Het lijkt me meer zo'n Linskens-type. Ideaal als 12e man bij PSV, maar ik zie 'm niet uitblinken bij Anderlecht.quote:Op zondag 9 april 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk wel basisplek bv bij Anderlecht
Denk ook niet dat hij daar zal uitblinken, maar een basisplek zit er voor hem daar wel in.quote:Op zondag 9 april 2006 20:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het lijkt me meer zo'n Linskens-type. Ideaal als 12e man bij PSV, maar ik zie 'm niet uitblinken bij Anderlecht.
Ze slaan goed door ja...quote:Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef TheVotary het volgende:
Daar heeft iemand nu best last van zijn rug. Lekker zo'n knuppel erin, hoppa.![]()
Geloof ik bestquote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef cultheld het volgende:
Westerhof verlulde zojuist dat Hiddink naar Rusland gaat
nee OBquote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Superheld het volgende:
Dat op talpa met die ME busjes? Viel allemaal wel mee vond ik.
Nee, de live stream op OB. Net gestopt.quote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Superheld het volgende:
Er zitten altijd halve gare tussenquote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef pascalheister het volgende:
beetje jammer dat een paar van die halve zolen weer de stoere bink gaan uithangen
He? Nou kijk ik met een schuin oog hoor, maar dat was toch pas net op Talpa en niet al twaalf minuten geleden?quote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Superheld het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |