Het gebeurt veel vaker dat topics geloten worden als ze erg oud zijn en het gewoon beter is er een nieuwe over te openen. In dit geval vond ik dat het ook beter was dat er eventueel gewoon een nieuwe geopend werd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat mij betreft hoef je het trouwens niet weer te openen hoor. Maar ik kwam even vertellen dat ik het niet met je beslissing eens ben en dat ik het onzin vind dat mijn post als bagger wordt afgedaan.
Het topic is verder niet zo interessant, ik wilde mijn ergernis alleen even uiten. Dat heb ik gedaan. Ik vind het alleen wel eens onzin om oude topics te sluiten 'omdat ze oud zijn'.
En nu ga ik slapen.
Offtopic?quote:Op zondag 23 april 2006 15:38 schreef The_Terminator het volgende:
Het is wel weer leuk geweest. Inhoudelijk is dit topic waardeloos, en als de TS vervolgens lekker offtopic gaat dan zie ik geen reden waarom het open zou blijven.
Steeds maar weer het topic omhoog kicken met nutteloze reacties zie ik niet echt als ontopic. Behalve de OP (die ook erg matig is) zie ik geen een reactie van jou daar met een beetje inhoud. Ik denk dat het ook wel duidelijk is, een discussie is er toch niet over voeren. Als je nog steeds last hebt van die code64 en het er niet mee eens bent dan open je maar lekker een topic in FB ofzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:56 schreef Arcee het volgende:
Code #64: godverdomme.
[..]
Offtopic?
Ik klaag constant over die klotemelding in dat topic. Hoe ontopic wil je het hebben?
Echt, ik was van plan je topic op te gaan ruimen, maar toen zag ik ineens dat je op die bagger reacties in ging waardoor er nog veel meer bagger bij kwam. En op het laast ging je zelf ook nog eens offtopic reageren. In de Faq staat duidelijk beschreven dat het mee gaan doen resulteerd in een slot op je topic. Als mensen offtopic gaan moet je daar niet op in gaan, er komt vanzelf een mod langs die dat soort reacties verwijderd of edit. Als je er zelf op in gaat maak je het alleen maar ergerquote:
Okay sorry.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Echt, ik was van plan je topic op te gaan ruimen, maar toen zag ik ineens dat je op die bagger reacties in ging waardoor er nog veel meer bagger bij kwam. En op het laast ging je zelf ook nog eens offtopic reageren. In de Faq staat duidelijk beschreven dat het mee gaan doen resulteerd in een slot op je topic. Als mensen offtopic gaan moet je daar niet op in gaan, er komt vanzelf een mod langs die dat soort reacties verwijderd of edit. Als je er zelf op in gaat maak je het alleen maar erger
En nee, ik ben niet kwaad, gefrustreerd etc. Reactie was gewoon bedoeld om het een en ander duidelijk te maken waarom je topic op slot ging.
Hij opend hem maar mooi zelf in ONZ als hij daar belang bij heeft. Ik kick niet zomaar elk topic naar ONZ, ik geef alleen maar even aan dat hij het daar weer mag proberen aangezien ik het zelfs in ONZ niet echt een kans van slagen geef.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:55 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Domme belmiepen...
Waarom kick je hem dan niet naar onzin Terminator?![]()
quote:Kusje voor Dizer voor de icon
Ik zal dan ook maar de daad bij het woord voegen dan he:quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Niet echt iets te klagen, maar omdat ik niet weet waar ik je anders kan bereiken op het forum zonder offtopic te gaan...
T!!!!
[..]T! Jij bent tof
quote:Op woensdag 26 april 2006 07:51 schreef The_Terminator het volgende:
Steeds maar weer het topic omhoog kicken met nutteloze reacties zie ik niet echt als ontopic. Behalve de OP (die ook erg matig is) zie ik geen een reactie van jou daar met een beetje inhoud. Ik denk dat het ook wel duidelijk is, een discussie is er toch niet over voeren. Als je nog steeds last hebt van die code64 en het er niet mee eens bent dan open je maar lekker een topic in FB ofzo.
Boeie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Het is gewoon zo, en je topic blijft gesloten![]()
Nuttig met nog 12 posts te gaan.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:12 schreef Arcee het volgende:
Overigens waren mijn reacties in dat topic zeer inhoudelijk. Ik klaagde in elke post weer over die klotemelding.
quote:
Geef toe, het is en blijft een kutmeldingquote:
Ik ken die melding, okquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geef toe, het is en blijft een kutmelding
Wil je 2 keer posten in 2 verschillende topics dan maakt zo een melding je niet vrolijker.
T_T
Inderdaad, maar als je daar al vloekend over wilt klagen in het topic wat je daar speciaal voor hebt geopend dan is dat nutteloos, inhoudsloos en niet echt ontopic, hè T_T?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
Geef toe, het is en blijft een kutmelding
Wil je 2 keer posten in 2 verschillende topics dan maakt zo een melding je niet vrolijker.
Doe er dan eens wat aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Aah... het steek je kop in het zand Fok!quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je daar al vloekend over wilt klagen in het topic wat je daar speciaal voor hebt geopend dan is dat nutteloos, inhoudsloos en niet echt ontopic, hè T_T?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |