Misschien is de hel iets voor hem. Inspiratiebron voor een nieuw boekquote:Op maandag 10 april 2006 15:16 schreef pberends het volgende:
Mulisch, maar het hiernamaals wil 'm niet hebben.
Die vent is gewoon volgens de Wit Russische regels democratisch gekozen, net zoals dat in Amerika gaat.quote:
Reve staat klaar bij de hemelpoort om Mulisch een enkeltje hel te geven op een taki taki-schip.quote:Op maandag 10 april 2006 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien is de hel iets voor hem. Inspiratiebron voor een nieuw boek.
Ja, dat begrijpen we tenminste.quote:Op maandag 10 april 2006 15:32 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het toch dat al die hoofdrechercheurs van die autochtone ouwe seniele bakbeesten zijn? Das toch niet meer van deze tijd, wat gaan ze doen, crimineel Pietje Paljas oppakken en de telefoon van Hans Anders afluisteren??
En Jezus ookquote:Op maandag 10 april 2006 09:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit is waarom God dood verklaard is.
quote:Exit-polls: Berlusconi verliest
VerkiezingenDe verkiezingen in Italië lijken gewonnen te zijn door de centrum-linkse coalitie van Romano Prodi. Zijn voornaamste tegenstander, de rechtse coalitie onder aanvoering van de huidige premier Silvio Berlusconi zou volgens exit-polls 45 tot 49% van de stemmen hebben gehaald, tegen 50 tot 54% voor Prodi.
De stemlokalen waren gisteren de hele dag en vandaag tot 15.00 uur open. De uiteindelijke uitslag zal nog even op zich laten wachten.
Kruizigen en stenigenquote:
Geen idee, al die grappenmakers geloofden volgens mij alleen maar in politiek, de politiek van de genade van Jezus.quote:Op maandag 10 april 2006 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
Dus eigenlijk is Prodi nu Judas hè? Of hoe zat het nou.
Het is altijd handig om de cda'er om de oren te kunnen slaan met ietsquote:Op maandag 10 april 2006 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het interesseert me totaal niet, dus ik koop wel een ander blaadje (voor de artikels!)
quote:Op maandag 10 april 2006 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het interesseert me totaal niet, dus ik koop wel een ander blaadje (voor de artikels!)
Is er al een Fokke en Sukke over Reve met de tekst ''listen duckie'' ?quote:Op maandag 10 april 2006 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien is de hel iets voor hem. Inspiratiebron voor een nieuw boek.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, als je eenmaal door de propedeuse bent gooit zo'n antwoord hoge ogen.
Grappenmaker.quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef Tafkahs het volgende:
helaas.. weinig klapvee vandaag, Butters
quote:Darfur-crisis: interview met Jan Pronk
De vredesonderhandelingen tussen de Soedanese regering en rebellen zijn gisteren op niets uitgelopen. De strijdende partijen overlegden in Nigeria om de weg vrij te maken voor een vredesverdrag dat een eind moet maken aan het geweld in Darfur. In Netwerk een interview met de VN-gezant voor de Soedanese regio, Jan Pronk.
van een Pronk Peak is dus nog geen sprakequote:Op maandag 10 april 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
Pronkie Bonkie bewijst in Netwerk vanavond weer dat fossielen wel degelijk kunnen praten:
[..]
Dat boeit ook niet als je in de it werkt, godzijdank ligt dat ver achter mequote:Op maandag 10 april 2006 18:26 schreef sigme het volgende:
Ik ben bij echte ambtenaren geweest vandaag. Loket Bouwen en Wonen. Het meisje liep op me af en zei: hé jou, ken ik, jij bent sigme, toch? Ze heeft bij me op de middelbare school gezeten.
Ik herken collega's van een half jaar geleden niet eens meer.
Maar ik herken ook geen exklasgenoten, en geen collega's van de vorige werkgever - geen IT. Ik ben niet zo goed in namen en gezichtenquote:Op maandag 10 april 2006 18:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet als je in de it werkt, godzijdank ligt dat ver achter me
Is dat ergquote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar ik herken ook geen exklasgenoten, en geen collega's van de vorige werkgever - geen IT. Ik ben niet zo goed in namen en gezichten.
Het is een beetje genant, als mensen mij in één oogopslag herkennen, zich mijn naam herinneren, weten wanneer en waar ze mij van kennen, en ik alleen een beetje glazig kijk, omdat de persoon mij geheel niet bekend voorkomt.quote:
Ik hoop het ook, maar hoe kom je er zomaar bij mij dit te vragen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij erg rijk mag worden.
Dan weet ik dat ik weer eens te veel heb gedronken.quote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een beetje genant, als mensen mij in één oogopslag herkennen, zich mijn naam herinneren, weten wanneer en waar ze mij van kennen, en ik alleen een beetje glazig kijk, omdat de persoon mij geheel niet bekend voorkomt.
Op een of andere manier herken ik de mensen uit de tijd dat ik vaak veel dronk wel. Ik kan zelfs meestal op hun naam komen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik weer eens te veel heb gedronken.
Verontwaardigd je pop in gaan en beginnen met : wat ze me nou vertellen..quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Werken in de IT dat is mijn doom scenario.
Grappige is dat ik naar dat scenario toewerk. Help wie redt mij.
Je moeder!quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Werken in de IT dat is mijn doom scenario.
Grappige is dat ik naar dat scenario toewerk. Help wie redt mij.
Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen, is het niet?quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Op een of andere manier herken ik de mensen uit de tijd dat ik vaak veel dronk wel. Ik kan zelfs meestal op hun naam komen.
Misschien moet ik maar weer gewoon nachtvlinder worden, met veel bier. En dan ga ik ook weer rokenEn dan word ik ook weer gewoon werkloos. * sigme droomt weg.. Later als ik groot ben..
Wat is pop?quote:Op maandag 10 april 2006 19:43 schreef Tafkahs het volgende:
Verontwaardigd je pop in gaan en beginnen met : wat ze me nou vertellen..
LOL, die flauwekul hebben ze niet op Inholland?? Dat is een evaluatie moment, persoonlijk ontwikkel plan ofzoietsquote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is pop?
Gelukkig is het bijna zomervakantie, dat wel.
Het is april gekkerd. Pasen komt nog eerst en dan de mei vakantie.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is pop?
Gelukkig is het bijna zomervakantie, dat wel.
Een week of 6 ~ 7 nog..quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is april gekkerd. Pasen komt nog eerst en dan de mei vakantie.
Ooh reflecties schrijven ja dat hebben we wel. POP hebben we trouwens wel, onbewust had ik het verdruktquote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef Tafkahs het volgende:
LOL, die flauwekul hebben ze niet op Inholland?? Dat is een evaluatie moment, persoonlijk ontwikkel plan ofzoiets
yup, de stage kan nog even vooruitgeschoven worden
Wij hebben volgens mij geen mei-vakantie zoals we ook geen voorjaarsvakantie haddenquote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef George-Butters het volgende:
Het is april gekkerd. Pasen komt nog eerst en dan de mei vakantie.
Ghe.. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 april 2006 19:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen, is het niet?![]()
Ik merkte op dat de letter M van goud is. Ik denk dat jij goud heel mooi vindt.quote:Op maandag 10 april 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar hoe kom je er zomaar bij mij dit te vragen?
Op zich heb ik niet zoveel met goud.quote:Op maandag 10 april 2006 19:55 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik merkte op dat de letter M van goud is. Ik denk dat jij goud heel mooi vindt.
Oh nee, is het al zo erg dat de persoonlijk ontwikkel plannen tot in het onderwijs zijn doorgedrongen?quote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
LOL, die flauwekul hebben ze niet op Inholland?? Dat is een evaluatie moment, persoonlijk ontwikkel plan ofzoiets
Ik een uurtje later. 5 uur is wel heel erg vroeg. Dat sloopt je.quote:Op maandag 10 april 2006 19:51 schreef Monidique het volgende:
Morgen sta ik om vijf uur op. Duvels...
Nog erger zelfs! We doen tegenwoordig aan competentie ontwikkeling.quote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee, is het al zo erg dat de persoonlijk ontwikkel plannen tot in het onderwijs zijn doorgedrongen?Wat vreselijk.
Ik blijf mij verzetten. Donder toch op met je ontwikkeling, en wat ik persoonlijk doe of wil gaat mij baas geen lor aan.
quote:Vanavond in NOVA / Den Haag Vandaag
De anti-fileplannen van Peijs
Uitvoegen via de vluchtstrook, de introductie van mobiele wegbermen, langere invoegstroken en hulpdiensten zonder zwaailicht om kijkfiles te voorkomen. Dat zijn voorgestelde maatregelen van minister Peijs van Verkeer en Waterstaat om het aantal files terug te dringen. NOVA neemt de plannen onder de loep.
Teigetje & Woelrat over Reve
Willem en Henk van Albeda waren vaak de eersten aan wie Reve - met wie zij een trio vormden - zijn nieuwe werk voorlas. In NOVA vertellen Teigetje & Woelrat over het overlijden van hun oude liefde Gerard Reve.
Nedcar
Het personeel van de Limburgse autofabriek Nedcar gaat donderdag staken als moederbedrijf Mitsubishi morgen geen toezeggingen doet. De commissaris van de Koningin in Limburg, Léon Frissen, reageert in de studio op de dreigende ondergang van de autofabriek.
Berlusconi
De spannendste verkiezingen in Italië sinds jaren lijken het einde te betekenen van het tijdperk Berlusconi. In NOVA aandacht voor een aantal kritische films over de omstreden premier.
Presentatie: Jeroen Pauw
Helaas ademen O moleculen zo moeilijkquote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ik krijg geen zuurstof!"
Yeah right, er zit nog meer zuurstof in dan in de lucht.
Hoe vroeg 5 uur is, is relatief. Ik sta morgen gelijk met jou op, GB, maar donderdag weer vroeger dan M. Maar niet heel vroeg, 4:30quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik een uurtje later. 5 uur is wel heel erg vroeg. Dat sloopt je.
Zoveel is duidelijk.quote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoera, we moeten Hizbollah steunen!
Dat kregen wij ook, na de pop, de competenties. Zoals ik al zei, het kostte me bijna m'n baan. Popsessies hebben me bijna doen besluiten me ziek te melden en bij competentiesessies heb ik een trainer een middag in de hel bezorgdquote:Op maandag 10 april 2006 20:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog erger zelfs! We doen tegenwoordig aan competentie ontwikkeling.
Dat is volstrekt onmeetbaar.
Ik werk bij de AIVD.quote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk M dat je zo afschuwelijk vroeg moet opstaan?
Dan ben je niet zo rijk.quote:Op maandag 10 april 2006 19:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Op zich heb ik niet zoveel met goud.
Ah je bent een van de 200000.quote:Op maandag 10 april 2006 20:13 schreef Monidique het volgende:
Ik werk bij de AIVD.
Die troep heb ik dus nu ook. En dan moeten leerlingen uit zichzelf gaan bedenken wat ze willen ontwikkelen. In theorie harstikke leuk, maar in de praktijk heel onpraktisch...quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat kregen wij ook, na de pop, de competenties. Zoals ik al zei, het kostte me bijna m'n baan. Popsessies hebben me bijna doen besluiten me ziek te melden en bij competentiesessies heb ik een trainer een middag in de hel bezorgd.
De ónzin die die man verkocht, echt! "Vroeger was het leven veel eenvoudiger". Zou die meneer wel eens ooit één gedachte gewijs hebben aan leven zonder electriciteit? Banken? Geschreven recht? Pil? Ziekenhuis? Etc, etc, etc.
Om nog maar te zwijgen van z'n competentietheorie. Maar daar is hij niet aan toegekomen, die dag
.
Da's de bedoeling ook, dat ontslaat makkelijker. En het gaat voor iedereen op.quote:Op maandag 10 april 2006 20:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog erger zelfs! We doen tegenwoordig aan competentie ontwikkeling.
Dat is volstrekt onmeetbaar.
Echt niet!quote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef MrX1982 het volgende:
200000 bekt natuurlijk lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |