Misschien is de hel iets voor hem. Inspiratiebron voor een nieuw boekquote:Op maandag 10 april 2006 15:16 schreef pberends het volgende:
Mulisch, maar het hiernamaals wil 'm niet hebben.
Die vent is gewoon volgens de Wit Russische regels democratisch gekozen, net zoals dat in Amerika gaat.quote:
Reve staat klaar bij de hemelpoort om Mulisch een enkeltje hel te geven op een taki taki-schip.quote:Op maandag 10 april 2006 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien is de hel iets voor hem. Inspiratiebron voor een nieuw boek.
Ja, dat begrijpen we tenminste.quote:Op maandag 10 april 2006 15:32 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het toch dat al die hoofdrechercheurs van die autochtone ouwe seniele bakbeesten zijn? Das toch niet meer van deze tijd, wat gaan ze doen, crimineel Pietje Paljas oppakken en de telefoon van Hans Anders afluisteren??
En Jezus ookquote:Op maandag 10 april 2006 09:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit is waarom God dood verklaard is.
quote:Exit-polls: Berlusconi verliest
VerkiezingenDe verkiezingen in Italië lijken gewonnen te zijn door de centrum-linkse coalitie van Romano Prodi. Zijn voornaamste tegenstander, de rechtse coalitie onder aanvoering van de huidige premier Silvio Berlusconi zou volgens exit-polls 45 tot 49% van de stemmen hebben gehaald, tegen 50 tot 54% voor Prodi.
De stemlokalen waren gisteren de hele dag en vandaag tot 15.00 uur open. De uiteindelijke uitslag zal nog even op zich laten wachten.
Kruizigen en stenigenquote:
Geen idee, al die grappenmakers geloofden volgens mij alleen maar in politiek, de politiek van de genade van Jezus.quote:Op maandag 10 april 2006 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
Dus eigenlijk is Prodi nu Judas hè? Of hoe zat het nou.
Het is altijd handig om de cda'er om de oren te kunnen slaan met ietsquote:Op maandag 10 april 2006 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het interesseert me totaal niet, dus ik koop wel een ander blaadje (voor de artikels!)
quote:Op maandag 10 april 2006 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het interesseert me totaal niet, dus ik koop wel een ander blaadje (voor de artikels!)
Is er al een Fokke en Sukke over Reve met de tekst ''listen duckie'' ?quote:Op maandag 10 april 2006 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien is de hel iets voor hem. Inspiratiebron voor een nieuw boek.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, als je eenmaal door de propedeuse bent gooit zo'n antwoord hoge ogen.
Grappenmaker.quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef Tafkahs het volgende:
helaas.. weinig klapvee vandaag, Butters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |