quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ja.quote:
Hendig vaakquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
Je post teveel Arcee, even wat rustiger aan doen dus![]()
Hoevaak zou Tong80 die melding op zijn scherm krijgen?
jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:12 schreef Arcee het volgende:
Het is wel een cool nummer, trouwens. 64.
quote:
Welnee, die kopieer je gewoon naar het volgende deeltje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:43 schreef Agiath het volgende:
Of die code die je krijgt als je wil posten in een gesloten topic die ze dichtdoen terwijl je aan het posten ben...die is pas irritant...
Iemand die mij een buzzer stuurt verwijder ik meteen......quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef brood_korst het volgende:
Net zoals op msn![]()
Wil je mensen 10 keer zoeen buzzer sturen staat er na 2 keer klikken, " val je contact persoon niet te vaak lastig"Dat moet ik toch godverdomme zelf weten tyfus msn
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef brood_korst het volgende:
Net zoals op msn![]()
Wil je mensen 10 keer zoeen buzzer sturen staat er na 2 keer klikken, " val je contact persoon niet te vaak lastig"Dat moet ik toch godverdomme zelf weten tyfus msn
![]()
Ahh de uitknop nog niet gevonden zekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Iemand die mij een buzzer stuurt verwijder ik meteen......
Opflikkeren met die tieviszooi
mag ik jouw msnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ahh de uitknop nog niet gevonden zeker
Tot je weer met je pik gaat denken, lulhannes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
www.a-patch.tkquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef brood_korst het volgende:
Net zoals op msn![]()
![]()
nu we het toch over coole nummers hebben, wat voor foutmelding zou er zich eigenlijk achter 42 verschuilen, of achter 13?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:12 schreef Arcee het volgende:
Het is wel een cool nummer, trouwens. 64.
Jawel, maar het gaat om het principe, het lef dat je mij al sowieso zoiets wil sturen, is al genoeg voor een enkeltje digitale prullenmand.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ahh de uitknop nog niet gevonden zeker
het is wel een even meldingquote:
Klopt, getalsmatig is-ie erg okee.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is een real-life misschien iets wat helpt?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Pinball het volgende:
Doe dan een melding bij je 5de post in een minuut, dan pik je de botjes er nog steeds uit, maar kunnen snelle posters gewoon hun gang gaan.![]()
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Pinball het volgende:
Doe dan een melding bij je 5de post in een minuut, dan pik je de botjes er nog steeds uit, maar kunnen snelle posters gewoon hun gang gaan.![]()
nog steeds jaquote:
[FO][FEA] Maximaal 5 posts per minuut. RE: Code #64.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:16 schreef NJ het volgende:
Ik krijg die melding ook té vaak.
tyfusquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Rot is het woord niet. Het is meer kuuuuut!quote:
nee, een featurequote:Op dinsdag 18 april 2006 00:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rot is het woord niet. Het is meer kuuuuut!
Een vieze, vieze schijtfeature is het.quote:
Nee, vertel es.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:12 schreef Arcee het volgende:
Had ik al duidelijk gemaakt wat ik van deze melding vind?
eenschquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een vieze, vieze schijtfeature is het.
Nou, lieve Biene, ik vind het dus niet zo'n leuke melding.quote:
na de 80e keer op een dag, gaat je F5 slijten hequote:Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, lieve Biene, ik vind het dus niet zo'n leuke melding.
Die gebruikt dualscreen, met een dubbele netwerk kaart en 2 hulpbuddies om te posten volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
Je post teveel Arcee, even wat rustiger aan doen dus![]()
Hoevaak zou Tong80 die melding op zijn scherm krijgen?
M'n geduld gaat vooral slijten.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef dolle_hond het volgende:
na de 80e keer op een dag, gaat je F5 slijten he
Niets.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
hoeveel heb je nog?
Ja, áls je bericht er nog staat.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef NJ het volgende:
Ik heb op m'n muis een 'vorige' knop zitten. Als ik die melding zie dan druk ik op die knop en vervolgens op ALT-S, net zo lang tot m'n bericht er staat..
Dat staat er bij mij altijd nog. Gelukkig.quote:
Gelul.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:35 schreef NJ het volgende:
Dat staat er bij mij altijd nog. Gelukkig.
Geen gelul, FireFox.quote:
quote:Dit was de 64ste post over code 64.
je kan ook F5-en en dan gewoon op "opnieuw verzenden" klikkenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef NJ het volgende:
Ik heb op m'n muis een 'vorige' knop zitten. Als ik die melding zie dan druk ik op die knop en vervolgens op ALT-S, net zo lang tot m'n bericht er staat..
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Xebber het volgende:
Het zit je wel dwars he?
Zodat mensen niet gaan spammen. Heel snel achter elkaar posten, zeg maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:54 schreef Xebber het volgende:
Mag ik vragen naar de reden waarom die code er is?
Zó vaak heb ik het gelukkig ook weer niet.quote:
Nee, ik ook niet, maar wél in dat specifieke topic dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
Zó vaak heb ik het gelukkig ook weer niet.
Inderdaad.quote:Vooral in een topic als je een grap maakt, door een snelle toevoeging op je eerste post. Dan is het gewoon essentieel dat er geen ruis tussen zit..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
Zoals nu.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |