quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Flikker op, Erik, jij mag niet eens in dit topic![]()
Sorry Erik, maar de tranen sprongen in m'n ogen van het lachenquote:
Het zal de tijd van de maand wel zijn Erik, dan floepen er ineens dingen uit zowel van boven als beneden...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schrok een beetje van die post, want zo heb ik Isa nog nooit zien posten. Maar d'r PI maakt een hoop goed.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het zal de tijd van de maand wel zijn Erik, dan floepen er ineens dingen uit zowel van boven als beneden...
Hmm, ik begin me ineens te realiseren dat homo zijn zo ook z'n voordelen heeft![]()
Volgens Isa mag ik hier ook niet komen, maar eigenwijs en opstandig als ik ben (puber, hè), blijf ik toch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:25 schreef freecell het volgende:
Hey! wat doe ik hier dan?
Ik ben nog nooit mod geweest en zal het ook nooit worden.
Dit zou betekenen dat ik dit topic uit moet
ah, gossie..quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:25 schreef freecell het volgende:
Hey! wat doe ik hier dan?
Ik ben nog nooit mod geweest en zal het ook nooit worden.
Dit zou betekenen dat ik dit topic uit moet
Relnicht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens Isa mag ik hier ook niet komen, maar eigenwijs en opstandig als ik ben (puber, hè), blijf ik toch.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het zal de tijd van de maand wel zijn Erik, dan floepen er ineens dingen uit zowel van boven als beneden...
Hmm, ik begin me ineens te realiseren dat homo zijn zo ook z'n voordelen heeft![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ah, gossie..
Dan kom maar ff bij ome AR op schoot zitten![]()
Zeker ookal de tijd van de maand Tuurlijk, als jij het zegtquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:28 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Hoezo er floepen dingen uit? Er floept helemaal niets uit! Daarbij zijn vrouwen nooit chagrijnig, hebben ze altijd gelijk en poepen ze niet.
Je moet lief zijn voor vrouwen!
blijft natuurlijk het voordeel dat mannen minder badkamerruimte inpikken en niet hun benen hoeven te scheren. Daarbij heb je als homo nooit meer last van een vrouw die naast je in de auto zit en heel nodig moet plassen
* freecell kijkt argwanend naar de doorgestreepte lettertjesquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker ookal de tijd van de maand Tuurlijk, als jij het zegt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:31 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell] kijkt argwanend naar de doorgestreepte lettertjes[/me]
hmmmm
[me=freecell doet twee stapjes bij Tha-Erik vandaan
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
* Tha_Erik stukje chocolade aanbiedt.
Ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens Isa mag ik hier ook niet komen, maar eigenwijs en opstandig als ik ben (puber, hè), blijf ik toch.
Dat had je zelf al gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 02:03 schreef Isabeau het volgende:
En het woord verander was ook al fout gespeld![]()
Ik zit een vriendelijk verzoek te posten, en het enige wat je kan geven is kritiekquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had 40 rode rozen toch een leukere TT gevonden hoor....
Jij mag er ook naar kijken,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wil je wachten op Isa....??
Ok.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan je ff op msn komen Erik...
Dan hoop ik maar dat ik geen Isabeau nodig heb, dit weekendquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau is waarschijnlijk dit weekend erg weinig online (DnD meeting en we gaan buiten zitten)
Ik kom nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Gaat wel lukken. Ik zit nu op het balkon in de zoneven wachten op nog 2 mensen
Gaat 'ie daar niet van kapot?quote:
Er komen er al 8, vond ik wel genoeg eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |