niet meerquote:Op zondag 9 april 2006 15:20 schreef pascalheister het volgende:
alleen staan ze nu achter tegen grunn
2007 jaquote:Op zondag 9 april 2006 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dankje Tong.
In 2028 mag Ajax weer eens
Thanxquote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd PSV mannetjes..![]()
![]()
Feest ze.![]()
stonden we toch nog ff voor he :p
feliciteer je mij niet?quote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd PSV mannetjes..![]()
![]()
Feest ze.![]()
stonden we toch nog ff voor he :p
quote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
feliciteer je mij niet?als psvvrouwtje
Gefeliciteerd mevrouw..quote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef -Mo- het volgende:
Kampioenen
En nu mag de OP-pic geupdate worden
quote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
die zoek ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef daaaaan het volgende:
Heeft iemand een live-stream van de festiviteiten?
wil ik ook wel zien eigenlijkquote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef daaaaan het volgende:
Heeft iemand een live-stream van de festiviteiten?
inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
Komt dalijk vast aan met kampioensfeest van 3 minuten.
Teletekst-supporterrr!!!11111111111oneeleventwothreepikachufiretruck!quote:Op zondag 9 april 2006 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn plan was eerst
Zondag: Eindhoven
Maar heb geld even ergens anders voor nodig
Jij zat dus in de Arena ?quote:Op zondag 9 april 2006 16:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Teletekst-supporterrr!!!11111111111oneeleventwothreepikachufiretruck!
Nee, maar mijn club werd vandaag dan ook geen kampioenquote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij zat dus in de Arena ?
kan voorkomen dat mensen niet kunnen gaan.
Feyenoord en AZ zijn redelijk lang in de buurt gebleven hoor. Qua voetbal zijn die 2 zelfs beter.quote:Op zondag 9 april 2006 16:52 schreef Corksterr het volgende:
Terecht. Geen van alle anderen kwam ook maar enigszins in de buurt.
dankje clauquote:Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef clauwheee het volgende:
Feli PSV-ers!
Leuk, vanavond weer een dwaze Gomes op tv
Niet overdrijven.quote:Op zondag 9 april 2006 16:52 schreef Corksterr het volgende:
Terecht. Geen van alle anderen kwam ook maar enigszins in de buurt.
kan het ook niet zo zijn dat hij de mogelijkheid niet heeft om te gaanquote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zit de psv fan met de grootste bek thuis dan ?
wijven en kinderen op de huldiging bij psv pff
dat kan toch, moet ie ook zelf wetenquote:Op zondag 9 april 2006 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
maar wel de tijd heeft om te computeren ?
Je kan toch ook geldtekort hebben ofzo?quote:Op zondag 9 april 2006 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
maar wel de tijd heeft om te computeren ?
quote:Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar mijn club werd vandaag dan ook geen kampioen. En ik was niet helemaal serieus hoor
Titel van beste systeem en tactiekquote:Op zondag 9 april 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
PSV kampioen, zat er in.
Welke naam geven we aan de titel?
"Titel van de degelijkheid?"
few, gelukkig heb ik Digitale tv, kan OB ontvangen..quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef cultheld het volgende:
Wat een baggerstream van OB
nee groningen gaat hardquote:Op zondag 9 april 2006 18:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja die titels stromen toch altijd binnen
ook een beetje chovinistisch hequote:Op zondag 9 april 2006 18:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik het maar een muts vind
Dat die titels binnenstromen kan niemand ontkennen, lijkt me.
Doe jij FF rustig ja.quote:Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Almere-Dude het volgende:
PSV![]()
Als talpa niet begint met PSV-Groningen dan ga ik John persoonlijk opzoeken.
Talpa.![]()
So? Hij zeurt toch niet om een Nederlands paspoort?quote:Op zondag 9 april 2006 19:17 schreef HomerJ het volgende:
Farfan is nu 2 jaar in nederland en spreekt geen 1 woord Nederlands.
ja, ik ben jaloers
Maar Gomesquote:Op zondag 9 april 2006 19:17 schreef HomerJ het volgende:
Farfan is nu 2 jaar in nederland en spreekt geen 1 woord Nederlands.
ja, ik ben jaloers
In tegenstelling tot Farfan wel en het is een begin.quote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het Nederlands van Gomes was ook niet echt geweldig hoor.
Dat wel, maar als hij al twee jaar in Nederland zit dan is het niet echt geweldig te noemen allemaal. Ik snap overigens ook niet waarom Farfan Nederlands zou moeten spreken. Hij kan best communiceren met Gomes, Alex, Cocu, Pla en Hiddink.quote:Op zondag 9 april 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Farfan wel en het is een begin.
Ook via Planet te volgen: http://www.planet.nl/plan(...)tid=700553/sc=01af68quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef cultheld het volgende:
Wat een baggerstream van OB
Denk wel basisplek bv bij Anderlechtquote:Op zondag 9 april 2006 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lucius is een nuttige 12e man voor PSV. Niets meer, niets minder. Hij moet niet denken dat hij bij 'n subtopper opeens de grote man gaat worden.
quote:Op zondag 9 april 2006 19:58 schreef venomsnake het volgende:
LOL, die gast van OB, gaat die in Rotterdam psv sjaaltjes uitdelen..![]()
Heb de gehele dag OB geboycot maar ben nu toch aan het zappen geslagenquote:Op zondag 9 april 2006 19:58 schreef venomsnake het volgende:
LOL, die gast van OB, gaat die in Rotterdam psv sjaaltjes uitdelen..![]()
met een PSV sjaal om je nekquote:Op zondag 9 april 2006 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem gelijk de touwtyfus geslagen
quote:Op zondag 9 april 2006 20:01 schreef DutchGooner het volgende:
"ze hebben de drempels er voor uit de kleedkamer moeten halen"
Het lijkt me meer zo'n Linskens-type. Ideaal als 12e man bij PSV, maar ik zie 'm niet uitblinken bij Anderlecht.quote:Op zondag 9 april 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk wel basisplek bv bij Anderlecht
Denk ook niet dat hij daar zal uitblinken, maar een basisplek zit er voor hem daar wel in.quote:Op zondag 9 april 2006 20:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het lijkt me meer zo'n Linskens-type. Ideaal als 12e man bij PSV, maar ik zie 'm niet uitblinken bij Anderlecht.
Ze slaan goed door ja...quote:Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef TheVotary het volgende:
Daar heeft iemand nu best last van zijn rug. Lekker zo'n knuppel erin, hoppa.![]()
Geloof ik bestquote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef cultheld het volgende:
Westerhof verlulde zojuist dat Hiddink naar Rusland gaat
nee OBquote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Superheld het volgende:
Dat op talpa met die ME busjes? Viel allemaal wel mee vond ik.
Nee, de live stream op OB. Net gestopt.quote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Superheld het volgende:
Er zitten altijd halve gare tussenquote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef pascalheister het volgende:
beetje jammer dat een paar van die halve zolen weer de stoere bink gaan uithangen
He? Nou kijk ik met een schuin oog hoor, maar dat was toch pas net op Talpa en niet al twaalf minuten geleden?quote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Superheld het volgende:
Tis dat het een dag verschuift is...quote:Op zondag 26 februari 2006 14:37 schreef mcyodogg het volgende:
Ala Mourinho zeg ik dat we 8 april kampioen worden bij PSV-Groninbgen.
is toch netjes hoorquote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
Hee, wel in februari gezegd he. Maar oke, het was niet een heel gewaagde voorspelling, nee.
idd Grolsch was beter geweestquote:Op zondag 9 april 2006 22:30 schreef rubbereend het volgende:
en dat reclame doek van Bavaria om het balkon af te sluiten na de huldiging
je geniet er van, of niet soms?quote:Op zondag 9 april 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel zijn er opgepakt ?
inderdaad dat zal neit minder zijn geworden ander had het contract niet verlengd hoeven worden. Misschien afgerond naar 10 miljoenquote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk het.
Wel niet minder dan 9 miljoen
dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef XAVI het volgende:
Joepie mooi feesje cocu zei eigenlijk dat ie nog wel een jaartje der aan vast zou plakken dus dat wordt volgend jaar weer rond deze tijd feest
Ik neem aan dat het bedrag gewoon verhoogd is naar iets van 15 miljoen, waarom zou PSV anders die jongen veel meer salaris gaan biedenquote:Op zondag 9 april 2006 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad dat zal neit minder zijn geworden ander had het contract niet verlengd hoeven worden. Misschien afgerond naar 10 miljoen
Dan zal ajax Blind toch eerst moeten ontslaan of wegpromoveren.quote:Op maandag 10 april 2006 09:44 schreef Joenes het volgende:
Mooi Kampioenschap!
Jan Wouters trouwens assisten trainer volgend jaar volgens het Brabants Dagblad. Ten Cate moet de hoofdtrainer worden, maar die zou nog meer aanbiedingen hebben. BD suggereert dat Ajax ook intresse zou hebben in hem als opvolger van Blind
volgens mij zeg ik ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 10 april 2006 09:26 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het bedrag gewoon verhoogd is naar iets van 15 miljoen, waarom zou PSV anders die jongen veel meer salaris gaan bieden
Ow ja, das waar ook. Dat ding vergeet ik helemaal. Ik heb zo'n naar voorgevoel dat Ajax er met dat ding vandoor gaat na strafschoppen of zoquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Kunnen nog een beker feest krijgen
quote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik tegen Feyenoord helemaal niks, ik verwacht dat het feestje van gisteren nog in de benen zit woensdag.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef leolinedance het volgende:
Ik sprak net een zweedse msn maat. Hij had met een ajax hooligan gesproken en die had hem verteld dat er 7 mei doden gaan vallen bij die boeren![]()
wtf is er op 7 mei?
quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef leolinedance het volgende:
Ik sprak net een zweedse msn maat. Hij had met een ajax hooligan gesproken en die had hem verteld dat er 7 mei doden gaan vallen bij die boeren![]()
wtf is er op 7 mei?
Een zweed die met een Ajax hooligan praatquote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef leolinedance het volgende:
wtf is er op 7 mei?
Dan ben ik jarig en de finale wordt gespeeld.quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef leolinedance het volgende:
wtf is er op 7 mei?
quote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef pascalheister het volgende:
hij blijft leuk![]()
http://www.omroepbrabant.nl/dialog/?title=Bekijk%20het%20videofragment&page=media.aspx?type=newsvideo&id=60537
Wauw, zeer boeiend!quote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef pascalheister het volgende:
hij blijft leuk![]()
Rotterdam
Amsterdam
Hilarischquote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef pascalheister het volgende:
hij blijft leuk![]()
Rotterdam
Amsterdam
Dat is het wel degelijk ja, origineel ook nogquote:
Ik heb die kerel leren kennen via een computerspelletje. Hij bleek een die hard psv fan te zijn! Hij wist alles te vertellen. Heb nu contact met hem via msn. Die ajax hooligan enzo daar weet ik verder niks vanaf. Hij vertelde het mij vanmiddagquote:Op maandag 10 april 2006 18:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een zweed die met een Ajax hooligan praat![]()
Wow, dat is coolquote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien al gemeld maar in het Brabants Dagblad van vandaag staat een artikel van 2 Engelse PSV supporters uit Newcastle die elke wedstrijd op en neer reizen
quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien al gemeld maar in het Brabants Dagblad van vandaag staat een artikel van 2 Engelse PSV supporters uit Newcastle die elke wedstrijd op en neer reizen
idd,alleen betalen hun met zijn 2en minder als ik in mijn eentje dit seizoenquote:
Arsenal heeft dan ook duurdere spelers en een nare Fransoos als trainer die een hoop onkosten met zich mee brengt.quote:Op maandag 10 april 2006 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,alleen betalen hun met zijn 2en minder als ik in mijn eentje dit seizoen
Ik denk dat het grootste verschil idd in de seizoenskaart zit.quote:Op maandag 10 april 2006 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arsenal heeft dan ook duurdere spelers en een nare Fransoos als trainer die een hoop onkosten met zich mee brengt.
Inderdaad veel respect voor supporters die van zo ver komen.quote:Op maandag 10 april 2006 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste verschil idd in de seizoenskaart zit.
Maar absoluut respect voor die 2.
Ik ben dadelijk blij als het seizoen erop zit dat ik effe rust heb voor dat "kippeneindje" Den Bosch-London maar Newcastle-Liverpool-Amsterdam-Eindhoven is toch effe wat anders
Chelseaquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad veel respect voor supporters die van zo ver komen.
Ik ben trouwens volgend jaar van plan om Chelsea een keer te bezoeken. Als de tijd zover is, kan ik je dan wat vragen daarover stellen, aangezien je toch vaak in de buurt komt?
Dat had jij natuurlijk wel even willen doen he internetbikkel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:43 schreef daaaaan het volgende:
Jammer dat die teringmongool van OB niet het ziekenhuis ingetrapt is.
Heel graag jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat had jij natuurlijk wel even willen doen he internetbikkel?![]()
Zo ver is het toch nog niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:11 schreef Neoktheone het volgende:
Crap, kaapt Ajax Ten Cate voor onze neus weg
Ten Cate is een Amsterdammer, maar ik vind hem wel bij PSV passen, maar nu schijnen ze weer voor Jol te gaan (volgens Derksen) en dat vind ik wel een goed alternatief natuurlijk. Toch geloof ik Derksen niet. Hij heeft het al vaker mis gehad en lult ook maar wat (Alex zou in de winterstop toch al vertrekken?).quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo ver is het toch nog niet?
Maar daarnaast past Ten Cate mijn inziens veel beter bij Ajax dan bij PSV. Ik vind Henk allesbehalve een PSV-uitstraling hebben.
quote:«Simons beste transfer van PSV»
BRUSSEL Neen, hij maakte geen 25 doelpunten. En hij liep niet méér 'in the picture' dan nodig. Timmy Simons was de voorbije acht maanden gewoon zichzelf en dat volstond om een flink aandeel op te eisen in PSV Eindhovens negentiende kampioenstitel. «Een stille, maar o zo gewaardeerde kracht» en «de beste transfer die PSV afgelopen zomer realiseerde», zo oordelen Youri Mulder en Hugo Borst, twee van de meest opgevoerde tv-analisten bij onze noorderburen.
Hugo Borst staat in Nederland bekend om zijn vlijmscherpe columns in het 'Algemeen Dagblad' en zijn al even snedige analyses op de NOS. Maar over Timmy Simons krijgt hij geen kwaad woord over de lippen. «Hij heeft het voortreffelijk gedaan», aldus de Rotterdammer. «Zijn inbreng was niet zo groot als die van Philip Cocu, maar hij hoort zeker thuis in het rijtje van de vijf spelers die PSV naar een hoger niveau stuwden en de titel bezorgden. Timmy Simons heeft zich weten te manifesteren als de stille, gewaardeerde kracht van de Eindhovense club. Een beetje in een rol als Franky Van der Elst of Jan Wouters. Hij heeft geen groot ego, denkt enkel aan het belang van de ploeg én hij kent zijn beperkingen. Voor PSV is hij dus heel nuttig geweest. Ook in het leerproces en de ontwikkeling van jonge talenten als Ibrahim Affelay en Ismail Aissati.»
Boven de Moerdijk rezen aanvankelijk nochtans vragen omtrent de slaagkansen van de Rode Duivel bij PSV. «Volkomen onterecht», aldus Hugo Borst. «Hoewel zijn start niet bepaald overtuigend was als centrale verdediger. Maar na een zestal matchen haalde hij als middenvelder zijn verwachte peil en dat hield hij vervolgens een hele competitie vol. Afgelopen zomer was hij ook in beeld bij Feyenoord, maar toen dat nieuws uitlekte, sprong PSV op de kar. Goed voor PSV, dat zijn beste transfer realiseerde van het tussenseizoen.»
champions league
Youri Mulder is het volmondig eens. «Timmy Simons is een heel goede speler en dat bewees hij de voorbije maanden», oppert de gewezen spits van onder meer Schalke 04. «Zijn debuut was niet zo best, maar daar raakte hij snel overheen. Het was ook niet niks om bij PSV een compleet nieuw middenveld te moeten dirigeren, na het vertrek van Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji Sung Park. Anderzijds kan ik me inbeelden dat het soms fijner is om in een team terecht te komen waar veel nieuwe elementen rondlopen, want dan is de druk om meteen te presteren kleiner.»
«Vooral in de Champions League heeft het Nederlandse publiek kennis kunnen maken met de grote kracht van Timmy Simons», weet Youri Mulder nog. «Toen hield hij meestal de draaischijf van de tegenstander uit de wedstrijd: die Lincoln van Schalke, of Kaka van AC Milan. Het was misschien iets minder frappant in de eredivisie, al haalde hij dat niveau toen doorgaans ook. Knap.» (PVZ)
PN
Het Laatste Nieuws, pagina 19, 469 woorden
© 2006 Aurex n.v.
Leuk artikel en terecht Timmy heeft gewoon een erg goed seizoen gedraaid.quote:
Derksen zit er inderdaad weleens naast. Abramovic zou de GRaafschap kopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ten Cate is een Amsterdammer, maar ik vind hem wel bij PSV passen, maar nu schijnen ze weer voor Jol te gaan (volgens Derksen) en dat vind ik wel een goed alternatief natuurlijk. Toch geloof ik Derksen niet. Hij heeft het al vaker mis gehad en lult ook maar wat (Alex zou in de winterstop toch al vertrekken?).
heeft die dat echt geroepen?.. whahahaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Derksen zit er inderdaad weleens naast. Abramovic zou de GRaafschap kopen
jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
heeft die dat echt geroepen?.. whahaha![]()
![]()
Oh ja, bron ofzo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef leolinedance het volgende:
Cocu stopt als international na wk...
Cocu gisteren bij VIquote:
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Ik ga er niet vanuit dat hij op zijn 37ste nog een EK gaat spelen... Al hebben we het hier wel over Cocu...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, staat ook al op PSV.nl
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11566
quote:10/4/2006 - Philips heeft aflopende contract 'nog altijd niet' verlengd
(Gepost door RvN)
Het Brabants Dagblad meldt dat shirtsponsor Philips het aflopende contract 'nog altijd niet' heeft verlengd. Volgens de krant is die positie van de sponsor interessant omdat er binnen de RvC en de sponsors weerstand zou bestaan tegen het solistische optreden van Timmer.
PSV Netwerk
Hiddink zou graag naast zijn functie als bondscoach van Rusland een rol zijn blijven spelen bij PSV, zo meldt het BD. Bij de leiding van PSV was dat echter geen optie.
Hahahaha LoL.. wat een humor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jahij zou de Graafschap willen kopen om talenten te stallen
Simons is idd een hele goede aankoop geweest.quote:
Daar kwam hij vrij snel op terugquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Simons is idd een hele goede aankoop geweest.
Wat zei cultheld destijds ook al weer over hem? Domme houthakker ofzo?![]()
inderdaad en er zijn er ook die beweerden dat Alex niet goed genoeg was en dat Gomes een slachte keeper is.................quote:
En vergeet de grote groep niet die Park en Lee te licht vonden (mezelf incluisquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad en er zijn er ook die beweerden dat Alex niet goed genoeg was en dat Gomes een slachte keeper is.................
oja, daar heb ik altijd wel vertrouwen in gehadquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En vergeet de grote groep niet die Park en Lee te licht vonden (mezelf incluis)
Klopt, gelukkig heb jij wel altijd gelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:55 schreef XAVI het volgende:
Cultje heeft het wel vaker niet helemaal goed
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig heb jij wel altijd gelijk![]()
er komen er nog wel meer uit de ajaxopleiding, als dat een probleem is voor supporters dan zouden we weinig prijzen gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die niet dacht dat Lee een goede voetballer was kan beter Handbal supporter of zo worden.
Verder zit er al 2 Mokumers bij PSV, lekker boeiend dat Ten Cate uit 020 komt
'88 kan je dan wel wegstrepen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komen er nog wel meer uit de ajaxopleiding, als dat een probleem is voor supporters dan zouden we weinig prijzen gewonnen hebben
dat waren vooral ex ajax spelers, weinig uit de jeugdopleiding volgens mij.quote:
Je mag ons nog een keer feliciteren hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:41 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Had ik de PSV-fans hier al gefeliciteerd met de titel?
de reden waarom ze gaan is erg mooiquote:Op woensdag 12 april 2006 00:05 schreef ErikT het volgende:
PSV gaat naar Halle. De busreis is zeker niet gratisIk wil daar wel ff heen, ik ken daar iemand.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Weet iemand of het het uitvak uitverkocht is voor vanavond?
quote:Het legioen met één trein naar Eindhoven [wijzig]
Net als afgelopen seizoen, is het bezoekersvak bij niet één competitiewedstrijd uitverkocht geweest. Maximaal 800 supporters van Feyenoord komen woensdag met de trein naar Eindhoven. Er waren 1.600 kaarten beschikbaar. De Rotterdamse supporters reizen net als vorig jaar met slechts één trein naar Eindhoven.
Ach ja, ik heb ze ook nog nooit hand in hand zien lopen...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:31 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[afbeelding]
Beasley, de enige pimpdaddy van de eredivisie
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:31 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[afbeelding]
Beasley, de enige pimpdaddy van de eredivisie
Lijkt me nietquote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
"Da Beas"
Ik had trouwenbs vannacht gedroomd dat het vanavond 3-3 zou worden. Spektakel natuurlijk, maar ik teken er niet voor. Maar goed, Kuijt was een van de doelpuntenmakers, dus ik ren nog niet meteen naar het wedkantoor.
quote:
Kuyt er nu echt niet bij?
Tegenover het Algemeen Dagblad liet Dirk Kuyt weten dat de kans behoorlijk is dat hij na ruim vijf jaar dan toch voor de eerste keer moet ontbreken woensdag. 'In Heerenveen kon ik vrijdag spelen met een verdovende injectie in mijn voet. Tijdens de wedstrijd kon ik het daardoor goed volhouden, maar ik wil eigenlijk niet nog een keer de spuit erin zetten met de play-offs op komst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |