Heel graag jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat had jij natuurlijk wel even willen doen he internetbikkel?![]()
Zo ver is het toch nog niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:11 schreef Neoktheone het volgende:
Crap, kaapt Ajax Ten Cate voor onze neus weg
Ten Cate is een Amsterdammer, maar ik vind hem wel bij PSV passen, maar nu schijnen ze weer voor Jol te gaan (volgens Derksen) en dat vind ik wel een goed alternatief natuurlijk. Toch geloof ik Derksen niet. Hij heeft het al vaker mis gehad en lult ook maar wat (Alex zou in de winterstop toch al vertrekken?).quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo ver is het toch nog niet?
Maar daarnaast past Ten Cate mijn inziens veel beter bij Ajax dan bij PSV. Ik vind Henk allesbehalve een PSV-uitstraling hebben.
quote:«Simons beste transfer van PSV»
BRUSSEL Neen, hij maakte geen 25 doelpunten. En hij liep niet méér 'in the picture' dan nodig. Timmy Simons was de voorbije acht maanden gewoon zichzelf en dat volstond om een flink aandeel op te eisen in PSV Eindhovens negentiende kampioenstitel. «Een stille, maar o zo gewaardeerde kracht» en «de beste transfer die PSV afgelopen zomer realiseerde», zo oordelen Youri Mulder en Hugo Borst, twee van de meest opgevoerde tv-analisten bij onze noorderburen.
Hugo Borst staat in Nederland bekend om zijn vlijmscherpe columns in het 'Algemeen Dagblad' en zijn al even snedige analyses op de NOS. Maar over Timmy Simons krijgt hij geen kwaad woord over de lippen. «Hij heeft het voortreffelijk gedaan», aldus de Rotterdammer. «Zijn inbreng was niet zo groot als die van Philip Cocu, maar hij hoort zeker thuis in het rijtje van de vijf spelers die PSV naar een hoger niveau stuwden en de titel bezorgden. Timmy Simons heeft zich weten te manifesteren als de stille, gewaardeerde kracht van de Eindhovense club. Een beetje in een rol als Franky Van der Elst of Jan Wouters. Hij heeft geen groot ego, denkt enkel aan het belang van de ploeg én hij kent zijn beperkingen. Voor PSV is hij dus heel nuttig geweest. Ook in het leerproces en de ontwikkeling van jonge talenten als Ibrahim Affelay en Ismail Aissati.»
Boven de Moerdijk rezen aanvankelijk nochtans vragen omtrent de slaagkansen van de Rode Duivel bij PSV. «Volkomen onterecht», aldus Hugo Borst. «Hoewel zijn start niet bepaald overtuigend was als centrale verdediger. Maar na een zestal matchen haalde hij als middenvelder zijn verwachte peil en dat hield hij vervolgens een hele competitie vol. Afgelopen zomer was hij ook in beeld bij Feyenoord, maar toen dat nieuws uitlekte, sprong PSV op de kar. Goed voor PSV, dat zijn beste transfer realiseerde van het tussenseizoen.»
champions league
Youri Mulder is het volmondig eens. «Timmy Simons is een heel goede speler en dat bewees hij de voorbije maanden», oppert de gewezen spits van onder meer Schalke 04. «Zijn debuut was niet zo best, maar daar raakte hij snel overheen. Het was ook niet niks om bij PSV een compleet nieuw middenveld te moeten dirigeren, na het vertrek van Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji Sung Park. Anderzijds kan ik me inbeelden dat het soms fijner is om in een team terecht te komen waar veel nieuwe elementen rondlopen, want dan is de druk om meteen te presteren kleiner.»
«Vooral in de Champions League heeft het Nederlandse publiek kennis kunnen maken met de grote kracht van Timmy Simons», weet Youri Mulder nog. «Toen hield hij meestal de draaischijf van de tegenstander uit de wedstrijd: die Lincoln van Schalke, of Kaka van AC Milan. Het was misschien iets minder frappant in de eredivisie, al haalde hij dat niveau toen doorgaans ook. Knap.» (PVZ)
PN
Het Laatste Nieuws, pagina 19, 469 woorden
© 2006 Aurex n.v.
Leuk artikel en terecht Timmy heeft gewoon een erg goed seizoen gedraaid.quote:
Derksen zit er inderdaad weleens naast. Abramovic zou de GRaafschap kopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ten Cate is een Amsterdammer, maar ik vind hem wel bij PSV passen, maar nu schijnen ze weer voor Jol te gaan (volgens Derksen) en dat vind ik wel een goed alternatief natuurlijk. Toch geloof ik Derksen niet. Hij heeft het al vaker mis gehad en lult ook maar wat (Alex zou in de winterstop toch al vertrekken?).
heeft die dat echt geroepen?.. whahahaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Derksen zit er inderdaad weleens naast. Abramovic zou de GRaafschap kopen
jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
heeft die dat echt geroepen?.. whahaha![]()
![]()
Oh ja, bron ofzo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef leolinedance het volgende:
Cocu stopt als international na wk...
Cocu gisteren bij VIquote:
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Ik ga er niet vanuit dat hij op zijn 37ste nog een EK gaat spelen... Al hebben we het hier wel over Cocu...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, staat ook al op PSV.nl
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11566
quote:10/4/2006 - Philips heeft aflopende contract 'nog altijd niet' verlengd
(Gepost door RvN)
Het Brabants Dagblad meldt dat shirtsponsor Philips het aflopende contract 'nog altijd niet' heeft verlengd. Volgens de krant is die positie van de sponsor interessant omdat er binnen de RvC en de sponsors weerstand zou bestaan tegen het solistische optreden van Timmer.
PSV Netwerk
Hiddink zou graag naast zijn functie als bondscoach van Rusland een rol zijn blijven spelen bij PSV, zo meldt het BD. Bij de leiding van PSV was dat echter geen optie.
Hahahaha LoL.. wat een humor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jahij zou de Graafschap willen kopen om talenten te stallen
Simons is idd een hele goede aankoop geweest.quote:
Daar kwam hij vrij snel op terugquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Simons is idd een hele goede aankoop geweest.
Wat zei cultheld destijds ook al weer over hem? Domme houthakker ofzo?![]()
inderdaad en er zijn er ook die beweerden dat Alex niet goed genoeg was en dat Gomes een slachte keeper is.................quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |