inderdaad dat zal neit minder zijn geworden ander had het contract niet verlengd hoeven worden. Misschien afgerond naar 10 miljoenquote:Op zondag 9 april 2006 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk het.
Wel niet minder dan 9 miljoen
dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef XAVI het volgende:
Joepie mooi feesje cocu zei eigenlijk dat ie nog wel een jaartje der aan vast zou plakken dus dat wordt volgend jaar weer rond deze tijd feest
Ik neem aan dat het bedrag gewoon verhoogd is naar iets van 15 miljoen, waarom zou PSV anders die jongen veel meer salaris gaan biedenquote:Op zondag 9 april 2006 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad dat zal neit minder zijn geworden ander had het contract niet verlengd hoeven worden. Misschien afgerond naar 10 miljoen
Dan zal ajax Blind toch eerst moeten ontslaan of wegpromoveren.quote:Op maandag 10 april 2006 09:44 schreef Joenes het volgende:
Mooi Kampioenschap!
Jan Wouters trouwens assisten trainer volgend jaar volgens het Brabants Dagblad. Ten Cate moet de hoofdtrainer worden, maar die zou nog meer aanbiedingen hebben. BD suggereert dat Ajax ook intresse zou hebben in hem als opvolger van Blind
volgens mij zeg ik ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 10 april 2006 09:26 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het bedrag gewoon verhoogd is naar iets van 15 miljoen, waarom zou PSV anders die jongen veel meer salaris gaan bieden
Ow ja, das waar ook. Dat ding vergeet ik helemaal. Ik heb zo'n naar voorgevoel dat Ajax er met dat ding vandoor gaat na strafschoppen of zoquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Kunnen nog een beker feest krijgen
quote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik tegen Feyenoord helemaal niks, ik verwacht dat het feestje van gisteren nog in de benen zit woensdag.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef leolinedance het volgende:
Ik sprak net een zweedse msn maat. Hij had met een ajax hooligan gesproken en die had hem verteld dat er 7 mei doden gaan vallen bij die boeren![]()
wtf is er op 7 mei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |