdag 17 mei 2006 @ 01:34:33 #15
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37902801
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 01:11 schreef K33T het volgende:
Hmm, volgens mij begrijpen jullie het niet helemaal; hij draagt geen vergelijkingsmateriaal aan. En geeft geen bronnen ervan.

Daarom is het uit de zuim gezogen.
Waarom werd zij verweten onvoldoende aanwezig te zijn?
Waarom laat van Aartsen Weisglass dan uitzoeken of Hirsi Ali voldoende aanwezig is geweest?

http://www.nu.nl/news.jsp?n=632563&c=11

Voor alle zekerheid had Van Aartsen bij Kamervoorzitter Weisglas (ook VVD) nog eens gecheckt of Hirsi Ali voldoende aanwezig is in de Kamer.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 17 mei 2006 @ 01:54:06 #16
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37903214
Zo zo, dit flutwerkje past zeer goed in je oevre.
Say your prayers
pi_37903273
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 01:54 schreef Sickie het volgende:
Zo zo, dit flutwerkje past zeer goed in je oevre.
Sickie die het woord oevre [sic] gebruikt. .
I´m back.
pi_37903381
Heerlijk he Banshee, iedereen die kritiek heeft op die rare sekte van je moet weg als het aan jou ligt...
  woensdag 17 mei 2006 @ 02:15:28 #19
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37903613
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 01:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sickie die het woord oevre [sic] gebruikt. .
Mekkeren op typo's is hetzelfde als me letterlijk mijn gelijk geven. Bedankt!
Say your prayers
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:03:25 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37904943
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 02:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Heerlijk he Banshee, iedereen die kritiek heeft op die rare sekte van je moet weg als het aan jou ligt...
Ik ben inderdaad tegen mensen die maar één onderwerp hebben en bezig zijn 2 groepen te creeëren in Nederland. Simpel gezegd: ik ben tegen deze aasgieren die hun portemonnaie spekken met geld verdient over de ruggen van 1,5 miljoen Moslims.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:08:15 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37904982
1,5 miljoen moslims? Bron?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:15:22 #22
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_37905034
Je blijft lachen met BSB
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:42:33 #23
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_37905220
Je vergeet Leon de Winter en Femke kan ook erg goed opschieten met AHA; ze mailen met elkaar...
Nee, er zijn helemaal geen problemen binnen die 'sekte' (gejat, maar klinkt wel lekker) van jou. Dat is alleen al te zien aan het denkpatroon en redenatie waaraan deze topic ten grondslag ligt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:56:43 #24
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37905379
Ik ben en blijf fan van Ayaan , geweldig mens is het
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:58:13 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37905407
quote:
Goed onderbouwde tekst over de wandelgangen van Hirsi Magan van de afgelopen jaren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')