Tis dat het een dag verschuift is...quote:Op zondag 26 februari 2006 14:37 schreef mcyodogg het volgende:
Ala Mourinho zeg ik dat we 8 april kampioen worden bij PSV-Groninbgen.
is toch netjes hoorquote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
Hee, wel in februari gezegd he. Maar oke, het was niet een heel gewaagde voorspelling, nee.
idd Grolsch was beter geweestquote:Op zondag 9 april 2006 22:30 schreef rubbereend het volgende:
en dat reclame doek van Bavaria om het balkon af te sluiten na de huldiging
je geniet er van, of niet soms?quote:Op zondag 9 april 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel zijn er opgepakt ?
inderdaad dat zal neit minder zijn geworden ander had het contract niet verlengd hoeven worden. Misschien afgerond naar 10 miljoenquote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk het.
Wel niet minder dan 9 miljoen
dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef XAVI het volgende:
Joepie mooi feesje cocu zei eigenlijk dat ie nog wel een jaartje der aan vast zou plakken dus dat wordt volgend jaar weer rond deze tijd feest
Ik neem aan dat het bedrag gewoon verhoogd is naar iets van 15 miljoen, waarom zou PSV anders die jongen veel meer salaris gaan biedenquote:Op zondag 9 april 2006 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad dat zal neit minder zijn geworden ander had het contract niet verlengd hoeven worden. Misschien afgerond naar 10 miljoen
Dan zal ajax Blind toch eerst moeten ontslaan of wegpromoveren.quote:Op maandag 10 april 2006 09:44 schreef Joenes het volgende:
Mooi Kampioenschap!
Jan Wouters trouwens assisten trainer volgend jaar volgens het Brabants Dagblad. Ten Cate moet de hoofdtrainer worden, maar die zou nog meer aanbiedingen hebben. BD suggereert dat Ajax ook intresse zou hebben in hem als opvolger van Blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |