nee ik vandaag ook niet,quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef laffer het volgende:
gaan jullie wel naar de disco??
Weleens van mierenneuken gehoord?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef J_CDA het volgende:
Weleens van hoofdletters gehoord?
Sorry hoor, maar jij bent een kutnoob.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef J_CDA het volgende:
oooooohjaa! het is de schuld van de politie dat jij nu binnen zit!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef laffer het volgende:wij ( m`n mattie en ik ) reden dus op onze scooters over een rustige weg, okè we reden wel veuls te hard enzo maar er was geen ander verkeer.
komen er ineens een paar wouten aangereden en we werden aangehouden![]()
de reden was dat we te hard reden en geen helm droegen, ook moesten we blazen want die ene wout rook een alcohol lucht![]()
en je raadt het misschien wel..... mee naar het bureau![]()
onderweg maakten die wouten nog wat bijdehandte opmerkingen tegen ons dat we onverantwoord bezig waren enzo![]()
maar nu zit ik door die gasten wel de komende weekenden binnen, ik heb 3 bekeuringen gekregen en die moet ik eerst betalen![]()
jij ook he?quote:Op zondag 10 april 2005 00:03 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
oooooohjaa! het is de schuld van de politie dat jij nu binnen zit!
te hard bezopen rijden zonder helm is eigenlijk niet meer dan normaal, ik snap niet dat ze daar moeilijk over doen. ik bedoel, waarom proberen ze je tegen jezelf te beschermen, je komt echt zóó slim over, je weet het vast beter dan die agenten.
quote:Op zondag 10 april 2005 00:03 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
te hard bezopen rijden zonder helm is eigenlijk niet meer dan normaal, ik snap niet dat ze daar moeilijk over doen. ik bedoel, waarom proberen ze je tegen jezelf te beschermen, je komt echt zóó slim over, je weet het vast beter dan die agenten.
het was stil op de weg, er was geen verkeerquote:Op zondag 10 april 2005 00:03 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
J_CDA: Hier hedde je hoofdletters..quote:
en dat allemaal door die klote woutenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:55 schreef HeatWave het volgende:
Ey laffer, dat is vet werie man!!! Zo kan je egt geen tjikkies scoren, en mis je die leipe mocro flavour!!
ja, maar die waren net ff aan het schijtenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef J_CDA het volgende:
jah man!quote:
ohja, is waar, dan mag het allemaal wel.quote:Op zondag 10 april 2005 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
het was stil op de weg, er was geen verkeer![]()
L-E-Z-E-N of ben je dom ofzo![]()
ze moeten mij altijd hebben en m`n matties ookquote:Op zondag 10 april 2005 00:09 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ohja, is waar, dan mag het allemaal wel.
ik snap niet dat je er moeilijk over doet, ik bedoel, je weet toch van te voren dat je stom bezig bent en gepakt kan wordenalsof het een verassing is dat de wouten iets konden verzinnen om je voor te bekeuren.
![]()
dan moet je je maar aan de wet houden.quote:Op zondag 10 april 2005 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ze moeten mij altijd hebben en m`n matties ook![]()
nee, ik moet doordeweeks al vroeg naar bed ik wil in het weekend lekker zuipenquote:Op zondag 10 april 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dan moet je je maar aan de wet houden.
als ik te weinig in de parkeermeter gooi of word geflitst ga ik toch ook niet zeiken achteraf?\
wat zou jij doen als je agent was en jezelf met je maat zag rijden op die scooter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |