quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ja.quote:
Hendig vaakquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
Je post teveel Arcee, even wat rustiger aan doen dus![]()
Hoevaak zou Tong80 die melding op zijn scherm krijgen?
jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:12 schreef Arcee het volgende:
Het is wel een cool nummer, trouwens. 64.
quote:
Welnee, die kopieer je gewoon naar het volgende deeltje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:43 schreef Agiath het volgende:
Of die code die je krijgt als je wil posten in een gesloten topic die ze dichtdoen terwijl je aan het posten ben...die is pas irritant...
Iemand die mij een buzzer stuurt verwijder ik meteen......quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef brood_korst het volgende:
Net zoals op msn![]()
Wil je mensen 10 keer zoeen buzzer sturen staat er na 2 keer klikken, " val je contact persoon niet te vaak lastig"Dat moet ik toch godverdomme zelf weten tyfus msn
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef brood_korst het volgende:
Net zoals op msn![]()
Wil je mensen 10 keer zoeen buzzer sturen staat er na 2 keer klikken, " val je contact persoon niet te vaak lastig"Dat moet ik toch godverdomme zelf weten tyfus msn
![]()
Ahh de uitknop nog niet gevonden zekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Iemand die mij een buzzer stuurt verwijder ik meteen......
Opflikkeren met die tieviszooi
mag ik jouw msnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ahh de uitknop nog niet gevonden zeker
Tot je weer met je pik gaat denken, lulhannes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
www.a-patch.tkquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef brood_korst het volgende:
Net zoals op msn![]()
![]()
nu we het toch over coole nummers hebben, wat voor foutmelding zou er zich eigenlijk achter 42 verschuilen, of achter 13?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:12 schreef Arcee het volgende:
Het is wel een cool nummer, trouwens. 64.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |