tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef jack4ya het volgende:
Het is niet:
so-wie-so,
zowiezo,
souwiso,
zo ie zo,
zo-wie-zo en al helemaal niet:
zo en zo!
HET IS SOWIESO!!
onthoudt dat nou eens....![]()
pffffff
de 'zo en zo" variant kwam ik net nog tegen... in WGRquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef Frollo het volgende:
'Zo ie zo' vind ik wel de bizarste variant van allemaal
Die sowieso-nazi's moeten zelf ook maar eens leren spellen.quote:3 augustus 2004
Het woord sowieso wordt massaal verkeerd gespeld, schrijf Ewoud Sanders in NRC Handelsblad.
Ik irriteerde me dood aan die spullen die toendetijd zo duur kostten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef MREn het volgende:
Net als toentertijd, schrijft ook geen mens goed.
Of mensen die zich ergens aan irriteren.
Of prijzen die duur zijn.
Ah, jij bent dan ook je aangenaam "verast" bij zo'n verspreking?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef MREn het volgende:
Net als toentertijd, schrijft ook geen mens goed.
Of mensen die zich ergens aan irriteren.
Of prijzen die duur zijn.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef soylent het volgende:
TS is hypocriet, waar was jij toen überhaupt verkeerd werd gespeld?
Gelukkig wordt de spelling van onze mooie taal niet bepaald door wat jij vindtquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef t0y het volgende:
Dit is zowiezo een kuttopic.
En ik vind dat als je het met de s schrijft het net breezertaal is, dus stfu.
Juist niet... zowiezo lijkt me een breezervariant en bovendien gewoon incorrect.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef t0y het volgende:
Dit is zowiezo een kuttopic.
En ik vind dat als je het met de s schrijft het net breezertaal is, dus stfu.
*alsof je met nagels over een schoolbord krast*quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik irriteerde me dood aan die spullen die toendetijd zo duur kostten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |