nee groningen gaat hardquote:Op zondag 9 april 2006 18:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja die titels stromen toch altijd binnen
ook een beetje chovinistisch hequote:Op zondag 9 april 2006 18:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik het maar een muts vind
Dat die titels binnenstromen kan niemand ontkennen, lijkt me.
Doe jij FF rustig ja.quote:Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Almere-Dude het volgende:
PSV![]()
Als talpa niet begint met PSV-Groningen dan ga ik John persoonlijk opzoeken.
Talpa.![]()
So? Hij zeurt toch niet om een Nederlands paspoort?quote:Op zondag 9 april 2006 19:17 schreef HomerJ het volgende:
Farfan is nu 2 jaar in nederland en spreekt geen 1 woord Nederlands.
ja, ik ben jaloers
Maar Gomesquote:Op zondag 9 april 2006 19:17 schreef HomerJ het volgende:
Farfan is nu 2 jaar in nederland en spreekt geen 1 woord Nederlands.
ja, ik ben jaloers
In tegenstelling tot Farfan wel en het is een begin.quote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het Nederlands van Gomes was ook niet echt geweldig hoor.
Dat wel, maar als hij al twee jaar in Nederland zit dan is het niet echt geweldig te noemen allemaal. Ik snap overigens ook niet waarom Farfan Nederlands zou moeten spreken. Hij kan best communiceren met Gomes, Alex, Cocu, Pla en Hiddink.quote:Op zondag 9 april 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Farfan wel en het is een begin.
Ook via Planet te volgen: http://www.planet.nl/plan(...)tid=700553/sc=01af68quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef cultheld het volgende:
Wat een baggerstream van OB
Denk wel basisplek bv bij Anderlechtquote:Op zondag 9 april 2006 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lucius is een nuttige 12e man voor PSV. Niets meer, niets minder. Hij moet niet denken dat hij bij 'n subtopper opeens de grote man gaat worden.
quote:Op zondag 9 april 2006 19:58 schreef venomsnake het volgende:
LOL, die gast van OB, gaat die in Rotterdam psv sjaaltjes uitdelen..![]()
Heb de gehele dag OB geboycot maar ben nu toch aan het zappen geslagenquote:Op zondag 9 april 2006 19:58 schreef venomsnake het volgende:
LOL, die gast van OB, gaat die in Rotterdam psv sjaaltjes uitdelen..![]()
met een PSV sjaal om je nekquote:Op zondag 9 april 2006 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem gelijk de touwtyfus geslagen
quote:Op zondag 9 april 2006 20:01 schreef DutchGooner het volgende:
"ze hebben de drempels er voor uit de kleedkamer moeten halen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |