quote:Darfur-crisis: interview met Jan Pronk
De vredesonderhandelingen tussen de Soedanese regering en rebellen zijn gisteren op niets uitgelopen. De strijdende partijen overlegden in Nigeria om de weg vrij te maken voor een vredesverdrag dat een eind moet maken aan het geweld in Darfur. In Netwerk een interview met de VN-gezant voor de Soedanese regio, Jan Pronk.
van een Pronk Peak is dus nog geen sprakequote:Op maandag 10 april 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
Pronkie Bonkie bewijst in Netwerk vanavond weer dat fossielen wel degelijk kunnen praten:
[..]
Dat boeit ook niet als je in de it werkt, godzijdank ligt dat ver achter mequote:Op maandag 10 april 2006 18:26 schreef sigme het volgende:
Ik ben bij echte ambtenaren geweest vandaag. Loket Bouwen en Wonen. Het meisje liep op me af en zei: hé jou, ken ik, jij bent sigme, toch? Ze heeft bij me op de middelbare school gezeten.
Ik herken collega's van een half jaar geleden niet eens meer.
Maar ik herken ook geen exklasgenoten, en geen collega's van de vorige werkgever - geen IT. Ik ben niet zo goed in namen en gezichtenquote:Op maandag 10 april 2006 18:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet als je in de it werkt, godzijdank ligt dat ver achter me
Is dat ergquote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar ik herken ook geen exklasgenoten, en geen collega's van de vorige werkgever - geen IT. Ik ben niet zo goed in namen en gezichten.
Het is een beetje genant, als mensen mij in één oogopslag herkennen, zich mijn naam herinneren, weten wanneer en waar ze mij van kennen, en ik alleen een beetje glazig kijk, omdat de persoon mij geheel niet bekend voorkomt.quote:
Ik hoop het ook, maar hoe kom je er zomaar bij mij dit te vragen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij erg rijk mag worden.
Dan weet ik dat ik weer eens te veel heb gedronken.quote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een beetje genant, als mensen mij in één oogopslag herkennen, zich mijn naam herinneren, weten wanneer en waar ze mij van kennen, en ik alleen een beetje glazig kijk, omdat de persoon mij geheel niet bekend voorkomt.
Op een of andere manier herken ik de mensen uit de tijd dat ik vaak veel dronk wel. Ik kan zelfs meestal op hun naam komen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik weer eens te veel heb gedronken.
Verontwaardigd je pop in gaan en beginnen met : wat ze me nou vertellen..quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Werken in de IT dat is mijn doom scenario.
Grappige is dat ik naar dat scenario toewerk. Help wie redt mij.
Je moeder!quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Werken in de IT dat is mijn doom scenario.
Grappige is dat ik naar dat scenario toewerk. Help wie redt mij.
Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen, is het niet?quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Op een of andere manier herken ik de mensen uit de tijd dat ik vaak veel dronk wel. Ik kan zelfs meestal op hun naam komen.
Misschien moet ik maar weer gewoon nachtvlinder worden, met veel bier. En dan ga ik ook weer rokenEn dan word ik ook weer gewoon werkloos. * sigme droomt weg.. Later als ik groot ben..
Wat is pop?quote:Op maandag 10 april 2006 19:43 schreef Tafkahs het volgende:
Verontwaardigd je pop in gaan en beginnen met : wat ze me nou vertellen..
LOL, die flauwekul hebben ze niet op Inholland?? Dat is een evaluatie moment, persoonlijk ontwikkel plan ofzoietsquote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is pop?
Gelukkig is het bijna zomervakantie, dat wel.
Het is april gekkerd. Pasen komt nog eerst en dan de mei vakantie.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is pop?
Gelukkig is het bijna zomervakantie, dat wel.
Een week of 6 ~ 7 nog..quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is april gekkerd. Pasen komt nog eerst en dan de mei vakantie.
Ooh reflecties schrijven ja dat hebben we wel. POP hebben we trouwens wel, onbewust had ik het verdruktquote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef Tafkahs het volgende:
LOL, die flauwekul hebben ze niet op Inholland?? Dat is een evaluatie moment, persoonlijk ontwikkel plan ofzoiets
yup, de stage kan nog even vooruitgeschoven worden
Wij hebben volgens mij geen mei-vakantie zoals we ook geen voorjaarsvakantie haddenquote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef George-Butters het volgende:
Het is april gekkerd. Pasen komt nog eerst en dan de mei vakantie.
Ghe.. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 april 2006 19:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen, is het niet?![]()
Ik merkte op dat de letter M van goud is. Ik denk dat jij goud heel mooi vindt.quote:Op maandag 10 april 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar hoe kom je er zomaar bij mij dit te vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |