abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 21:02:09 #251
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37257325
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef immortalsean het volgende:

[..]

toevoegend aan je postcount vooral.
nee ook aan discussies hoe kan ik anders laten zien dat ik het met mensen eens ben. Ik kan wel zeggen blablabla vind ik ook ik ben het helemaal met je eens ... ik vind dat je helemaal gelijk hebt en ik sta aan jou kant in deze discussie blablabla

maar dan bedoel ik
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 21:03:05 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37257370
En postcount lekker boeiend
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_37258274
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Zeker niet de 2 keer dat is er voor ge-edit ben was juist het wegeditten van de quote het verwijderen van mijn daadwerkelijke boodschap. Zoals ik in het topic probeerde uit te leggen wil ik sommige opmerkingen gewoon een duim geven. Het accentueren van een opmerking eigenlijk. Soms kan dit heel erg verhelderend of goed werken bijvoorbeeld als een discussie een voorgaande opmerking mist. En om in een duscussie aan te geven aan welke kant je staat. Het toevoegen van een opmerking als "Ik ben het met betreffende user eens" klinkt zo knullig. Terwijl het geven van een duim juist tof is.

Tot zover mijn mening.

Trouwens het aantal 2 zegt volgensmij al dat het niet om postopkrikken gaat.
Het is leuk dat je het er mee eens bent, maar als je dan toch bezig bent dan kun je net zo goed meteen even zeggen waarom je het er mee eens bent, of iets anders zinnigs toevoegen. Alleen een bericht quoten en een PI toevoegen zie ik gewoon als postaantal opkrikken. Stel je voor dat iedereen dat doet, dan hou je geen fatsoenlijke discussie meer over. Gewoon achterwege laten dus, of iets zinnigs er bij toevoegen. En mocht iemand alleen een smilie op een quote geven dan edit of verwijder ik dat ook, omdat het in principe op hetzelfde neerkomt.
pi_37269960
Welke idioot biedt er op mijn naam?

Ik mag toch wel klagen als er iemand op mijn account loopt te bieden, en ik geen zin heb om mijn wachtwoord te veranderen omdat k die dan vergeet omdat ik overal het zelfde wachtwoord heb?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_37270055
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:

Ik mag toch wel klagen als er iemand op mijn account loopt te bieden, en ik geen zin heb om mijn wachtwoord te veranderen omdat k die dan vergeet omdat ik overal het zelfde wachtwoord heb?
Hey deus
Slim was je ook al niet blij dat Terminator dat wel op tijd in zag.
JOHNNY HEITINGA
pi_37270334
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:

Nee, dan ben je gewoon lui.
pi_37270356
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:58 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hey deus
Slim was je ook al niet blij dat Terminator dat wel op tijd in zag.
Jij moet echt oprotten, ik wordt een beetje schijt ziek van jou
pi_37270357
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:12 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Nee, dan ben je gewoon lui.
De modjes van de KLB vind ik opeens een stuk liever dan de goedgelovige modjes van PUB, waar deze figuur ook al van die extreem domme topics wist te posten.

Go Modjes Go Modjes!
JOHNNY HEITINGA
pi_37270364
Overigens mag dat taalgebruik jegens andere users wel wat minder Camplo. Je hebt gelijk maar je hoeft niet meteen mongool of iets in die strekking te posten.

Dank u voor uw aandacht
pi_37270412
Yes sir
En voor de rest nogmaals puik werk
JOHNNY HEITINGA
pi_37270466
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:16 schreef Camplo het volgende:
Yes sir
En voor de rest nogmaals puik werk
Het is dat je niet mag klagen over users, anders had ik een mooi topic over je geopend

pi_37270537
Goed, Rooytjuh en Camplo kunnen het niet met elkaar vinden. Het vervolg mag via de mail
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:40:38 #263
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_37291585
Plak poep is een serieuze kwestie
pi_37292344
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:40 schreef Slappe_hap het volgende:
Plak poep is een serieuze kwestie
Net zoals een normaal topic openen
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:34:14 #265
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_37293582
Ja, want alle topics in klaagbaak zijn

pi_37294185
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:34 schreef Slappe_hap het volgende:
Ja, want alle topics in klaagbaak zijn

Zet het in een TR
pi_37295429
ik kan niet naar de disco vanaaf

Ik vond het juist leuk om te lezen hoe hij de boel voor de gek hield
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_37295541
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:15 schreef paddy het volgende:
ik kan niet naar de disco vanaaf

Ik vond het juist leuk om te lezen hoe hij de boel voor de gek hield
Hij is toch niet verwijderd? Je kan hem bookmarken. Vind je hem tenminste ook altijd terug
pi_37295569
Oh ja, ik heb vandaag Klaagmuur-dienst.

dinsdag 25 april 2006 @ 22:54:58 #270
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37297164
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Een slecht topic is het niet, maar het kicken vind ik nou ook weer niet nodig. Gewoon een nieuw topic er over openen is imo beter als een hele oude omhoog kicken met een bagger reactie. Deze gaat dan ook op slot, als inso er anders over denkt mag ze hem wat mij betreft weer open gooien, maar ik denk dat ze het wel met mij eens is.
Kicken zou je onnodig kunnen vinden. Ik vind het niet onnodig. Of ik er nou een nieuw topic over open omdat ik me nog steeds erger aan de mensen die het op totaal idiote manieren schrijven of mijn ergernis laat blijken in een reeds bestaand topic. Ik zie niet in waarom de eerste optie de voorkeur zou hebben.

Ja het is inderdaad nogal een oud topic. Maar helaas nog steeds erg relevant.

Een bagger reactie? Gewoon geheel ontopic. De meest verschrikkelijke manier waarop ik het de afgelopen maanden tegen ben gekomen. Waarom zou het bagger zijn?

Ik ben dan toevallig niet Inso, maar ik denk er wel anders over dan jij.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_37297776
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Kicken zou je onnodig kunnen vinden. Ik vind het niet onnodig. Of ik er nou een nieuw topic over open omdat ik me nog steeds erger aan de mensen die het op totaal idiote manieren schrijven of mijn ergernis laat blijken in een reeds bestaand topic. Ik zie niet in waarom de eerste optie de voorkeur zou hebben.

Ja het is inderdaad nogal een oud topic. Maar helaas nog steeds erg relevant.

Een bagger reactie? Gewoon geheel ontopic. De meest verschrikkelijke manier waarop ik het de afgelopen maanden tegen ben gekomen. Waarom zou het bagger zijn?

Ik ben dan toevallig niet Inso, maar ik denk er wel anders over dan jij.
Had je toch veel beter een nieuw topic kunnen openen? Vaak krijg je alleen maar baggerreacties als je zo'n oud topic kickt, terwijl dat makkelijk te voorkomen is door gewoon een nieuw topic te openen. Er zal heus niemand zijn die je er op gaat wijzen dat er al een bestaand topic is, aangezien het topic toch al vergenoeg naar beneden gezakt was. Als je over het onderwerp door wil discussiëren dan raad ik je aan gewoon even een nieuw topic er over te openen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:20:06 #272
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37298061
Baggerreacties, die krijg je toch wel. Dan kun je beter geen topic openen.

Maar vertel, welke bagger bedoel je? De persoon die zegt dat het een oud topic is? Lijkt me niet zozeer bagger. De reactie van Guapo? Ach, valt nog mee, maar kan toch ook gewoon verwijderd worden?

En ik denk dat er juist meer bagger zou komen in een nieuw topic. De meeste baggeraars zullen een topic dat al op 3 pagina's (afhankelijk van je instellingen ja) telt wellicht overslaan. Ok, dat is ook wel te voorkomen, maar ik had niet alweer zin om een OP van een alinea of 8 te schrijven.

Dus nee, ik vind niet dat ik beter een nieuwe had kunnen openen. En ik vind niet dat mijn reactie bagger was. Dus ik denk er nog steeds anders over dan jij.
pi_37298386
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Baggerreacties, die krijg je toch wel. Dan kun je beter geen topic openen.

Maar vertel, welke bagger bedoel je? De persoon die zegt dat het een oud topic is? Lijkt me niet zozeer bagger. De reactie van Guapo? Ach, valt nog mee, maar kan toch ook gewoon verwijderd worden?

En ik denk dat er juist meer bagger zou komen in een nieuw topic. De meeste baggeraars zullen een topic dat al op 3 pagina's (afhankelijk van je instellingen ja) telt wellicht overslaan. Ok, dat is ook wel te voorkomen, maar ik had niet alweer zin om een OP van een alinea of 8 te schrijven.

Dus nee, ik vind niet dat ik beter een nieuwe had kunnen openen. En ik vind niet dat mijn reactie bagger was. Dus ik denk er nog steeds anders over dan jij.
Waarom dan niet deze (die veel recenter is) kicken: Hoe moeilijk is het nou: "sowieso"

En offtopic was je reacie niet, maar als je dan zo'n oud topic gaat kicken voeg dan wel iets meer toe dan:
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Opeens moest ik denken aan dit topic.
Eigenlijk had het topic bij de kick van Schuldige_Omstander al gesloten moeten worden, maar na die reactie was het weer onopvallend naar beneden gezakt.
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:38:19 #274
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37298578
Hoe ouder een topic is, hoe uitgebreider de reply moet zijn?

En die andere ken ik niet. Ik zocht en kwam het topic van Insomaniac tegen. Een topic dat ik wel kende doordat ik er al in gepost had. Maar dan nog maakt dat weinig uit, lijkt me. Het zijn beide oude topics die ver weggezakt zijn, of er dan 2006 of 2004 staat, lijkt me niet zo interessant. Het enige verschil is dat deze misschien niet bij iedereen die erin gepost heeft weer in de MyAT komt.

En als je consequent wilt zijn, had het topic al bij de kick van dwerg gesloten moeten worden.
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:45:22 #275
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37298795
Wat mij betreft hoef je het trouwens niet weer te openen hoor. Maar ik kwam even vertellen dat ik het niet met je beslissing eens ben en dat ik het onzin vind dat mijn post als bagger wordt afgedaan.

Het topic is verder niet zo interessant, ik wilde mijn ergernis alleen even uiten. Dat heb ik gedaan. Ik vind het alleen wel eens onzin om oude topics te sluiten 'omdat ze oud zijn'.

En nu ga ik slapen.
pi_37299234
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat mij betreft hoef je het trouwens niet weer te openen hoor. Maar ik kwam even vertellen dat ik het niet met je beslissing eens ben en dat ik het onzin vind dat mijn post als bagger wordt afgedaan.

Het topic is verder niet zo interessant, ik wilde mijn ergernis alleen even uiten. Dat heb ik gedaan. Ik vind het alleen wel eens onzin om oude topics te sluiten 'omdat ze oud zijn'.

En nu ga ik slapen.
Het gebeurt veel vaker dat topics geloten worden als ze erg oud zijn en het gewoon beter is er een nieuwe over te openen. In dit geval vond ik dat het ook beter was dat er eventueel gewoon een nieuwe geopend werd.

En natuurlijk hoef je het niet met mijn acties eens te zijn, daar hebben we immers dit FB topic voor. Maar ik vind mijn mod-actie in dit geval gewoon terecht, en misschien vind jij je reactie in dat topic wel goed, ik vind hem erg matig als ik heel eerlijk moet zijn.

Maargoed, we kunnen hier wel eeuwen over door gaan, maar veel schieten we er toch niet mee op. Mocht je ooit nog zin krijgen een nieuwe er over te openen dan hou ik je niet tegen.

Welterusten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 april 2006 @ 00:56:49 #277
862 Arcee
Look closer
pi_37300580
Code #64: godverdomme.
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:38 schreef The_Terminator het volgende:
Het is wel weer leuk geweest. Inhoudelijk is dit topic waardeloos, en als de TS vervolgens lekker offtopic gaat dan zie ik geen reden waarom het open zou blijven.
Offtopic?

Ik klaag constant over die klotemelding in dat topic. Hoe ontopic wil je het hebben?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_37302459
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:56 schreef Arcee het volgende:
Code #64: godverdomme.
[..]

Offtopic?

Ik klaag constant over die klotemelding in dat topic. Hoe ontopic wil je het hebben?
Steeds maar weer het topic omhoog kicken met nutteloze reacties zie ik niet echt als ontopic. Behalve de OP (die ook erg matig is) zie ik geen een reactie van jou daar met een beetje inhoud. Ik denk dat het ook wel duidelijk is, een discussie is er toch niet over voeren. Als je nog steeds last hebt van die code64 en het er niet mee eens bent dan open je maar lekker een topic in FB ofzo.
pi_37311781
dude, lighten up.
pi_37311961
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:42 schreef Doodmetaal het volgende:
dude, lighten up.
Echt, ik was van plan je topic op te gaan ruimen, maar toen zag ik ineens dat je op die bagger reacties in ging waardoor er nog veel meer bagger bij kwam. En op het laast ging je zelf ook nog eens offtopic reageren. In de Faq staat duidelijk beschreven dat het mee gaan doen resulteerd in een slot op je topic. Als mensen offtopic gaan moet je daar niet op in gaan, er komt vanzelf een mod langs die dat soort reacties verwijderd of edit. Als je er zelf op in gaat maak je het alleen maar erger

En nee, ik ben niet kwaad, gefrustreerd etc. Reactie was gewoon bedoeld om het een en ander duidelijk te maken waarom je topic op slot ging.
  woensdag 26 april 2006 @ 14:54:16 #281
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_37312151
"Wijzig de text in mijn ava"
pi_37312422
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:48 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Echt, ik was van plan je topic op te gaan ruimen, maar toen zag ik ineens dat je op die bagger reacties in ging waardoor er nog veel meer bagger bij kwam. En op het laast ging je zelf ook nog eens offtopic reageren. In de Faq staat duidelijk beschreven dat het mee gaan doen resulteerd in een slot op je topic. Als mensen offtopic gaan moet je daar niet op in gaan, er komt vanzelf een mod langs die dat soort reacties verwijderd of edit. Als je er zelf op in gaat maak je het alleen maar erger

En nee, ik ben niet kwaad, gefrustreerd etc. Reactie was gewoon bedoeld om het een en ander duidelijk te maken waarom je topic op slot ging.
Okay sorry.

maar ik neem het iets minder serieus pardon.
pi_37379326
Domme belmiepen...

Waarom kick je hem dan niet naar onzin Terminator?
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_37379435
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:55 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Domme belmiepen...

Waarom kick je hem dan niet naar onzin Terminator?
Hij opend hem maar mooi zelf in ONZ als hij daar belang bij heeft. Ik kick niet zomaar elk topic naar ONZ, ik geef alleen maar even aan dat hij het daar weer mag proberen aangezien ik het zelfs in ONZ niet echt een kans van slagen geef.

Maargoed, duidelijk was het niet aangezien er hier in KLB alweer een nieuwe van hem staat
  vrijdag 28 april 2006 @ 20:46:50 #285
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37388013
Niet echt iets te klagen, maar omdat ik niet weet waar ik je anders kan bereiken op het forum zonder offtopic te gaan...

T!!!!
quote:
Kusje voor Dizer voor de icon
T! Jij bent tof
Friends don't let friends remain beardless...
pi_37392442
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Niet echt iets te klagen, maar omdat ik niet weet waar ik je anders kan bereiken op het forum zonder offtopic te gaan...

T!!!!
[..]

T! Jij bent tof
Ik zal dan ook maar de daad bij het woord voegen dan he: . Serieus, ik vind hem echt heel cool. En jij bent ook tof natuurlijk maar dat staat allaaang in mijn fotoboek .

Ik luister de 3DD-tracks nog altijd
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 00:55:39 #287
862 Arcee
Look closer
pi_37394231
quote:
Op woensdag 26 april 2006 07:51 schreef The_Terminator het volgende:
Steeds maar weer het topic omhoog kicken met nutteloze reacties zie ik niet echt als ontopic. Behalve de OP (die ook erg matig is) zie ik geen een reactie van jou daar met een beetje inhoud. Ik denk dat het ook wel duidelijk is, een discussie is er toch niet over voeren. Als je nog steeds last hebt van die code64 en het er niet mee eens bent dan open je maar lekker een topic in FB ofzo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_37394333
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 00:55 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het is gewoon zo, en je topic blijft gesloten
  zaterdag 29 april 2006 @ 01:07:30 #289
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_37394348
Klaag klaag klaag

Tvp mag wel he?
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 01:09:25 #290
862 Arcee
Look closer
pi_37394364
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Het is gewoon zo, en je topic blijft gesloten
Boeie.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 01:09:51 #291
862 Arcee
Look closer
pi_37394373
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:07 schreef bolletje_25 het volgende:
Klaag klaag klaag

Tvp mag wel he?
Nuttig met nog 12 posts te gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 01:12:13 #292
862 Arcee
Look closer
pi_37394394
Overigens waren mijn reacties in dat topic zeer inhoudelijk. Ik klaagde in elke post weer over die klotemelding.
pi_37394489
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:12 schreef Arcee het volgende:
Overigens waren mijn reacties in dat topic zeer inhoudelijk. Ik klaagde in elke post weer over die klotemelding.
Jaja
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 01:23:14 #294
862 Arcee
Look closer
pi_37394507
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
Jaja
pi_37394544
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Jaja
Geef toe, het is en blijft een kutmelding
Wil je 2 keer posten in 2 verschillende topics dan maakt zo een melding je niet vrolijker.

T_T
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_37394582
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:26 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Wil je 2 keer posten in 2 verschillende topics dan maakt zo een melding je niet vrolijker.

T_T
Ik ken die melding, ok

PS
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 01:31:53 #297
862 Arcee
Look closer
pi_37394601
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
Inderdaad, maar als je daar al vloekend over wilt klagen in het topic wat je daar speciaal voor hebt geopend dan is dat nutteloos, inhoudsloos en niet echt ontopic, hè T_T?
pi_37394602
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ik ken die melding, ok

PS
Doe er dan eens wat aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
pi_37394629
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:31 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, maar als je daar al vloekend over wilt klagen in het topic wat je daar speciaal voor hebt geopend dan is dat nutteloos, inhoudsloos en niet echt ontopic, hè T_T?
Aah... het steek je kop in het zand Fok!
Games
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:20:26 #300
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_37397028
Hee wat leuk een bijna volle klaagmuur!

(Des wenst iedereen een leuke koninginnedag.. )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')